Jump to content
Sign in to follow this  
Maresa

Kledingadviestopic #5

Recommended Posts

Malibu

Iemand tips voor een merk/model jeans dat ook nauw aansluit bij de enkel? (Wel nette modellen, dus zonder gaten etc)

Heb het idee dat de trend weer is dat broeken aan de onderkant niet meer strak zitten, alleen doordat ik niet in maat 36 pas betekent dat dat ze bij mn enkels veel te los zitten en dus niet mooi vallen op mn schoenen. 

zwerver.
1 uur terug, Malibu zei:

Iemand tips voor een merk/model jeans dat ook nauw aansluit bij de enkel? (Wel nette modellen, dus zonder gaten etc)

Heb het idee dat de trend weer is dat broeken aan de onderkant niet meer strak zitten, alleen doordat ik niet in maat 36 pas betekent dat dat ze bij mn enkels veel te los zitten en dus niet mooi vallen op mn schoenen. 

Monki! Niet duur maar heel blij met mn jeans daarvan.

Dobby*

Ik haal ze bij de Only. Je moet ff kijken want ze hebben er ook waar wel gaten in zitten maar er zijn ook gewone zonder "poespas" zeg maar. 

Vaporize

Ik vind de jeans van Weekday altijd wel fijn!

Nina!

Denham vind ik erg fijn 

shizzle

Dat vind ik een van de meest irritante dingen. Bedoel dat m’n kont een maat 40 nodig heeft betekent niet dat m’n enkels ook dik zijn. Verre van! 

MademoisellePapillon

Ik altijd de shaping skinny van h&m. De enkel breedte varieert, maar ze sluiten heel fijn aan overal. 

Malibu

Ja ik ga dus normaal altijd naar de primark hiervoor. Echt een van de weinige winkels die die modellen wel heeft, maarja die is gesloten en heeft geen webshop haha. 

Als ik sneakers aanheb maakt het niet zoveel uit als de pijp wat wijder is, maar ja met laarsjes is het zo lelijk als het er net niet in kan, maar erover ziet er ook raar uit.

Maar thanks allemaal, ik ga eens kijken!

shizzle

Hahaha ik wilde ook zeggen primark hahaha maar durfde niet. Ik zweerde daar bij een paar maar die hebben ze dus uit het assortiment gehaald, zo kut. 

• Like 1

Loesoe

Ja Monki is ook mijn favo! Draag ik nu ook haha. Het Oki model.

meelezerNr.2

Andere tips voor jeans, ik droeg altijd Only/noisy may jeans, maar ik weet niet, ze slijten echt allemaal als een gek door in het kruis en zijn best nieuw. Ik ben eigenlijk op zoek naar jeans met minder stretch. Wat stugger materiaal. Wie heeft tips?

iCake

Levi’s 311 of 712 heeft ook skinny pijpen. Denk dat ze in de 500 serie ook nog wel wat hebben, maar die heb ik nog nooit geprobeerd. 

@BigTasty ik zweer bij Levi’s, ik had altijd broeken waar de stretch snel uit ging, snel kapot waren of die lelijk werden. Nu doe ik er meer dan 2 jaar mee, ik heb broeken die ik al 3,5 jaar heb en nog mooi zijn en goed zitten. Alleen m’n zwarte broek ging anderhalf jaar mee. Maar die droeg ik dan ook zo vaak mogelijk 😬

Ik had laatst een nieuwe zwarte broek, want er zat een scheurtje in de oude en heb gewoon hetzelfde gekocht. Ik trek die nieuwe broek aan  en hij zit gewoon precies als de oude. Ik ben fan ❤️

freestyle

Ik heb een aantal hele fijne broeken van Wrangler van gewoon 'stugge' jeans. Je moet even goed kijken naar de samenstelling, zoveel mogelijk katoen.

meelezerNr.2

Thanks! Ja dat dacht ik al.