Jump to content

Recommended Posts

Hey allemaal,

Ik ben vanavond een serie met mijn zusje gestart. De welbekende serie: 13 Reasons Why. 😊 We zijn nog maar net begonnen en bij aflevering 3. Ik heb de serie gegoogled en ik vind veel artikelen over de laatste twee afleveringen. Deze worden als schokkend beschreven. 😰 Nu is mijn vraag is het wel zo verstandig om de serie met mijn 14-jarige zusje te kijken. Zelf hou ik ook niet zo van bloederige scenes. Is er iemand die me wat advies kan geven? 😅 Alvast bedankt! Een radeloze zus 😜

Het is niet bloederig, maar echt leuk is het ook niet... op zich vond ik het zelf niet per se schokkend. Maar op je veertiende kun je wel iets aan denk ik? Tenminste, ik keek toen ik veertien was veel 18+-films (van horror tot psychologisch heftige films). 

Netflix heeft de heftige scène inmiddels verwijderd heb ik begrepen. Nu blijft het natuurlijk heftig ondanks dat je het waarschijnlijk niet meer te zien krijgt, maar alsnog is het een goed idee om er wel even samen over te praten denk ik. Ook in de loop van de serie zijn er best wat zware onderwerpen dus geef je zusje maar ook jezelf ruimte om het erover te hebben als je daar behoefte aan hebt.

Ja, dat sowieso inderdaad - en je kijkt het natuurlijk niet voor niets samen. Dat maakt dat je het er in elk geval over kunt hebben als ze het alsnog iets te heftig vond. 

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

• Similar Content

• Sister
      By Sister
      Hey allemaal,
      Ik ben vanavond een serie met mijn zusje gestart. De welbekende serie: 13 Reasons Why. 😊 We zijn nog maar net begonnen en bij aflevering 3. Ik heb de serie gegoogled en ik vind veel artikelen over de laatste twee afleveringen. Deze worden als schokkend beschreven. 😰 Nu is mijn vraag is het wel zo verstandig om de serie met mijn 14-jarige zusje te kijken. Zelf hou ik ook niet zo van bloederige scenes. Is er iemand die me wat advies kan geven? 😅 Alvast bedankt! Een radeloze zus 😜
    • ConfituurPotje
      By ConfituurPotje
      Hallo! Ik hoop dat jullie mij raad kunnen geven over mijn volgende reis. 

Ik probeer elke zomervakantie met mijn vriend op reis te gaan, maar omdat we beide studenten zijn proberen we dit een beetje met een laag budget te doen. Vorig jaar zijn we naar Londen geweest, heel gezellig! Ook mijn favoriete stad etc. Maar dit jaar willen we graag meer een natuurgebied opzoeken. Omdat ik nu in de stad studeer heb ik geen nood aan een citytrip, en omdat we geen mensen zijn die gewoon lekker op een strand heel de dag kunnen liggen zouden we graag een gebied hebben waar we zowel cultuur als natuur kunnen opzoeken. 

Het enige probleem is dat het met openbaar vervoer bereikbaar zou moeten zijn. Mijn vriend heeft een rijbewijs maar ziet het niet zitten om in andere landen te rijden met zijn auto. Dus we zijn nogal afhankelijk van plaatsen die makkelijk (en goedkoop) bereikbaar zijn. Daarbij houden we niet zo van die warme landen in het zuiden. Die zijn heel mooi (maar we zijn bang van die schorpioenen en bij het wandelen is die hitte niet erg aangenaam). Nu ben ik al een aantal dagen online op zoek, maar vind maar niets!  (Beide zijn we wel in ban van Scandinavië maar dat is nogal duur, dus ik denk dat we dit best kunnen houden voor later)

Kan iemand mij helpen met budgetvriendelijke natuurvakanties? 

Dankjewel!
      ConfituurPotje
    • Assepoes
      By Assepoes
      De ander was vol!
      Ik zag dat het andere topic van augustus 2010 dateerde haha, bizar.
      Anyway, een of andere komedie, the best man?
    • l!@nne
      By l!@nne
      Hee allemaal!
      Ik heb ruzie met een vriendin omdat ze niet naar mij wil luisteren en als ze luistert gaat ze me vergelijken met haar en begrijpt ze het niet.
      ze loopt me de hele tijd af te zeiken dus ik wil een zinnetje in mijn status plaatsen.
      ik heb geen idee dus willen jullie mij helpen?
      Thnx!!
    • CostaAngel
      By CostaAngel
      Hier is hét Gtst topic weer!
      Deel 3 alweer, dus leef je uit
  • Create New...