Jump to content
Sign in to follow this  
Malibu

WIDM 2019

Recommended Posts

wikkel
Op 13-1-2019 om 11:15, wikkel zei:

Jammer dat Evi eruit is, vond haar een leuke kandidaat. (Ik dacht overigens niet dat zij de mol was). Nikki is leuk, leuk voor de groepsdynamiek. Zij is geen mol, zij is zo iemand die per ongeluk de finale haalt haha. Robert vind ik ook leuk, die mag ook blijven. Rick-Paul vind ik ook wel grappig, is ook geen mol denk ik. Jamie heb ik niet echt in het vizier ofzo maar viel me op dat hij bij de uitleg van de laseropdracht met z'n armen om Evi en Sarah zat, hij is er vooral voor de 'gezelligheid' denk ik haha. Mijn mol is Merel, zij is gewiekst genoeg en komt goed weg met 'lief en sociaal' zijn. Ze pakt een joker, lekker slim, maakt deze ook niet open net zoals Sinan. Bij de laseropdracht sleept ze wel geld binnen om 'goodwill' te kweken (later in het spel komt er toch wel een opdracht om en boel geld uit de pot te laten verdwijnen). En bij die foto/cijfer opdracht was ze niet heel opvallend, maar dat is sowieso een molopdracht voor iedereen, wie vertelt de waarheid, fout rekenen enz. de mol hoeft daarbij niet veel te doen want andere kandidaten gaan ook mollen. Voor mij mogen Sarah en Niels er wel uit.

Volgend jaar toch eens meedoen met de app, ik heb continue op Merel gezeten! 
Al die molacties! Geweldig. Vooral die met de laseropdracht dat ze van ieder stapeltje geld weghaalde en bij Rick-Paul een 'lullige 50,- liet liggen'. Haha geniaal. En dat geld verwisselen in enveloppen met die tuktuk opdracht, waar Jamie bijzit ook nog eens.
Ik was eigenlijk ook wel benieuwd wat ze had gedaan bij die opdracht waarbij ze die schermen te zien kregen 'als je dit ziet dan krijg je X als je de ruimte verlaat'.

Malibu

Heeft iemand de vlaamse al gezien? Het is nu al zoveel vetter dan de nederlandse.

stefanie.

Omg jaa heb het net gezien. Ik was erg benieuwd omdat ik al had gelezen wat van begin het zou zijn. Vet deze aflevering. Leuke kandidaten. Veel leuker al ja

Crush

Yes ik heb ook gekeken, kijk nu alweer uit naar volgende week! Ik heb 3/4 mogelijke mollen nu haha 

Malibu

Heeft iemand al gekeken?

Ik vind Elisabet op dit moment het verdachtst. Maar misschien dat de mol juist wel de eerste opdrachten wat op de achtergrond blijft en dan zouden juist ingrid en bruno bijv verdacht zijn.

Ik vind bas en martijn overigens echt vervelend.

Crush

Ja ik!

Ik verdenk Eva op dit moment het meeste. Ingrid had ik eigenlijk al een beetje uitgesloten in de eerste aflevering, die vond ik niet zo goed met haar zenuwen.

Bas vind ik ook een vervelende vent, maar dat vond ik destijds ook van Robin haha. Die was later toch wel leuk.

De afvaller vind ik wel heel jammer, ik had haar sterk ingeschat!

En dat dagboek van de mol vind ik qua woordkeuze neigen naar een vrouw.

pandora

Haha oh ik hou zo van de Belgische Mol, weer een geniale aflevering dit... en zo eng ook (die spin!!), ze gaan zoveel verder dan met de BN'ers van WIDM! 

Ik neig ook naar een vrouw, zeker omdat de mannen het deze aflevering (de vechters dan) gewoon best wel goed deden.

Crush

Oh ik ben ook zo fan, wat een geweldige aflevering gisteren! En wat een prachtige gelaagde opdrachten 😍

Ik was enorm geflipt bij de slang en de spin denk ik haha, zo eng!

Vorige week vond ik Elisabeth wel verdacht,nu weer minder. Verdenk Eva nog steeds het meest. Ingrid nu ook een beetje, maar dat was misschien ook wel de opzet gisteren.  Al weet ik nog niet wat ik met het einde vd aflevering moet.. zouden ze dat wel of niet met een mol doen?

