Jump to content

Recommended Posts

Ik ben inderdaad zelf niet bang maar wel voor mensen om me heen met een slechtere weerstand en gezondheid. Ik ben wel een soort opgelucht dat bijv mijn opa en oma niet meer leven.

• Replies 715
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

71

• stefanie.

59

• Leah

40

• Maresa

35

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Ja maar het is dus wel typisch dat partijen die al weken roepen dat de maatregelen moeten worden versoepeld nu ook weer meteen roepen dat de 1.5m regel niet is nageleefd. En de afgelopen weken zie je

Ik vind dat wel relevant, moet ik zeggen. Want het lijkt me wel belangrijk dat we in zo'n crisis als deze luisteren naar de wetenschappelijke experts. En als je lang genoeg zoekt, kan je altijd wel er

Wij zijn gisteren in het zonnetje gezet. Eerst dacht ik oh wat verschrikkelijk, maar achteraf was het heel leuk en een waardevolle herinnering.  We kunnen er weer tegenaan 💪🙏  

Posted Images

FruityForest

Ik heb zelf een slechte weerstand en denk er wel over na maar echt zorgen maken niet.

Wat crush zegt ben ik ook zo blij mee....geen zorgen hoeven maken over m'n oma (die vorig jaar is overleden).

Mijn opa en oma (beide in de 80) vliegen woensdag voor 2 weken naar Gran Canaria en mijn opa wil wel gaan maar mijn oma twijfelt enorm, wat als ze daar vast komen te zitten ofzo. M'n opa moet iedere 3-4 weken in het Oogziekenhuis langs dus het zou nu precies moeten passen ook als er wat mis gaat (hij is net geweest) maar ja, stel dat ze ziek worden, dan zitten ze wel in de risicogroep natuurlijk. Hoop dat ze alsnog gewoon gaan indien mogelijk, op zo'n eiland zit je misschien 'veiliger' dan thuis. En ontspanning van vakantie doet ook veel goed denk ik!

Ik zelf maak me geen zorgen, maar op mijn werk is het protocol wel ingegaan, en dat snap ik. Ook de ouders van de kinderen waarmee ik werk maken zich terecht wel meer zorgen. Op een klein stukje oppervlakte wonen veel mensen / kinderen met een verminderde weerstand. Dat houdt in op mijn 'woning' dat we standaard de kinderen 2x daags gaan tempen, ik vandaag een mega bestelling handschoenen, desinfectans en wegwerp handdoekjes heb besteld en we schorten en mondkapjes hebben klaarliggen (noro virus pakketten)

Naast dat ik het goed vind dat we zo alert zijn op mijn werk, en ouders ervaren dit wel als 'geruststellend', dus dat we het serieus nemen. 

ScatteredStars

Voor mezelf maak ik me geen zorgen. Maar wel om mijn oma van 88 die zwak is. Al zou ik dat ook doen als ze griep krijgt of iets anders. Want ik maak me altijd zorgen om haar. 

Haha ik zit in een ns bus, want geplande werkzaamheden, en er zitten maar 6 mensen in de bus 😂😂  Iedereen blij dat ie ruim kan zitten en dat er oplaadpunten zijn. Al zit ik 100x liever in de trein ook al is die altijd druk op deze route, scheelt tijd en misselijkheid 😬

shizzle

Kijken we nog boer zoekt vrouw of wa? Ik zit t terug te kijken en maaaaaaannn wat is het weer ongemakkelijk de tandjes. En die Annemiek zit der met een ongeïnteresseerde bek, echt niet te doen!!! Ze trekt nog net niet der neus op Hahahah 

stefanie.

