Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
iCake

Shut #112

Aanbevolen berichten

Sueno.

Ben wel gewend dat het gedeeld wordt ja, is nogal een kluif geld om te vragen om te spenderen, dus lijkt me wel zo aardig om ff te melden wat ermee gebeurt!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
HAHA.wait what?

Al is het voordeel wel dat er nu niet eeuwig gediscusseerd hoeft te worden over wat jullie gaan doen. De een vindt dit niet leuk en de ander dat niet. Misschien dachten zij gewoon, geen gezeik wij bepalen gewoon. Al kun je dan achteraf natuurlijk weer het verwijt krijgen dat men de dag geen 130 euro waard vond..

Ik zou zelf ook willen weten waar mijn geld aan uitgegeven wordt denk ik. Dan kun je ook nog bepalen om alleen een dagdeel mee te gaan als je het niet de moeite waard vindt.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Maresa

Prima om het te bepalen inderdaad, dat hebben wij ook wel eens gedaan - maar dan hebben we wel gemeld wat we dan gingen doen. Ik vind het eerlijk gezegd ook heel ongebruikelijk om niet te weten wat voor activiteiten er zijn en wat er al dan niet bij het geld is inbegrepen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
stefanie.

Ik wist bij alle dingen niet precies wat er ging gebeuren maar wel ongeveer. Zelf ook 1 geregeld en als iemad wou weten vertelden we dat gewoon.  Maar wij hadden dan ook de afspraak max 100. Omdat het geld al zn gedoe was. Dus bij 130 zou ik het ook wel willen weten

aangepast door stefanie.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Malibu

Ja voor veel mensen is 130 euro toch gewoon best veel geld, dan wil je toch graag weten waar het heengaat lijkt me. Niet alsof het om een klein bedrag gaat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
flyingbutter

Thanks voor jullie reacties. Ik denk ook dat hun overweging is dat het op deze manier geen gezeik oplevert. Het blijft alleen wel aan me knagen. Laat ons samen een verrassing aan die vriendin geven, ofzo. Het is toch een cadeau van ons allemaal. De meesten reageren gewoon enthousiast, dus ik kijk nog even of ik er moeilijk over ga doen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
zwerver.

Mij lijkt het niet meer dan normaal om te weten wat je gaat doen inderdaad. Precies ook om wat jij zegt, het is toch iets van jullie samen?

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
JIL.

Ik heb ook regelmatig vrijgezellenfeesten gehad met 2 of 3 activiteiten en als je niet genoeg geld had, dan deed je gewoon met 1 of 2 dingen mee, ook prima. Maar nu wordt dat dus vóór je bepaald.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sueno.

Hallo zonnestraaltjes, heeft iemand goede tips voor borreltentjes/danskroegen in Bergen op zoom? Ik ken het echt totaaaaal niet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Assepoes

Hahaha uuuhhhh. Borrelen: de wereld is leuk! Gaan er ook best wat naar don camillo das ernaast. En ik ga graag naar café geen flauw idee. Maar daar haal je wel de gemiddelde leeftijd omhoog hoor 😇 @Sueno.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Poolaapje

Ze zijn wel creatief met namen daar in Bergen op Zoom

• Like 1
  • Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Assepoes

Hahahah. Nou hè 😂 ben benieuwd waar je uiteindelijk beland bent!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
flyingbutter

Voor wie het interessant vindt een vrijgezellenfeest-update: ik heb één van die meiden geappt met mijn 'probleem'. Ze zei dat ze het bewust niet vertelden omdat ze dachten dat dat nodig is zodat er niets gelekt wordt. Kreeg van haar alsnog het programma te horen (wat er heel leuk uit ziet). Eind goed al goed. :)

aangepast door flyingbutter
  • Like 3

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sueno.

@Assepoes Thanks!! Het liep uiteindelijk weer anders en we hebben alleen gegeten bij La Grotta. Een prima Italiaan!!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Assepoes

@Sueno. oh ja die is idd wel prima! Wat bracht jullie in boz? 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
stefanie.

Bah wat een naar bericht in Utrecht 😢

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
lovestoned

Ja echt heel heftig,ben het aan het volgen nu.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
shizzle

@Intouchables hey heb jij als voormalig Ahoy-er tips voor ons. Ik ga maandag naar Florence And the machine maar mn partner jn crime is hoog zwanger en we hebben staanplaatsen. We kochten de tickets voordat ze zwanger was, anders waren we natuurlijk gaan zitten. We dachten eerst we verkopen onze staan voor zit tickets maar er staan echt super veel tickets online dus de kans dat dat lukt is klejn. Maar kan zij bijv daar ergens af en toe even zitten ofzo? Ze is dus echt over 2 weken uitgerekend, gelukkig heeft zd wel een klein buikje maar dan nog is t natuurlijk wel zwaar zon avond. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Intouchables
2 uren geleden, shizzle zei:

@Intouchables hey heb jij als voormalig Ahoy-er tips voor ons. Ik ga maandag naar Florence And the machine maar mn partner jn crime is hoog zwanger en we hebben staanplaatsen. We kochten de tickets voordat ze zwanger was, anders waren we natuurlijk gaan zitten. We dachten eerst we verkopen onze staan voor zit tickets maar er staan echt super veel tickets online dus de kans dat dat lukt is klejn. Maar kan zij bijv daar ergens af en toe even zitten ofzo? Ze is dus echt over 2 weken uitgerekend, gelukkig heeft zd wel een klein buikje maar dan nog is t natuurlijk wel zwaar zon avond. 

Ik zou de organisator even mailen, vaak kunnen ze nog wel wat regelen (tickets omruilen o.i.d. naar zitplaatsen). Organisator staat op je ticket (denk Mojo).

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Yellkje

Dit weertje 👌🏽

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites