Jump to content

WIDM 2020

Recommended Posts

• Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

22

• Crush

20

• pandora

6

• stefanie.

5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Poule kan ik volgens mij zo delen: https://wieisdemol.page.link/LbgK5nhPoNJRqxgz6

Vind de opdrachten ook veel te moeilijk dit jaar! Ik zit al vrij lang op Rob dus hoop echt dat hij het is. Al zou ik Nathan een veel leukere mol vinden..

Ik las dat ze de rechten van de Belgische mol hebben veranderd, dus hoop dat we het nog kunnen kijken! 

Zo ff bad gaan weer haha. Misschien moeten ze ff een jaartje er tussen uit om wat meer inspiratie op te doen, want ineens zaten ze al in de finale??? Hoe lame is dat

Maargoed vanavond eindelijk de vlaamse! De geoblock is er trouwens afgehaald, dus je kunt gewoon kijken vanuit NL!

Summer vibes

Ik vind t Nederlandse seizoen eigenlijk ook heel leuk! 
Vooral echt top kandidaten en China tof. De proeven zijn soms beetje te ingewikkeld enzo, maar in basis vind ik t ook wel leuk. Ja ik ben noga steeds fan!

en geeeen idee wie de mol is haha, wss Rob wel maar t zou toch fantastisch zijn als t Nathan is haha

Poolaapje

Ik zit in de app vanaf het begin volledig op Rob, maar nu hij deze aflevering zo verdacht wordt neergezet, vrees ik dat hij het niet is 😬

En al mensen die gekeken hebben? Ik vond het in ieder geval echt weer vet en de opdrachten leuk om naar te kijken. Heb nog niet echt meteen een gevoel van verdachten, sommige mensen zijn voor mn gevoel namelijk maar 3 seconden in beeld geweest haha.

Vond het wel interessant wat christian zei, ben benieuwd of ie gelijk blijkt te hebben op basis daarvan.

pandora

Jaaa, heerlijk, het is zo mooi gemaakt en zit zo spannend in elkaar. Blijft echt 100x interessanter als het onbekenden zijn, vind ik. Ik heb een beetje een verdacht gevoel bij Dorien, geen idee waarom haha.

Ja gisteren de Vlaamse gekeken, heerlijk begin meteen weer! 😁 Ik vond de opmerking van Christian ook heel interessant..

Ik denk dat de mol zich nu nog op de achtergrond heeft gehouden en met bieden wat in het midden is gaan zitten. Eerste verdachten vind ik Els, Salim en Laure. 

Eerste afvaller vind ik trouwens ook jammer, leek me een leuke vent!

Poolaapje
On 3/8/2020 at 7:35 PM, Poolaapje said:

Ik zit in de app vanaf het begin volledig op Rob, maar nu hij deze aflevering zo verdacht wordt neergezet, vrees ik dat hij het niet is 😬

Yaaay, maximale score behaald! 😅

46 minuten geleden, Poolaapje zei:

Yaaay, maximale score behaald! 😅

Heel knap!

Ik zat vanaf afl 2 deels op hem, dus was al heel blij met m'n score. Zat vanaf 6 volledig op hem.

Ben heel benieuwd wat ze bedoelen met nog een seizoen na de zomer?!

• 2 weeks later...

Hebben jullie de derde aflevering van vlaamse al gezien?

Beetje jammer van de afvaller, want die had ik al afgeschreven als mol haha. Ik zit momenteel op Laure, Jolien en Alina.

Oeh ja wij hebben vanavond gekeken! Ik verdacht de afvaller vorige week nog wel, deze week niet.

Ik zou echt kapot zijn gegaan bij die derde opdracht trouwens. Hoe gestrest Christian was en hoe relaxed Bart. Vooral toen hij er voorbij liep 😂

Ik verdenk al vanaf het begin Salim en nog een beetje Laure.

Oke ik ben echt volledig in de war. Het lukt me totaal niet om iemand aan te wijzen die ik echt verdacht vindt. Hier dan maar een aantal observaties.

Dorien: Die was flink aan het eten, deed echt heel onhandig met het golfen en ze ging natuurlijk direct voor pasvragen. Toen met de verrekijker op de boot had ze Bart ook niet gezien + het lukt haar regelmatig om in een positie te komen buiten de grote groep. Maarja aan de andere kant was zij degene die begon over de telefoon vandaag, en hoezo zou de mol zich vorige week op laten sluiten in de bibliotheek? Dat is geen handige plek, want je kunt niet erg veel verwarring zaaien als je met zn 2en een figuur zoekt waarvan de naam heel duidelijk overkomt.

Bart: Ja die doet echt gewoon heel raar de hele tijd en lijkt vaak meer met zichzelf bezig te zijn dan de groep (zoals dus die 10.000 aan het begin en de pasvragen vandaag). Maarja hij koos wel de juiste hond bij die trouwerij en ging daar mee op pad, heeft al die mensen naar de overkant gepeddeld in aflevering 1, liet die boosgchutter schieten, haalde meteen al het eten weg vandaag van tafel en golfde goed. Zijn toch allemaal geen acties die de mol zou doen denk ik dan?

Salim: Die lijkt er wat tussendoor te glippen ofzo. Maarja, waarom zou de mol bij het boetseerclubje gaan als de macht voor beide opdrachten bij het graafclubje ligt de vorige aflevering? En ook zou het logischer zijn om bij de metro te gaan als mol, want dan kun je veel makkelijker te laat komen en dus 0 euro ondanks het goede golfen van anderen. Verder hielp ie nou niet bepaald bij de piramide in aflevering 1, werd ie ontmaskerd op de trouwerij en ging het mis op die trappen. Had ook vandaag in de gym niet echt het idee dat ie extra zn best deed, maargoed dat kun je ook lastig zien. Hij speelde het wel heel sterk bij de onderhandelingen net en ging ie met een torenhoge hartslag toch dat veld in met veel hartslagen.

Alina en Jolien lukt in elk geval allebei heel aardig om de echte kandidaat te spelen. Ze zijn allebei zo mega fanatiek en lijken ook oprecht in hun emoties. Maar Jolien is wel echt iemand die veel praat en op de voorgrond is en er wellicht daarom ook voor zorgt dat anderen afgeleid raken. Zoals bij dat bos de vorige aflevering, maar ook bij dat oefenen met het dansen de bruiloft. Daarnaast is het wellicht de beste tactiek om als mol juist die kist te bewaken onder het mom van 'oh kijk mij de eerlijke kandidaat zijn'. Van Alina krijg ik weinig hoogte, ze koos wel voor de verkeerde taart en was ook niet echt best met de oude voorwerpen. Maar ja verder zit ze ook vaak genoeg in het team dat het wel lukt.

Christian verdenk ik gewoon niet op de een of andere manier. Maar ja heel moeilijk dus haha. Ben benieuwd of iemand al wel een hele duidelijke verdachte heeft?

Ja ik zit vol op Salim haha. Hij is sneaky, staat vaak op de goede positie en verdient toch erg weinig en doet vaak dingen verkeerd.

En daarnaast heb ik sowieso Bart, Christian en Dorien al afgeschreven. Al is Bart wel mijn favoriete kandidaat, zo slim en speelt het keihard. Zoals het hoort wat mij betreft. Ik denk ook dat hij ook al wel weet wie de mol is..

De dames lieten zich wel enorm kennen na de laatste opdracht. Ze spelen het echt te naïef. 

Salim zat daar te genieten van de leugens, die liet af en toe zijn pokerface vallen meende ik te zien.