Jaaa ik miste jou commentaar al 😂 Annemieke is echt z'n heks 

Zo heb de belasting aangifte ook gedaan krijg een top bedrag terug zeg 😃🎉

9 uren geleden, shizzle zei:

Kijken we nog boer zoekt vrouw of wa? Ik zit t terug te kijken en maaaaaaannn wat is het weer ongemakkelijk de tandjes. En die Annemiek zit der met een ongeïnteresseerde bek, echt niet te doen!!! Ze trekt nog net niet der neus op Hahahah 

Haha jaa ik vind haar dus echt niet leuk. Ze heeft ook de broer van Nynke de Jong uitgezocht zag ik. En al die mannen die over dat paardrijden beginnen. Ik rijd zelf maar zou het verschrikkelijk vinden.

Ik vind Jan dus heel lief. Bastiaan een beetje raar en Geert heel grappig en droog. 

Ik ben het nu ook aan het terugkijken en ik geloof niet dat ik ooit zoveel oranje en gele outfits bij elkaar heb gezien

Ik vind geert echt zo vervelend, snap echt niet wat vrouwen daar in zien. Jan vind ik idd ook het leukste, gewoon lekker gezellig en normaal.

shizzle

Dat begree ik ook niet, allemaal kwamen zd terug ‘oooh hij is zoooo leuk’ really?? Hij was raar, op het randje onbeschoft en echt totaal niet wel bespraakt. Stel je voor dat je daar een hele dag mee moet doorbrengen 🤦🏼‍♀️ Vond alleen die kale gast wel leuk bij Annemiek, maar zij vindt hem dan leuk om de verkeerde redenen. En dan die knakker die voor iedereen een mandarijntje wilde schillen. Vreeeeeselijk. 

Ik ben halverwege in slaap gevallen.

Ga misschien vanavond nog wel een poging doen.

Maar eens met wat hier wordt gezegd hoor. 

Die Annemiek was echt zo niet sociaal, kwam geen zinnig woord uit. Geert vind ik een oude viespeuk, brrr. En die Geert-Jan? Die is echt een beetje onbeholpen, vreemd persoon iig. 
Kijken of ik andere afleveringen wel wakker blijf. 

De kogel is door de kerk jongens, m'n werk heeft ons geïnformeerd dat iedereen zoveel mogelijk thuis dient te werken. Kantoor in Den Bosch dus netjes de RIVM richtlijnen voor Noord-Brabant volgen. Ik zit nu fijn in m'n joggingbroek achter mijn laptop, en de thee thuis is lekkerder dan op kantoor dus kan erger! 😅 Vind het wel netjes dat ze het nu expliciet van iedereen vragen.

Edit: las dit gisteren, artikel met een verslag van een Italiaanse arts. Hopelijk staat dit ons niet te wachten. https://www.weforum.org/agenda/2020/03/suddenly-the-er-is-collapsing-a-doctors-stark-warning-from-italys-coronavirus-epicentre

Edited by _Lins
pandora

Pff nou, als ik zie hoe het in sommige landen echt de pan uit vliegt qua besmettingen is dat waarschijnlijk wel even een verstandige beslissing Lins.. Maar toch, sterkte!

Ben ik weer met een verzoekje trouwens, iemand die toevallig even een kwartiertje voor me over heeft om me te helpen bij mijn onderzoek? Zo ja, dan zou je me HEEL erg blij maken als je het taakje via deze link: https://research.sc/participant/login/dynamic/80A25E50-BDCC-4AAE-B65A-D07BBAD62954 zou willen doen (kan alleen niet op gsm, dus wel PC/tablet/laptop). Zoek maar een paar mensen, daarna gaan we het pas in het echt testen ❤️ 

Edited by pandora
shizzle

Ik werd net ook gebeld door een relatie die ik had uitgenodigd voor een concert zaterdag en die zei weet je wel dat ons kantoor jn Brabant zit? En ik uuuh nee? En hij ja en mn collega heeft een hoest en we willen niet verantwoordelijk zijn voor het brengen van Corona naar Den Haag. Moest er wel om lachen maar denk toch dat we ze gaan vragen om een andere keer te komen.