Malibu

Hahaha ja sorry ik was echt nooit die kamer in gegaan als het geen zoogdier was. Echt bizar dat ze daar gewoon met een slang hebben geslapen!!! Maar ja alleen bruno vond ik verdacht bij de drie mannen, doordat hij er af viel zijn ze gaan cashen, dus dat kan best een mollenactie zijn. En als mol kun je heus wel gokken dat de meerderheid van de mensen voor het bed gaat en niet het geld + niet met een giga spin gaat slapen, dus dat daar weinig geld vandaan gaat komen. Bij de drie vechters kun je echter de hele pot doen verdwijnen of zorgen dat mensen zich zorgen maken en een laag bedrag gaan cashen.

Crush

De hele pot doen verdwijnen? Ze konden toch geen mingeld verdienen?

Ik heb juist het idee dat de mol bij die andere 6 zat, daar was veel meer invloed uit te oefenen op hoeveel geld er werd verdiend (in de boot, met de pinda's, nacht volmaken, volgens mij ook meer geld bij een groter dier)

Crush

Wie kijkt er nog?

Wie verdenken jullie? Ik vind m lastig! Mijn mol is er vorige week uit gegaan haha dus moet weer op zoek 

Malibu

Axel! Ik probeer andere mensen ook te verdenken, maar het lukt niet erg hard. Bij hem kun je echt bij elke opdracht wel iets zien wat ie fout doet, tenzij het om een laag bedrag gaat. De rest haalt gewoon echt veel geld binnen door dingen goed te doen bij opdrachten waar veel geld mee gemoeid is.

Vaporize

Ik zat ook erg op Eva! Dus volgende aflevering weer even met andere ogen kijken haha. Wat een topprogramma is het toch, die opdracht met het diner was zo leuk. En ben fan van Kaat en Joeri 😛 

Crush

Joeri is echt een held haha, ik hoop dat hij wint! Verdenk hem niet dus laat m dan maar winnen, hem gun ik het het meest.

Ik verdacht eerst Elisabet maar daar ben ik na die nacht bij de slang een beetje vanaf haha. Neig nu naar Kaat.

De dagboeken vind ik namelijk vrouwelijk overkomen qua taalgebruik.

Malibu

Ik blijf nog steeda bij axel haha. Al vind ik het gek dat je als mol bij die scooters gaat zitten en niet bij die muur. Daar heb je veel meer macht. Dat zou dan weer voor kaat pleiten als mol, alleen ze gaf heel veel goede dingen door. Ook bas deed eigenlijk zo goed als alles goed. Dat Elisabet naar de wc ging en alles aan de kant zette om dr man in vietnam te krijgen is wel verdacht natuurlijk. Alhoewel ik me afvraag of je als mol erop zit te wachten dat er bezoek komt, dan moet je nog eens tegen een extra iemand gaan liegen. Ook deed ze die tekeningen echt prima. Heel moeilijk seizoen dit haha. Normaal dan is het moeilijk omdat meerdere mensen heel verdachte dingen hebben, maar nu vind ik het moeilijk omdat er zove goed gaat.

Crush

Ik vroeg me ook af of zij haar man niet in vertrouwen mocht nemen, ze hebben toch neem ik aan een persoon die ze mogen vertellen dat ze mee doen/de mol zijn?

Ik vind het verder ook heel lastig, iedereen heeft wel iets gedaan waarvan ik denk: dat zou een mol niet doen. Met Bas en Joeri bovenaan, die verdenk ik echt niet (gevaarlijke uitspraak dit)

Het is wel weer een geniaal seizoen, prachtige opdrachten en ik moet zo vaak hardop lachen. Echt een fantastisch programma

Edited by Crush

pandora

Haha ik vind het echt lastig hoor. Stiekem hoop ik nog steeds dat Kaat het is, zou zo leuk zijn! Maar ze lijkt me juist ook wel weer goudeerlijk. Axel doet het meest 'vreemd', maar die zou ik niet zo leuk vinden, beetje passief en chagrijnig meestal. En ik hoop dat Joeri wint ja :D 

Crush

Ik ben weer terug bij Elisabet haha. Ook al blijf ik die nacht met de slang vreemd vinden, bij de schilderij opdracht zag ik echt Elisabet als mol.

In die tunnels was ze denk ik ook wel oprecht bang, wat ik wel kan begrijpen haha. Terug gaan 'voor een pasvraag' kostte natuurlijk extra tijd  en door de boobytrap heeft ze ook geen geld verdiend en ervoor gezorgd dat de rest minder geld kon verdienen volgens mij.

En door ook bij de quiz alle vragen fout te beantwoorden kreeg ik extra bevestiging.

elkepruts

Ja maar dan zou ze toch net juist antwoorden bij de quiz? Want als ze alles juist hadden dan kregen ze helemaal niets.