Jump to content
Sign in to follow this  
pandora

Weerwolven 2020.2

Recommended Posts

Intouchables
1 minuut geleden, Ellentjah zei:

Hahahaha jaaaa het was nu uber duidelijk kon er niet veel meer aan veranderen. Alleen nog een beetje twijfel zaaien over Yellkje 🤣

Dobby was dus de sorcerer/seer haha

Hahaha ja echt vervelend is dat! Ik was wel verbaasd dat je niet op mij ging!

Ellentjah

Haha nee dat was te makkelijk!

weet je wat t meeeest frustrerend was? Ik had mijn stem op Big Tasty gister al ingeleverd voordat ze zelf aangaf zich op te offeren haha

Yellkje

Ik was de sorcerer. De eerste keer heb ik Intouchables beschermd. De tweede keer mijzelf. Dat was een lastige, vanwege de post van big tasty om haar maar te lunchen. Maar ik wist niet of de wolf daarop in zou gaan. En mijn naam werd toch wel vaak genoemd. 

Waaruit haal je dat dobby de seer was ellen?

Thanks Pandora! Leuk gedaan :D

• Like 1

Intouchables

Oh lief van je haha! Ik vind sorcerer altijd een hele lastige rol, is zo random! 

@Ellentjah hahahahaha mooie timing dan!!

Dobby heeft dan zeker Maresa en Ellentjah opgevraagd?

Edited by Intouchables

Dobby*

Ik was de Seer. Ik heb de eerste avond Linguine opgevraagd en gisteren Ellen 😂😂 ik wist ze dus allebei zeker. Met Linguine kon ik nog niet TE duidelijk zijn natuurlijk maar gisteren met Ellen durfde ik er wel wat harder in te gaan. Had nog wel een lijst uitgewerkt trouwens waarom Ellen het was 😅 voor het geval jullie nog niet overtuigd waren dat ik nog ff erop kon hameren dat zij het was. 

Vaporize

Pandora post dat Dobby het zelfs zeker wist ;) dus dat zal inderdaad de seer zijn.

Wie heb je de eerste keer opgevraagd, Dobby?

Haha oh wow dat je ze allebei echt hebt opgevraagd! Goed gedaan dan!

Had al wel een klein vermoeden omdat je inderdaad zo stellig was over Ellen gisteren

Intouchables

Ja knap dat je ze allebei hebt opgevraagd!!

Yellkje

Ah, nu zie ik het ja :)

Dobby*

Ik kwam er trouwens achter met teruglezen van oude topics (om te kijken hoe spelers van nu daar toen in speelde) dat ik wel vaker mee heb gespeeld in een ver verleden. Dus zo nieuw was ik eigenlijk ook weer niet 🙈 al was ik t wel vergeten. 

Ik hamerde zo op BM willen zijn omdat ik dacht als seer kan je natuurlijk rollen opvragen en dat kan soma in je voordeel zijn als je een BM keuze kan maken haha. 

Het frustreerde me zo erg dat gedoe van die eerste pagina's. Ik dacht godver. Laat me met rust, ik ben niet de wolf!! En vooral Maresa die er zo lang over door bleef gaan. Pfffff  😅

Yellkje

Van mezelf ben ik heel erg van het confrontaties vermijden, dit was wel buiten mijn comfortzone 😅 @Ellentjah in het echt vind ik je echt niet slordig, niet scherp en laconiek hoor!

Ellentjah

Hahahaha wat erg he dat je in dit spel gewoon een “hekel” aan mensen kunt krijgen. En buiten dit spel niet! Dus als er in een ander topic gepost is is er niks aan t handje haha.

ik stoorde me zoooo aan die 3x want dat was echt zooo random bedoeld! Snap niet dat ik dat gezegd hebt. Bedoelde nl echt meerdere keren i.p.v. een specifiek getal hahaha.

