Jump to content
SanneX

Zus eet al mijn snacks op

Recommended Posts

SanneX

Hoi allemaal, 

Zoals je aan de titel kunt zien eet mijn zus al mijn snacks op, het is niet zo dat ik niet wil delen maar soms wil ik zelf gewoon wat eten zonder dat mijn zus echt vet veel van mijn eten opeet. In het begin liet ik mijn snacks op een plek liggen waar mijn zus het kon zien, maar nu begin ik alles te verstoppen van haar, soms vindt ze het en dan eet ze letterlijk de hele zak op en laat ze serieus 5 chipjes over, hierdoor lijkt het alsof ik die hele zak in mijn eentje heb gegeten en denkt mijn moeder dus dat ik vet veel snacks eet en niet deel. En als mijn zus ziet dat ik een snack aan het eten ben neemt ze gewoon die hele zak mee en komt ze terug met nog een heel klein beetje in het zakje! Ze volgt me ook naar me kamer en gaat dan kijken of ik eten bij me heb of dat ik het heb verstopt. Het is echt vet irritant want nu moet ik echt stiekem gaan doen wil ik even een snack gaan eten. Heeft iemand ook een broer of zus die alles opeet en want doen jullie ertegen of hebben jullie een geheime verstopplek? 

Maresa

Ah superfrustrerend! :( Heb je dit wel eens met haar besproken? Soms kan het helpen om het echt te zeggen en duidelijk te maken hoe dat voor jou is dat al je snacks worden opgegeten. En als dat niet helpt: het ook met je ouders overleggen?

• Like 2

stefanie.

Een kast met een cijfer slot erop? 

SanneX

Ja ik zeg er dan wel wat van, maar dan lacht ze meestal gewoon en zegt ze dat ik moet delen en gaat ze naar mn moeder toe om te zeggen dat ik niet wil delen 😕

Sidney

Je zou heel veel sambal in koekjes kunnen stoppen en dan wachten totdat ze die koekjes opeet. Okey, je hebt dan nog steeds zelf ook geen koekjes, maar je hebt iig wat leedvermaak.