Jump to content

Mijn gay best friend pijpen?!

Recommended Posts

Anoniemxxx

heey ik ben 14 jaar,

laatst gingen ik en mijn beste vriend afspreken, we maken veel grapjes over 'kom pijp me' of 'kom wil je me hier aftrekken' en daar lachen we dan om.

ik ben een hetero meisje en mijn vriwnd is een homo jongen. Op een dag zaten we niks te doen op mijn bed en zei hij weer 'kom wil je me gwn echt is een keer aftrekken?' En uiteindelijk heb ik dat ook gedaan. Hij is heel nieuwschierig en wou mij vingeren dus vond ik dat goed.

een andere keer dat we samen in bed zaten vroeg hij weer 'wil je me anders ook een keer echt pijpen?' En uiteindelijk heb ik dat weer gedaan. Het is niet akward tussen ons en we zijn nog steeds hele goede vriend van me.

is dit raar dat ik op een 14 jarige leeftijd hiermee al begin.

tips/advies graag

xoxoxo

Edited by Anoniemxxx

Nee dat is niet normaal. Op deze leeftijd hoor je niet zo met seks om te gaan. En over 10 jaar zou je willen dat je het anders aangepakt had.

Experimenteren is prima, maar echt, doe dat met iemand waar je mee samen wil zijn en niet met gewoon een vriend. En al helemaal niet omdat hij gewoon nieuwsgierig is en zit te zeuren of je hem nou eens een keer aftrekt, wtf. Vraag me ook gelijk af of hij wel zeker weet dat hij op jongens valt.

• Like 1

Niet helemaal waar ik op doelde...

Anyways. Ik denk dat sex/sexuele handelingen (zeker op zo'n jonge leeftijd) een weloverwogen keuze moet zijn (voor zover mogelijk op je 14e)

Ik zou iig niet impulsief tot actie overgaan maar eerst eens goed nadenken of dit is wat je wilt. 

Je hoeft niet gay te zijn om make-up te dragen, maar los daarvan kan hij bi zijn of onzeker over zijn geaardheid en jou gebruiken als manier om (letterlijk) aan zijn trekken te komen en te ontdekken of hij al dan niet op vrouwen valt.

Dus wat al gezegd is: doe het alleen als je dat zelf wilt. Je vroeg of het raar is op je veertiende: nee. Het zou alleen rot zijn als je dingen doet die je eigenlijk niet zou willen.