Dobby*

Ja ik haat jullie ook niet hoor! Maar in t spel, pff soms echt 🤐😵🤯

Ik had trouwens na die dag met al die discussies echt zo'n last van mn geopereerde hand van al het typen, dacht de dag daarna echt fuck dit is niet slim hoor🙈 heb zelfs een toetsenbord besteld wat ik aan mn telefoon en tablet aan kan sluiten haha. Dat ik normaler kon typen 🤭

Maresa
17 minutes ago, Yellkje said:

Ik was de sorcerer. De eerste keer heb ik Intouchables beschermd. De tweede keer mijzelf. Dat was een lastige, vanwege de post van big tasty om haar maar te lunchen. Maar ik wist niet of de wolf daarop in zou gaan. En mijn naam werd toch wel vaak genoemd. 

Waaruit haal je dat dobby de seer was ellen?

Thanks Pandora! Leuk gedaan :D

Oooh ik dacht eventueel Seer! 

Maar in Pandora’s verhaal las ik Dobby ja.

Briljant weer, Pandora! Pfft en ik kon pas net online komen maar yesssss de dorpelingen hebben gewonnen!

Maar sorry Dobby... het was Linguine haar schuld eigenlijk dat jij erin mee werd gesleept. :P Maar ik vertrouwde jou het snelst weer! 

En dank jullie dat ik burgemeester mocht zijn, ik ben wel opgelucht dat dat goed is uitgevallen. 😅

Ellentjah

Hahahaha oei Dobby pijnlijk dus!

man die avond van Mirthes verjaardag was ik zooo gefrustreerd hahaha. Ik voelde zó de druk van dit topic terwijl ik echt wilde genieten van de avond met lekker eten besteld en filmpje erbij hahaa. En de kinderen steeds: “maaaaam, leg je telefoon eens weg”.

jaaaaahaaaa hahaha 

Dobby*
16 minuten geleden, Intouchables zei:

Oh lief van je haha! Ik vind sorcerer altijd een hele lastige rol, is zo random! 

@Ellentjah hahahahaha mooie timing dan!!

Dobby heeft dan zeker Maresa en Ellentjah opgevraagd?

Ik heb die eerste avond wel getwijfeld trouwens ja tussen Linguine en Maresa. Omdat ik voor Maresa als BM ging én zij door bleef gaan op dat voorval. Dacht moet ik haar nou opvragen om er achter te komen of zij als BM verstandig is en te vertrouwen in die discussie? 

Maar uiteindelijk wilde ik weten hoe hard ik me moest proberen te distantiëren van Linguine en hoe ik haar in moest schatten omdat ze het elke keer mijn kant op leek te schuiven. Linguine hield zich iets rustiger en Maresa heel fel dus had meer het idee dat Linguine de wolf kon zijn áls iemand van die groep het was. Dus dacht dan vraag ik haar op. Dan weet ik beter hoe we in die discussie staan. 

Ja Maresa gelukkig dat je mij uiteindelijk een beetje losliet haha. Ik wilde je echt door elkaar schudden gewoon! 

Linguine

Jaaa echt een frustrerend spel dit zeg! Ik vond het zo irritant dat iedereen mij vanwege m'n eerste post al verdacht, terwijl dat letterlijk is hoe ik elk spel start :'). Ook als burger! 

Maresa

Ja ik weet niet waarom maar jij was wel echt een wolf Linguine. 😅 Echt al die kleine dingen. 

23 minutes ago, Ellentjah said:

Hahahaha oei Dobby pijnlijk dus!

man die avond van Mirthes verjaardag was ik zooo gefrustreerd hahaha. Ik voelde zó de druk van dit topic terwijl ik echt wilde genieten van de avond met lekker eten besteld en filmpje erbij hahaa. En de kinderen steeds: “maaaaam, leg je telefoon eens weg”.

jaaaaahaaaa hahaha 

Aaahhhh naar 😘

meelezerNr.2

Hebben jullie al op Boardgame weerwolven gespeeld? Dan zijn de spellen hooguit 20 minuten haha en hoef je geen ellenlange verhalen te schrijven, ben nog beetje aan het zoeken waar je op moet letten en de chat moet in engels, maar best vermakelijk. 

https://boardgamearena.com/welcome

• Like 1