Jump to content
Sign in to follow this  
Maresa

SHUT #113

Recommended Posts

shizzle

Gelukkig is het een kinderfeest en maakt het kinderen geen hol uit 🤷🏼‍♀️🎉

• Like 3

Dobby*
1 uur geleden, _DRUNK zei:

Haha huh hij heet toch al langer Ozosnel??

Edit:

Ook het nieuwe paard werd, ondanks de pensionering van Amerigo in 2011, door de Sint aangesproken met Amerigo.[3][4]In 2019 werd bekend dat Amerigo met pensioen is gegaan. Het nieuwe paard kreeg de naam Ozosnel.[5]

pas 1 jaar dus Ozosnel, 2e jaar nu.. maar niet alles heeft te maken met dat het niet zou kunnen oid. 

Edit 2

Refereert naar het liedje: met zijn paardje ozosnel, toch??

Ja dat denk ik dus wel. Dat laatste. Dat was iets wat me gisteren ineens binnenviel toen ik het liedje hoorde haha. Ik dacht ineens heeeyyyy dus dáárom heet hij zo 😅

Malibu

Haha in de jaren 70/80 was er ook een ander paard met een andere naam. Pas sinds 1990 was Amerigo er.

Ik vind overigens wel dat ze gewoon een random andere naam hadden kunnen kiezen ipv Ozosnel, dat vind ik dan weer een groter punt dan dat Amerigo weg is 😂

Leah

Ja laten we vooral van onze tradities afblijven!!!!!!!!!!!!

Nooit gedacht dat mensen zouden gaan steigeren omdat Sinterklaas een ander paard heeft.

Poolaapje

Haha ik moest zaterdag ook wel wennen aan de nieuwe naam, maar Amerigo noemde ik ook al steeds per ongeluk Amigo dus dat ging al niet goed :D Gelukkig maakte mijn neefje zich alleen maar druk om de fietspiet en de bewegende zak. 

Yellkje

Not sure if serious vanwege steigeren. Maar ik ben gewoon oprecht verbaasd (was in 1990 3 jaar, dus was me niet bewust van die naamswijziging) en vroeg me af of de referentie zwart/wit van het verhaal van 2019 er iets mee te maken had, maar blijkbaar niet. 

Edited by Yellkje
  • Like 1

Intouchables

Wij keken de belgische sint serie en daar heette hij vroeger ‘mooi weer vandaag’ en in NL Amerigo. Kan allemaal gewoon joh hahaha!

Malibu

Heeft iemand hier nog contact met @Redactie

Ik wil inloggen op een ander apparaat en blijkbaar ben ik mn wachtwoord vergeten. Dus ik heb via wachtwoord vergeten geprobeerd om een herstellinkje te krijgen, maar dat lukt niet. Had donderdag ook al een priveberichtje gestuurd, maar ik heb geen idee hoevaak hij nog hier kijkt haha.

Maresa
On 11/28/2020 at 11:46 AM, Malibu said:

Heeft iemand hier nog contact met @Redactie

Ik wil inloggen op een ander apparaat en blijkbaar ben ik mn wachtwoord vergeten. Dus ik heb via wachtwoord vergeten geprobeerd om een herstellinkje te krijgen, maar dat lukt niet. Had donderdag ook al een priveberichtje gestuurd, maar ik heb geen idee hoevaak hij nog hier kijkt haha.

Ik stuur even een berichtje naar Pieter! 

Maresa

Ga ik doen! Voordat ze het inlevert zou ik haar nog wel als tip willen geven het tekstueel na te kijken. Veel spatiefouten, gek geplaatste komma’s en foutjes als ‘u’ waar het ‘uw’ moet zijn. Wat zonde is, het lijkt me een goed onderzoek.

Marlizz

Haha ja ik zal het hem zeggen, was mij ook opgevallen het is precies hoe (chaotisch) hij is. 🤣