Jump to content

SHUT #113

Maresa

Recommended Posts

_Lins

Omg ik had ook zo'n filter geprobeerd (wel bewust gelukkig, wat een stomme actie is dat dan van die verkoper) en vond alles wat wit was er maar vies groenig uitzien. Heel de wereld was een beetje groen. Ik daarmee terug (dat mocht, hoera voor soepele voorwaarden), zeggen ze oja sommige mensen hebben daar idd last van. Als ze dat van tevoren hadden gezegd had ik het meteen geweten, had hun een gratis retour gescheeld 🙈

Ik heb promotie gekregen op m'n werk! 🥳 Is een intern dingetje met niveaus etc dus het verandert niks aan m'n functie, geeft alleen aan dat ik meer waarde toevoeg zeg maar. Maar toch leuk, en de salarisverhoging ook en nu komt er een nieuwe bbq! 

• Like 4
  • Replies 670
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Malibu

47

• _Lins

32

• ikke87

30

• stefanie.

27

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Wanneer je je computer opruimt...  

Ik miste jullie, dus ik dacht ik kom weer eens even kijken.   Ik moest en moet nog heel erg wennen aan het alleenstaande moederschap. Ik kwam er simpelweg niet aan toe, had niks toe te voege

Omg ik had ook zo'n filter geprobeerd (wel bewust gelukkig, wat een stomme actie is dat dan van die verkoper) en vond alles wat wit was er maar vies groenig uitzien. Heel de wereld was een beetje groe

Posted Images

iCake

Jezus wat irritant. Ik heb dat filter bewust, want heb hem gekocht voor op m’n werk waar ik de hele dag achter een beeldscherm zit (vooral nodig in de winter met droge lucht), maar op foto’s wel irritant inderdaad!

En sowieso stom als ze dat zomaar doen, goed dat je terug gegaan bent. 

Vaporize

Huh ik heb ook zo'n blauwfilter maar ik heb er noooit bij stilgestaan dat ik kleuren anders zag. Heb net als een malle van alles met en zonder bril zitten bekijken. Nouja, heb er dus niet zo'n last van. Maar ik draag mijn bril eigenlijk ook bijna alleen maar thuis.

En wow wat goed Lins! 

heleen55

Wat raar dat ze dat niet vooraf gevraagd hebben zeg. 

Ik heb ook allebei, maar gebruik mijn bril met blauwfilter alleen op werkdagen achter de computer. Zo'n blauwfilter raden ze bij mij ook af om bijvoorbeeld s avonds mee auto te rijden ivm reflectie. 

ikke87

Zijn er al mensen die aan een ek poule meedoen?

ik wil er voor mijn werk 1 maken.

maar er is zoveel, heb geen idee welke goed en gratis is! 

HAHA.wait what?

Ik heb er dit jaar eentje gemaakt voor mijn werk via nu.nl. In het verleden heb ik gebruik gemaakt van EKpooltjes.nl

Edited by HAHA.wait what?
stefanie.

Ja ik heb de aflevering ook gezien. Mooi gezin zijn jullie Maresa. 

L.auraa

Ik ben het terug aan het kijken. Vind het wel stoer om te zien dat jullie @Maresa zelf in luxe leven, omdat jullie daar ook hard voor werken. Maar anderzijds ook heel gewoon en met beide benen op de grond en genieten van eenvoud. Tenminste zo komt het over 😅

• 5 months later...
framblij

Hoi! Weet niet of er nog iemand actief is hier haha maar probeer het toch even :) Voor de verjaardag van mijn vriend wil ik graag een nachtje wegboeken vlak voor de kerst. Ik heb nog een saunabon voor o.a. de sauna in Goes en het lijkt me leuk om dit te combineren met een overnachting. Dus bijv. dag sauna en de dag erna een dagje stad of andersom. Nu twijfel ik of Goes of Middelburg leuker is (of een andere stad in de buurt) en het lijkt me leuk om ook iets van een bierproeverij te doen. Ik ben niet bekend in Zeeland, dus is er hier iemand die een stad kan aanraden en/of nog leuke tips heeft? :)

Edited by framblij