Jump to content

Bang voor relatie maar toch verlieft.

Recommended Posts

Oh god. Heb ik weerΒ πŸ˜”

Ben een meisje van 18. Heb een jongen ontmoet via het internet. We kennen elkaar nu al zo'n 2.5 jaar en praten veel via eigenlijk alles. Snapchat, Whatsapp, skype en Facebook. Probleem is dat we niet bepaald dicht bij elkaar wonen zeg maar gerust heel heel end weg van elkaar. We hebben al eens een relatie gehad maar dat duurde maar zo'n 2 weken en het voelde gewoon niet goed. Nu zijn we erg goede vrienden en not gonna lie ik heb nog steeds gevoelens voor hem en ik weet, dat hij dat ook voor mij heeft. Heb het gevoel dat we elkaar proberen jaloers te maken door de kleinste dingen te doen. Maar we friendzone elkaar als dat ΓΌberhaupt een ding is. Wanneer hij begint over een meisje breek ik van binnen het is zo raar. Ik kan hem aan de ene kant niet uitstaan maar aan de andere kant is hij echt geweldig om mee te praten en heel anders dan andere jongens. Ik gun hem liefde maar durf het niet te geven maar het iemand anders laten doen breek me van binnen. Het gevoel knaagt aan me en ik probeer me erover heen te zetten. Als hij komt met 'heb een nummer van een meisje en ze is echt geweldig' reageer ik altijd maar met 'oooeehhh' maar eigenlijk breek ik van binnen. Deze situatie is echt heel kut en kan me op niks anders concentreren. Ben iemand die valt op innerlijk en uiterlijk boeit me niet. Het enige wat mij weerhoud om weer een relatie te beginnen met hem is zijn gedrag en de afstand tussen ons. Iedereen heeft wel eens wisseldagen qua gedrag redelijk normaal. Hij praat alleen soms alsof die totaal geen respect heeft voor andere. Hij scheld tegen zijn moeder en vind dat andere het maar voor hem moeten doen. Problemen problemen problemen. Heeft iemand tips? Β 

Niet doen. Je kunt iemand niet veranderen (moet je iig niet willen), en wil je echt samen zijn met iemand die zo weinig respect heeft voor z'n eigen moeder? Of het normaal vindt om wie dan ook uit te schelden? Als je dan een keer ruzie hebt, wat weerhoudt hem er dan van om jou ook uit te schelden? En zou jij dan ook van alles voor hem opknappen, ik mag hopen van niet toch?Β 

Β 

Ter vergelijking, ik was eens verliefd op een gast die geweldig lief voor me was, altijd een luisterend oor bood, ik kon met hem lachen, maar intussen bedroog hij wel keihard zijn vriendin want hij had gewoon een relatie. Ten eerste is dat niet een persoon waar ik bij wil zijn, zo weinig respect heeft hij voor het meisje van wie hij zei te houden, en ten tweede wil ik niet de persoon zijn die dat allemaal prima vindt. Wil jij de persoon zijn die je zou worden van een relatie met hem? Ik denk dat je beter zou moeten willen voor jezelf.