Jump to content

WIDM 2020

Recommended Posts

• 3 months later...
  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

22

• Crush

20

• pandora

6

• stefanie.

5

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Poule kan ik volgens mij zo delen: https://wieisdemol.page.link/LbgK5nhPoNJRqxgz6

• 3 months later...
Crush

Om hier ook maar even wat activiteit in te brengen: nog mensen die de Belgische Mol weer volgen dit jaar? 😁 Ik in ieder geval wel weer en geniet er alweer helemaal van. Wat een goed programma!

Mijn mol was Kevin haha, dus nu weet ik het even niet meer. Ik denk Lennart of Katrien..

Malibu

Jaaaaa zo leuk!!

My best guess is inderdaad ook Lennart. Maar ik moet zeggen dat ik alleen Philip tot nu heb afgeschreven. Ik vind alleen Sven echt vervelend, dus hoop dat hij het niet is. Zou zo obvious zijn dat is echt vreselijk haha.

Hopelijk kunnen we van dr aflevering zondag ietsje wijzer worden.

Crush

Ik vond Philip afgelopen aflevering ook wel erg verdacht gemaakt worden. Sven is idd ook irritant en viel juist de eerste aflevering heel erg op met (naar mijn idee)nepmollen.

Noah is m'n favo kandidaat, wat een schatje. Maar niet de mol, al zou dat wel heel spectaculair zijn.

pandora

Jaaa ik kijk ook weer hoor! Gister alweer de nieuwe gezien. Haha ik zei ook eerst (halverwege vorige) 'ja het is of Kevin of Dami denk ik' en hup. Nu zit ik in een tunnel op Lennart :P 

Malibu

Ja ik vind nu dat Philip, Sven en Annelotte verdacht overkomen. Maar ik vind het te makkelijk ofzo. Dus ik hoop nog steeds dat een van de anderen het is. Ik ben door deze aflevering juist wel minder op Lennart. Doordat hij in de hypnose bleef en doordat hij de uitleg over dat hondje eigenlijk best goed deed. Hij kon nog niet weten dat Philip die hele dominorij had omgestoten. Al had ie dat natuurlijk zelf kunnen doen, maar ja dat was wel zo opvallend geweest dat je dat als mol niet wil lijkt me.

Verder heb ik echt heel weinig zinnigs te zeggen hahaha. Vind het zo moeilijk. Wel jammer van de afvaller.

Crush

Maar Isidoor 😍 zo schattig! Las dat hij geadopteerd is door Annelotte na het programma (wat wel zou kunnen aangeven dat ze er lang in blijft)

Ik verdenk nu Lennart ook weer minder haha en Katrien wat meer. Maar dat komt ook vaak door bepaalde blikken van haar dus geen sterke verdenking 😂  

Heel jammer dat Noah eruit is, vond het een erg leuke kandidaat.  

Malibu

Al weer gekeken?

Ik had die ene opdracht echt nooit van mn leven gedaan, dus daardoor is Sven wel echt van mn verdachtenlijstje af eigenlijk. Wie gaat dat nou doen als je dat eng vindt, dat neemt toch niemand je kwalijk als je nee zegt?

Verder ben ik alweer geen steek verder qua verdenkingen haha. Ik hou het voor nu toch op Lennart en tweede Jasmien.

Crush

Dat aan die wand bedoel je? Omg dat had ik ook niet gedurfd hoor!

Laatste opdracht vond ik echt top, goed gespeeld ook. En die commentaren van Gilles erbij 😂

Ik blijf maar bij Lennart en hoop vooral dat het Annelotte niet is. Kan haar niet zo goed handelen (die continue blik als van een hert in de koplampen). Het truitje van Isidoor was wel erg schattig 😍

• 2 weeks later...
Malibu

Hebben jullie al gekeken?

Ik weet het echt niet meer hoor. Vind het heel jammer van de afvaller (vorige 2 keer minder), maar ik ben er ook weinig mee opgeschoten haha. Volgens mij zijn er 4 mollen dit jaar. Blijf er wel bij dat ik Philip echt de stomste mol zou vinden. Kan ik echt niet gebruiken na ook die stomme mol in nederland haha

pandora

Aah ja vond je de afvaller jammer? Ik niet zo... Maar ze maken het idd wel heel lastig hey dit jaar! Ik zit al een tijdje op Lennart te tunnelen en wat ie nu deed droeg daar niet echt aan bij, maar toch twijfel ik dan ineens weer of het niet gewoon toch Sven is met al zijn openbaar gekloot :P 

Crush

Vond het echt een goede aflevering zondag, top mindfuck weer! Ik verdenk nu Sven weer en Lennart minder. Denk namelijk niet dat een mol hier het hoogste bedrag zou bieden (zoals vorig jaar) en bij de dossiers verwacht ik ook dat de mol later terug zou komen dan Lennart deed als eerste (ik ga er vanuit dat de mol wel te horen krijgt of er iemand gekeken heeft). 

Oja en de 'klein bier' hint van vorige week vond ik ook een mooie voor Sven.

Malibu

En hebben er al weer mensen gekeken? Ik vond het weer leuk haha. 

Goede mol kunnen we in elk geval concluderen. En ook wel gezellig dat ie ff wat minder zn best deed deze aflevering haha. Ik zit nu 70% op Sven en 30% op Lennart. 

Crush

Ja ik heb ook weer gekeken, goede aflevering weer! Ik zit 80/20 Sven-lennart haha. Het feit dat Sven tijdens het verstoppertje spel in dat hotel (wat ik trouwens hilarisch vond) naar buiten wilde getuigde wat mij betreft wel van wat voorkennis of briefing. Er zijn naar mijn idee net wat meer dingen die naar Sven wijzen dan naar Lennart. Met name de aflevering van vorige week!

Malibu

Hebben jullie al gekeken? Ik ga even wat ruimte vullen met tekst zodat je niet als je random de actieve topics opent gelijk iets ziet staan als je die functie van tekst van het laatste bericht aan hebt staan. Oke dit moet lang genoeg zijn.

Maar ik had dus toch bij mn eerste gedachte moeten blijven haha! Wat een goede mol. Ik dacht echt dat Sven achter dat doek stond, ik dacht echt dat het niet anders meer kon haha. Echt ontzettend goed gespeeld. Ik ben nu ook echt wel heel benieuwd met hoe weinig vragen goed de kandidaten steeds doorgekomen zijn. Volgens mij moet iedereen echt steeds met maximaal 7 juiste antwoorden ofzo door zijn gegaan. Bizar haha

Crush

Ja ik heb ook gekeken! Was totaal van slag 😂 dacht zelfs nog even dat mijn verdachte alsnog tevoorschijn zou komen Hahaha. Maar erg knap gedaan, hij heeft de groep (en mij) goed bespeeld. Ik denk een hele goede mol!

Ik zag dat ze zelfs in de finale 10 vragen extra hebben moeten maken omdat het gelijkspel was! Dat gaat dan blijkbaar niet meer op tijd.. 

Ben heel benieuwd naar volgende week! Er zijn ook achter de schermen filmpjes, die zijn ook erg leuk trouwens.