Jump to content

SHUT #113

Maresa

Recommended Posts

shizzle

Maar tis ook gewoon helemaal geen terrasweer toch? Ik heb echt geen ene reet zin om met 12 graden te gaan zitten te vernikkelen van de kou. Winkelen zou ik iets meer zin in hebben maar zit al 4 dagen binnen met een buikgriepje dus deze meid gaat nergens heen. 

• Replies 669
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

47

• _Lins

32

• ikke87

30

• stefanie.

27

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wanneer je je computer opruimt...  

Ik miste jullie, dus ik dacht ik kom weer eens even kijken.   Ik moest en moet nog heel erg wennen aan het alleenstaande moederschap. Ik kwam er simpelweg niet aan toe, had niks toe te voege

Omg ik had ook zo'n filter geprobeerd (wel bewust gelukkig, wat een stomme actie is dat dan van die verkoper) en vond alles wat wit was er maar vies groenig uitzien. Heel de wereld was een beetje groe

Posted Images

Leah

Ik ben woensdagmiddag geweest, met vriend en kind. Heerlijk in het zonnetje. Maar inderdaad, dit is geen weer om buiten te zitten haha! 

Malibu

Haha nou ik geef meteen toe dat het weer slechter was dan voorspeld en dus niet ideaal, maar onder de heater was het echt helemaal prima. Maar had afgesproken met een vriendin die ik al ff niet gezien had. En zoooo heerlijk om weer naar de horeca te kunnen. Echt gemist hoor haha

Summer vibes

Volgende week woensdag begint m’n verlof en heb voor woensdag en vrijdag terras afspraak haha. Wordt klote weer volgens mij, maar ik ga gewoon 😃 echt zin in! 

• 3 weeks later...
heleen55

Hoe waren je terrasafspraken nog, summervibes?

Ik heb er 4 dagen weekend op zitten, was echt lekker! Maar vind het wel suf van mezelf dat ik er toch wel weer tegenop zie om morgen weer aan het werk te gaan. Maarja.. volgend weekend gelukkig wel weer extra dag weekend :P

heleen55

Best prima gelukkig! Al was het wel zo'n dag dat je van het ene het andere overleg ingaat. En bij jou?

ikke87

Ik moet morgen naar de kaakchirurg.

Is het echt zo erg als iedereen om me heen me wil doen geloven? Iedereen vind het dan nodig om een bak horror verhalen te droppen.

Ik ben eigenlijk altijd zo’n optimist die denkt dat alles wel meevalt. Maar zal het mee gaan maken morgen. 

Malibu

Waarvoor moet je? Verstandskies? 

Die waren er bij mij al uit voordat die man zich had voorgesteld haha. Verdoving was ff onprettig 2 seconden, maar het verwijderen voelde ik helemaal niks van. En boven heelde het ook heel snel, alleen onder had ik wat hechtingen dus moest ik met een zoutoplossing spoelen een week lang. Maar ja ik vond het zeker geen horror. Gewoon ff irritant een paar dagen daarna, maar niks wat een paar paracetamol niet kon verhelpen.

ikke87

Ja idd verstandskies. Is een heel klein randje door. Maar niet bij te komen met tandenborstel, dus tandarts bang voor ontstekingen en daarom advies eruit te laten halen. 
maar idd heb pcm in huis. Half 10 al morgenochtend.. Kids school/oppas en ik een chill dag verder!! 

Sannenas

Ik vind het heel erg meevallen. Een gaatje vullen vind ik irritanter eerlijk gezegd, maar misschien heb ik gewoon geluk gehad. 

Succes in ieder geval morgen!

_Lins

Het weghalen zelf viel mij enorm mee, stond voor 2 verstandskiezen die nog niet door waren binnen 10 min weer buiten. Kreeg ook een recept voor pijnstillers, wel een aanrader. Coldpack ook. Ik heb er behoorlijk last van gehad maar had er eentje met een scheve wortel, dat helpt niet. Het is moeilijk te voorspellen hoe je erop reageert denk ik maar beter vroeg eruit laten halen dan pas als je er last van krijgt hoor! De hechtingen losten bij mij mega traag op maar het sneetje zit hoog aan de zijkant en voel je helemaal niet met eten ofzo. Ik was vooral zelf een schijterd 😅 Succes!

sunshine_girl

goed blijven spoelen! Bij de eerste wel pijn gehad, nam toen ibu 600 in (had mijn vader nog in huis), bij de tweede keer alleen paracetamol de eerste dag, en zat toen 1.5uur later gewoon te lunchen.

Ik vond het uiteindelijk wel meevallen! 

zwerver.

Verschilt inderdaad ook heel erg per persoon (en per kies). Ik heb er echt een rot ervaring mee, maar hoor ook genoeg mensen die er helemaal niet zo’n last van hebben gehad! Mijn advies is iig om pijnstilling te nemen vóórdat het pijn gaat doen. 

ikke87

Ah Thanks allemaal, lief jullie berichtjes.

hij is er inmiddels al uit. Dat ging hee snel en viel allemaal mee. Ergste is dat getrek aan je mond, zo grote mond heb ik niet 🙈

Nu lekker chillen en hopelijk valt de pijn mee idd .

• 2 weeks later...
ikke87

Ja uiteindelijk viel het mee hoor.

Vooral die smerige smaak in je mond was vervelend.

en echt net zijn mijn laatste hechtingen er volgens mij uit, dat is ook fijn. Voelt zo irritant ofzo.

mijn kaak is nog wat dikker, maar niet meer pijnlijk en mijn mond kan weer gewoon goed open! 

tis weer lekker rustig hoor, ruim een week geleden was mijn vorige post al. 
hoe is het met iedereen? Nog wat te melden?

Malibu

Nou heb wel wat te klagen. Ik had dus een nieuwe bril besteld en die had ik gister opgehaald. En eenmaal thuis had ik hem dus op en ging ik ff foto maken enzo. Maar echt alle witte wanden in huis waren mega geel en als ik een foto maakte ook supererge blauwe reflectie. En dat is gek want ik laat glazen altijd ontspiegelen. Blijkt dus (na wat googlen) dat die verkoper ongevraagd me blauwfilter glazen heeft gegeven?! 

Dus ik net terug naar de winkel en gezegd dat ik daar niet om gevraagd had. Gaat ie eerst een heel verhaal afsteken op zo'n betweterige toon en zeggen dat die beter is dan gewone glazen en dat ie het zelf ook heeft enzo. Nou na 5x zeggen dat ik het gewoon niet wilde gaan ze er gewone ontspiegelde dunne glazen inzetten.

Tldr: als je een nieuwe bril gaat kopen binnenkort en je wil geen blauwfilter benoem het dan expliciet want anders heb je dus kans dat ze het gewoon maar doen