Jump to content
Sign in to follow this  
Maresa

SHUT #113

Recommended Posts

Maresa

Lijkt bijna een topic voor noodgevallen zo... hier mag je weer schreeuwen wat je wilt! ;) 

Maresa

Haha hé A! ;) 

meelezerNr.2

He zullen we gaan weerwolven aangezien mijn sociale leven wel geminimaliseerd is, en ik denk die van vele anderen ook? 

Dobby*

Ohh ik wil graag maar ben vanmorgen geopereerd aan mn hand en zit helemaal ingepakt en veel pijn dus typ in t tempo van mn moeder momenteel 😂 dus beter van niet. Maar lees graag mee, vind het altijd wel leuk.

Malibu

Fijn dat je nog geholpen bent vandaag! 

Dobby*

Ja het was bij xpert clinic dus dat is mn geluk denk ik. Zij doen alleen dit soort dingen en bieden niet zoals in een gewoon zkh acute zorg aan. 

Yellkje

Tsjonge jonge, ik viel in een heftige discussie tussen een verhitte Julia die onder de douche vandaan kwam en een boze stefan. 

Stefan vertelde Julia dat ze niet eerst haarzelf moet wassen, maar eerst haar haar. Anders spoelt het viezige van het haar over haar al schone lichaam. Julia vond het onzin en deed het nooit zo. 

Ik vind het best een goede redenatie van Stefan, maar had er zelf nog nóóit zo over nagedacht. 

Is dit een (al dan niet terechte) hersenkronkel van Stefan of is het een gebrek in mijn hygiënische opvoeding?

Leah

Hoe vies kan haar haar zijn?

stefanie.

Ik doe het ook altijd zo. 🤔

Dobby*

Om er een heel drama van te maken is denk ik niet nodig, maar ik doe altijd wel eerst mn haar en dan pas de rest idd

wikkel

Haha, sorry, en ook bedankt, want het  maakt me aan het lachen.

Denk niet dat het uitmaakt want inderdaad; hoe vies is het 'spul' dat uit je haar komt? Is uiteindelijk ook gewoon zeep (weliswaar voor je haar) en er komt nog een klets water van de douche achteraan, dus 2 x schoon zou ik zeggen 😉.

Maar zelf doe ik ook altijd eerst haar en dan lichaam, maar das ook meer omdat ik van boven naar onder werk 😅

Malibu

Haha ja ik snap stefan zn punt wel, maar ook een beetje overdreven reactie wellicht als je het omschrijft als een heftige discussie.

Ik doe altijd shampoo - douchegel - conditioner haha

L.ouke

Ik net als Malibu.

Yellkje

Julia is nogal licht ontvlambaar, vandaar de heftige discussie. Ik moest stiekem ook glimlachen toen ik ze hoorde 😇

Crush

Ik doe altijd shampoo, conditioner in laten trekken en ondertussen douchegel. Maar dat is het meest efficiënt en daarom doe ik het zo 

JUSTFUN

Ik doe het net zoals het me uitkomt, maar je spoelt jezelf toch schoon?

iCake

Ik doe meestal net als Malibu, tenzij ik me scheer of scrub, dan laat ik de conditioner intrekken terwijl ik dat doe. 

Overigens keek ik van de week een filmpje van een haarstylist die vertelde dat je als je het wast je alleen je hoofdhuid hoeft te wassen en niet de lengte van je haar, want dat spoelt vanzelf schoon met de shampoo die op je hoofd zit (en je wrijft je haar kapot). En dat iedereen dus evenveel shampoo nodig heeft. Ik heb het geprobeerd, maar vond het toch maar gek dus ging het later toch maar wassen 😬 Maar nu vraag ik me af wat jullie doen (de vragen des levens, aangezien het hier weer drukker is)

Sidney

Ik was mijn hoofdhuid inderdaad. En daarna wrijf ik even snel over de lengte. Maar daar ga ik niet echt aan lopen wrijven idd. 

Cremespoeling doe ik alleen in de lengte. 

Ik was ook eerst mijn haar. Maar meer uit gewoonte, niet omdat ik bang ben om vies te worden van mijn haar.🙈