Jump to content
Sign in to follow this  
Maresa

SHUT #113

Recommended Posts

ikke87

Ja het is echt rustig hier idd, saai!

ik zit midden in een verbouwing thuis, nu de 5e en hopelijk laatste week.

ze zijn nu mijn keuken aan het plaatsen, ben benieuwd hoe het word !

ben er verder ook echt helemaal klaar mee 🙈

Edited by ikke87

shizzle

Spannend! Wat hebben ze allemaal veranderd?

ikke87

Begane grond zijn we bezig: nieuwe vloer, wanden gestuct en gesausd, kozijnen/deuren verven, nieuw plafond en nieuwe keuken. En dan word ook nog voor de buitenkant geschilderd en nieuw doek op zonnescherm.

maar leef dus al 5 weken zonder keuken en een bg zonder meubels, ben er klaar mee 😅

buiten leven is nu ook fris en boven zitten is ook wel keer klaar. 
kijk zo uit naar weer een bank en tv in mijn woonkamer!! 

Edited by ikke87

L.ouke

Ik herken het @ikke87. Wij zitten ook middenin een verbouwing. Nu week 6. Krijgen in de woonkamer vloerverwarming en een nieuwe vloer en onze oorspronkelijke keuken is uitgebouwd. Morgen komt de dakdekker en krijgen we eindelijk een dak op de nieuwe keuken. Heb de afgelopen weken zeker 4x in de stromende regen staan scheppen omdat het blank stond. Kelder was ook ondergelopen. Ben zoo blij als we beneden weer kunnen leven en een dak hebben. Onze keuken komt helaas pas in november en het nieuwe parket voor de woonkamer ook. Dus we moeten nog ff, Maar alles gestuct en een dak is al heel wat 😂

succes met de laatste loodjes!

ikke87

Ah Louke dat klinkt ook wel echt super heftig! 
succes daar. 
Het einddoel maar goed voor ogen houden, maakt het Miss wat draaglijker 🙈

shizzle

SOLD! 

Edited by shizzle

_Lins

Mooie tafel Shizzle! Ben helaas al voorzien maar hopelijk krijgt ie een goed nieuw thuis.

We kwamen hier iets voor 2 terug van een weekje Bretagne, was echt heerlijk, en ik ging ff snel de moestuin checken na de warmte en geen water gekregen de afgelopen week etc. Ligt mijn hele tuin vol zooi? Letterlijk over heel de tuin verspreid lege colaflessen, chipszakjes, van alles. Ik weet van welke buren het komt dus ga daar morgen een hartig woordje mee spreken. Zijn hun kids die avond na avond buiten denken te zitten feesten, geen idee waar de ouders uithangen. Heb alles laten liggen, ze komen het maar opruimen. Ben echt zoooo boos en ik snap het ook echt niet, wie de fuck doet dit?

Nina!

Mooie tafel shizzle! 
Lins, wat asociaal zeg... waarom zou je zoiets doen? Tokkiegedrag echt, zijn de ouders wel redelijk waar je gesprek mee kan voeren iig of hebben de kinderen het niet van een vreemde? 

Zoveel vooroordelen in mijn bericht ook maar ik snap gewoon niet dat je dit doet en heb dan ook meteen een beeld bij mensen of jeugd die dat doet ofzo. 

_Lins

Ja ik snap het ook echt niet. De ouders zijn wat meer volks zeg maar, maar wel heel aardig en ook echt wel voor rede vatbaar. Beetje luidruchtiger dan de rest van de straat maar prima mensen. Voor we op vakantie gingen zaten hun kids (oudste is net klaar met de middelbare geloof ik) iedere avond buiten met vrienden stoer te doen, maar de ouders waren nergens te bekennen. Ik bel straks even aan, als ze niet thuis zijn dan zet ik gewoon alle troep in een vuilniszak voor hun deur met een briefje erop. Maar heb liever dat ze het zelf komen opruimen.

Nina!

Ik vind het nog lief van je dat je het in een vuilniszak doet voor ze ipv terug over de schutting (wat net zo aso is denk ik haha). 

ik heb weleens een bovenbuurjongen van jr of 18 gehad die zijn peuken in mijn tuin gooide met zijn vrienden. Na een feestje heb ik heel vroeg aangebeld (ouders hadden app voor hem gekocht) en het hem met zijn brakke hoofd 1 voor 1 met blote handen op laten ruimen. 

ik hoop dat ze gewoon thuis zijn en ze het zelf opruimen voor je. 

_Lins

Niet thuis overdag helaas dus ik heb alles in een vuilniszak geflikkerd, inclusief een klef snoepje en kauwgom die ik tegenkwam, bah. Ik heb net de buurvrouw gesproken en die schrok ervan, ze vond het ook echt niet kunnen. Is waarschijnlijk hun dochter geweest die vrienden over de vloer had toen zij een paar dagen weg waren. Nouja, hopelijk is het hiermee klaar, ze zal wel op haar donder krijgen. En terecht ;) en nu is m'n weekje vakantie op bleehhhhh veel te snel! Morgen weer terug naar thuiswerken pff. Ik sta nog twee weken thuis gepland, daarna hopelijk weer af en toe naar kantoor!

Estrella.

Oh oh ik heb het coronavirus en ben er flink ziek van. Heel saai! Heeft iemand anders het hier ook gehad?

Nina!

Ohh wat balen eva, heel veel beterschap! Zit je al op kantelpunt van dag 5/6? Ik heb het zelf niet gehad maar mijn schoonzus wel en een vriendin ook. Beiden zonder ziekenhuisopname maar wel

goed ziek. 

Estrella.

Ja dat heb ik ook. Ik ben nu al 13 dagen thuis en 15 dagen geleden besmet geraakt waarschijnlijk. Dus dikke pech. Maar ik denk ook dat ziekenhuisopname niet nodig is hoor. Ik knap alleen niet echt ol vooralsnog.

Nina!

Dat is wel lang zeg. Ben je al die dagen ook echt ziek? Gevallen die ik ken hield het twee weken aan. Ik hoop dat het snel beter wordt voor je! 

HAHA.wait what?

Oh wat vervelend Estrella! Als je zo lang ziek bent, voel je je ook echt zielig he. Dan lijkt er geen eind aan te komen. Voel je je inmiddels al weer iets beter?

Cocoverde

Aah wat naar dat je corona hebt! :(

Hoe gaat het nu met je?

Loet

Hoi allemaal! Ik dacht, zo voor een mogelijke corona lockdown 2, ik ga eens kijken hoe het hier gaat 😃! Hoe gaat het met iedereen?!

HAHA.wait what?

Hee dat is even geleden. Welkom terug!

Het is hier relatief rustig 😛

Edited by HAHA.wait what?

Assepoes

Haha hey dat is lang geleden! Hier alles goed, met jou?