Crush 660 Report post Posted January 7, 2020 Hoi allen, Voor de liefhebbers hierbij een nieuw topic over wie is de mol 2020. Deelnemers dit jaar: https://www.superguide.nl/nieuws/even-voorstellen-wie-zijn-de-wie-is-de-mol-kandidaten-tv Is er nog interesse om weer een GO-poule te doen? Share this post Link to post Share on other sites
Dobby* 116 Report post Posted January 7, 2020 Ja ik wil wel in de poule! Share this post Link to post Share on other sites
stefanie. 462 Report post Posted January 7, 2020 Ja ik ook. Heb er weer zin in Share this post Link to post Share on other sites
Sannenas 40 Report post Posted January 7, 2020 (edited) Ik ook wel! Ik hoop dat Nathan Rutjes er lang in zit. Ik vind die man echt geweldig. Mijn naam is Sanne de mol 2020 Edited January 7, 2020 by Sannenas Share this post Link to post Share on other sites
Crush 660 Report post Posted January 7, 2020 Poule kan ik volgens mij zo delen: https://wieisdemol.page.link/LbgK5nhPoNJRqxgz6 1 Share this post Link to post Share on other sites
Sannenas 40 Report post Posted January 7, 2020 Oh dat is handig, dan hoef je ook niet iedereen apart toe te voegen. Share this post Link to post Share on other sites
mijke 96 Report post Posted January 7, 2020 Oh leuk, ik doe ook mee! Share this post Link to post Share on other sites
L.auraa 37 Report post Posted January 7, 2020 Ik heb mij ook toegevoegd! Share this post Link to post Share on other sites
Dobby* 116 Report post Posted January 7, 2020 Ik zit er ook bij! Share this post Link to post Share on other sites
Yellkje 602 Report post Posted January 8, 2020 Haaa ik twijfel of ik mee wil doen. Ik kijk relaxter als er voor mij niets van afhangt Share this post Link to post Share on other sites
L.auraa 37 Report post Posted January 8, 2020 Voor mij is het ook puur gokken ipv bewust kiezen Ik zat er voorheen zo vaak naast dat ik opgehouden ben met op die manier kijken. Share this post Link to post Share on other sites
Malibu 721 Report post Posted January 11, 2020 Nooo de ingekort versie op GO doet het niet en ik kan niet kijken tot 4u vanacht, dus nu moet ik mn automatische handeling van GO vernieuwen stoppen anders zie ik jullie comments meteen haha Share this post Link to post Share on other sites
stefanie. 462 Report post Posted January 11, 2020 Ohh leuke aflevering!! En er is al lekker gemold . Ik zit op nu Tina, Jelke en Johan. Buddy doet te opvallend denk ik. Share this post Link to post Share on other sites
Malibu 721 Report post Posted January 12, 2020 Ik vind Jaike echt verdacht. Ze presenteert zich echt heel goed als de ideale kandidaat en zet ook nog eens de zwarte vrijstelling in. De Mol geeft toch niks om al die dingen, dus kun je er maar beter meteen vanaf zijn lijkt me. Op die markt roept ze dat er maar 1 foto gemaakt mag worden, allang wetende dat de rest toch wat anders gaat doen, maar ziet er op beeld toch goed uit dus goeie tactiek om jezelf te presenteren als kandidaat. Daarnaast zit ze zelf in de wagen met 2 die ze Johan zo op de verkeerde plek laat zetten, dus sowieso al 1000 euro minder om evt te winnen. Ik vind leonie overigens helemaal niet verdacht, ik krijg gewoon echt het gevoel dat ze heel graag wil winnen en daarom expres zo vaag en dommig doet. Andere verdachten zijn voor mij Nathan en Claes. Share this post Link to post Share on other sites
Crush 660 Report post Posted January 12, 2020 Ik vond jaike vooraf wel een goede potentiële mol maar na de eerste aflevering eigenlijk niet meer. Verder kan ik echt nog geen goede verdenking geven, al zijn Cleas en Rob nog niet zo opgevallen, wat dan altijd weer iets is om in de gaten te houden. Leonie kan heel fanatiek zijn maar die doet opzettelijk wat dommig. Kan een moltactiek zijn maar ook gewoon een fanatieke deelnemer. Idem voor Buddy, al bestempel ik die nu als kandidaat. Share this post Link to post Share on other sites
Ellentjah 425 Report post Posted January 12, 2020 Ja ik doe ook mee! sta al meteen onderaan hahaha. vind dat zooo irritant al stemmen voor de eerste aflevering (had eerste mol talk ook niet gezien). Ik vind Leonie dus best heel verdacht. Want volgens mij is ze veel slimmer dan ze overkwam. en ook dat ze zo doorpushte dat je wel meer foto’s mocht maken terwijl dat niet zo was. Buddy is denk ik ook (een fanatieke) kandidaat. Share this post Link to post Share on other sites
Malibu 721 Report post Posted February 29, 2020 Zo nou eeeeeeindelijk een beetje sensatie deze aflevering haha. De mol doet het sowieso goed als niemand het nog weet met 3 kandidaten over haha. Share this post Link to post Share on other sites
wikkel 24 Report post Posted March 1, 2020 ^^ Jaa inderdaad. Zoo saai seizoen dit (ik moet ook telkens de afleveringen inhalen (ik moest gisteren eerst die van vorige week kijken haha) En ik volg verder toch geen (social) media ofzo, dus heb tot nu toe geen spoilers gekregen haha. Ik zit van begin af aan op Mil... en na deze aflevering weet ik het zeker! Vind Nathan wel een hoge gunfactor hebben voor de finale in ieder geval. Share this post Link to post Share on other sites
Malibu 721 Report post Posted March 1, 2020 Ja ik vind ook dat ze echt heel veel onmogelijke opdrachten krijgen. Het lijkt nou niet echt alsof het mislukken van de opdrachten echt aan de mol ligt haha. Sorry maar mensen 10 kokers geven met geldbedragen op een glazen brug? Ja kweenie hoor maar dan moet je echt een speciale gave hebben om dat op te lossen. En ook die fietsopdracht leverde zo weinig op. Zitten natuurlijk altijd onmogelijke dingen tussen, maar heb het idee dat het dit jaar nog erger is. Volgens mij was het geld een beetje op en willen de producenten zelf de pot onder de 10 houden Share this post Link to post Share on other sites
wikkel 24 Report post Posted March 1, 2020 (edited) Ja, ik vind de opdrachten inderdaad ook hoog gegrepen, moeilijk.. Die zijn al lastig uit te voeren in de tijd die ze ervoor krijgen, zónder mol(acties). Edited March 1, 2020 by wikkel Share this post Link to post Share on other sites