Jump to content
Sign in to follow this  
Maresa

SHUT #113

Recommended Posts

JIL.

Ik heb hier ook wel een paar onwaarschijnlijke vriendinnen aan overgehouden, juist omdat we soms zo verschillend zijn. Maar door regelmatig (app)contact te hebben kom je toch tot overeenkomsten enzo. De meesten spreek ik haast meer dan mijn eigen vriendinnen in elk geval, juist door de afstand denk ik. En ik heb een aantal digibete vriendinnen die ik vrijwel alleen face-to-face spreek. Ik heb in elk geval bijna overal in Nederland nu wel iemand bij wie ik kan aanschuiven als ik met pech strand, dankzij GO haha.

Edited by JIL.

Summer vibes

Ik heb geen vriendinnen aan GO over gehouden maar t voelt wel alsof ik een groepje kennissen Erdoor heb, waarvan dan een paar wat ‘closer’. Idd wat shizzle en Richtje zeggen ook eigenlijk. Vind het ook heel leuk op insta met sommigen contact te hebben en ze te volgen etc. 

ikke87

Ja ook allemaal overleg gehad met elkaar en we gaan het toch maar annuleren. Iedereen ziet wel risico’s, dus dan kunnen we beter hier blijven. Al een midweekje in huisje in Nederland iig geboekt nu. 

vind insta idd ook leuk om mensen te volgen. Vooral omdat het hier toch wat minder actief is geworden.

Assepoes

Iemand typte peetjuh. Was zij niet ziek? Had ze toen een topic over gemaakt toch? Weet iemand daar wat van?

Crush

Is het niet mogelijk om het te verplaatsen naar bijv volgend jaar @ikke87? Ben je het geld ook nog niet meteen kwijt. Of kan dat niet omdat het apart geboekt is?

ikke87

Ja beide apart geboekt. 
maar vliegtickets zal wss toch een voucher worden. Maar boeken vind ik lastig met name omdat we dan natuurlijk een baby hebben 🙈

dus nou ja villa valt wel mee qua kosten en tickets even kijken wat we nog gaan horen. 

Marjan*
14 uren geleden, Assepoes zei:

Iemand typte peetjuh. Was zij niet ziek? Had ze toen een topic over gemaakt toch? Weet iemand daar wat van?

Ik heb een poos contact met haar gehad maar ook verwatert..

Weet helaas niet hoe het nu met haar is. 

Haar broer was wel ziek geloof ik.. 

Malibu

Oke ik heb dus maar mondkapjes gekocht voor als ik toch een keer het OV in moet. Ik heb dus gewoon een one size fits all genomen en je zou denken dat dat prima gaat als je 20kg teveel weegt. Maar ze zijn echt veeeeel te groot 😂 

Hebben meer mensen hier last van?

stefanie.

Ja op het werk heb ik daar ook last van😂 ik draai die elastiekjes nog keer om . 

Dobby*

Ik heb nu ook mondkapjes en idd zijn erg groot. Elastiek sowieso. En het kapje zelf kan ik ook tot over mn ogen trekken als t moet 😅 maarja ach, gaat om t idee. Heb niet de illusie dat ik het niet op ga lopen. Bij mij in de winkel zie ik ook 100den mensen op een dag die vaak echt niet zo netjes afstand houden. Maargoed in t ov sta je wel langer bij elkaar natuurlijk dus mondkapjes zijn wel goed. Heb een aantal herbruikbare en ook wat wegwerp dus kan voorlopig vooruit iig. 

meelezerNr.2

Oooh ik heb vanavond voor het eerst weer gezellig geborreld met mijn 2 beste vriendinnetjes. Lekker onder de overkapping, wijntje, hapjes en gewoon heeeeel fijn 🥰

• Like 1