Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
Maresa

Wat eet je vandaag #27

Aanbevolen berichten

Maresa

Wauw, super dat je dat zelf maakt! Ik dacht dat je uit eten was toen ik de foto zag. @ Lins

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Malibu

Tortelini ricotta/spinazie met tomaat-mascarponesaus, blikje tomatenblokjes, uitje, aspergetips en wat mozzarella

20190207_181314.thumb.jpg.1012e3bb8369305fe7d399d04c5ffc60.jpg

• Like 1

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
stefanie.

Rijst met zoetzure saus en salade van komkommer , avocado, tomaat en wittekaas. 

20190208185845_IMG_7259.JPG

20190208184237_IMG_7252.JPG

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sueno.

Dit gisteren, was lekker!!

0yoz9c1plq.jpeg

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

Log in om dit te volgen  

• Actieve Onderwerpen

• Gerelateerde inhoud

• Vespertine
      Door Vespertine
      Dag!
      Ja vertel, wat eten jullie met Kerst? Doen jullie een big dinner op Kerstavond, of op Kerstdag? Of hou je het simpel? Meeneemchinees of ganzen en kaviaar enzo?
      Offf zoiets:

? (dat is trouwens een 'turducken', een kalkoen gevuld met een eend, gevuld met een kip, jegh )
    • Maresa
      Door Maresa
      Jaaaaaaaaren geleden hadden we een muziektopic, en ik heb daar doen veel ideeën opgedaan voor nieuwe nummers. Het leek me leuk eens te horen waar jullie nu naar luisteren. Momenteel stel ik een afspeellijst samen voor de halve marathon die ik ga lopen en ik begin uitgekeken te raken op de nummers die ik heb (ook al zijn ze leuk, maar nu gewoon te vaak gehoord).
      Om te beginnen:
      - Welk nummer heb jij deze week heel vaak op repeat gezet?
      - Welk nieuwe nummer is je favoriet?
      - Van welke band/artiest/groep vind je eigenlijk alles wel goed wat ze uitbrengen?
      - Welke muziek heb je afgelopen jaar (her)ontdekt?
      Ik heb nu van Miike Snow Genghis Khan veel op repeat gehad tijdens het rennen (lekker nummer), en afgelopen jaar vond ik Final Song van Mo leuk (maar ik denk vooral omdat het Ivy's favoriete nummer is en ze hem vol overgave meezingt). Van Coldplay vind ik normaal alles leuk/goed en afgelopen jaar heb ik met wintersport Jonas Blue met de remix Fast Car heel veel gehoord. 
      Ontdekt of herontdekt dit jaar:
      - Twenty One Pilots
      - X Ambassadors
      - The Rumour Said Fire (The Balcony)
      - Langhorn Slim (Changes)
      - Bewilder (Forza)  - Op Best Kept Secret gezien en ik vond dit nummer echt leuk
      - Blossoms (Charlemagne)
      - The Blizzards (Trust me I'm a Doctor)
      - Thirteen Senses (Into The Fire)

En mijn vraag voor mijn afspeellijst: heeft iemand goede nummers die ook een beetje upbeat zijn?  Ik vind rock/pop/beat het meest geschikt merk ik.

• Maresa
      Door Maresa
      Hierbij een nieuwe!

Gisteren: spaghetti bolognese met 
      Net als lunch: omelet met tonijn en kaas en tomaat.
      Vanavond weet ik nog niet wat ik ga eten.
      En morgen eten we in Disney. 
  • Nieuwe aanmaken...