Redactie 98 Posted April 7, 2021 Report Share Posted April 7, 2021 Je ziet een paar vreemde kleuren, dat komt omdat de forum software is geupdate. De komende dagen zullen we dit aanpassen. Link to post Share on other sites
stefanie. 466 Posted April 7, 2021 Report Share Posted April 7, 2021 Ohh thanks ik dacht al het ziet er opeens anders uit Link to post Share on other sites
Leah 1,022 Posted April 7, 2021 Report Share Posted April 7, 2021 Kunnen jullie ook het lijstje met actieve topics weer terug toveren? Link to post Share on other sites
stefanie. 466 Posted April 7, 2021 Report Share Posted April 7, 2021 En ik kom op de eerste pagina als ik iets open ipv van de laatste? Link to post Share on other sites
Ellentjah 433 Posted April 7, 2021 Report Share Posted April 7, 2021 57 minuten geleden, Leah zei: Kunnen jullie ook het lijstje met actieve topics weer terug toveren? Via mijn telefoon ging ik dan altijd naar t sterretje maar volgens mij is dat nu het kranten icoontje geworden Link to post Share on other sites
Malibu 723 Posted April 7, 2021 Report Share Posted April 7, 2021 57 minuten geleden, stefanie. zei: En ik kom op de eerste pagina als ik iets open ipv van de laatste? Same! Link to post Share on other sites
bigtasty 653 Posted April 7, 2021 Report Share Posted April 7, 2021 Yes! Dat is vervelend en je ziet niet wanneer laatste post maar wanneer topic is geopend Link to post Share on other sites
Assepoes 214 Posted April 7, 2021 Report Share Posted April 7, 2021 Oeh ff wennen! Idd lijstje met actieve topics gebruikte ik altijd daar onderaan Link to post Share on other sites
Estrella. 483 Posted April 8, 2021 Report Share Posted April 8, 2021 Argh na updates wil ik eigenlijk altijd stoppen met GO. Het zal ongetwijfeld beter zijn, maar ik zie het nooit haha 2 Link to post Share on other sites
shizzle 2,330 Posted April 8, 2021 Report Share Posted April 8, 2021 1 hour ago, Estrella. said: Argh na updates wil ik eigenlijk altijd stoppen met GO. Het zal ongetwijfeld beter zijn, maar ik zie het nooit haha Dat is niet de spirit waarop we zitten te wachten!!! Link to post Share on other sites
Dieke.* 257 Posted April 8, 2021 Report Share Posted April 8, 2021 Neeee Estrella, don't do it!!! We zijn net weer een beetje levend hiero! Link to post Share on other sites
Marlizz 121 Posted April 9, 2021 Report Share Posted April 9, 2021 Nou alles werkt anders of ronduit @! #€ hoor maar misschien ligt dat aan mij Als ik naar nieuwe inhoud wil dus dat krantje aan tik krijg ik die topics wel te zien waar laatst gereageerd is maar ik kom dus telkens op de eerste pagina van dat topic Raar overzicht is het ook. Is dit onze straf omdat we actiever zijn geworden? 2 Link to post Share on other sites
Crush 661 Posted April 9, 2021 Report Share Posted April 9, 2021 Haha inderdaad, werkt niet bepaald soepel meer helaas. Hopelijk kan het nog gefixt worden! Link to post Share on other sites
Linguine 495 Posted April 10, 2021 Report Share Posted April 10, 2021 Irritant inderdaad Is er nog een manier om de actieve topics te bekijken en gewoon op de laatste pagina uit te komen? Link to post Share on other sites
ikke87 654 Posted April 10, 2021 Report Share Posted April 10, 2021 Ja als je in de actieve lijst kijkt, moet je op het aantal Posts klikken, ipv op de titel. Je komt dan wel bij de laatste reactie uit, dus moet soms ff teruglezen. Zojuist, ikke87 zei: Ja als je in de actieve lijst kijkt, moet je op het aantal antwoorden klikken, ipv op de titel. Je komt dan wel bij de laatste reactie uit, dus moet soms ff teruglezen. 1 Link to post Share on other sites
Terabithia 496 Posted April 10, 2021 Report Share Posted April 10, 2021 Oh bedankt voor die laatste tip! Link to post Share on other sites
Estrella. 483 Posted April 11, 2021 Report Share Posted April 11, 2021 Ik erger me idd ook nog steeds kapot. Dat uitzoeken ineens weer, waarom moet dit veranderen? Link to post Share on other sites
Popular Post _Lins 463 Posted April 11, 2021 Popular Post Report Share Posted April 11, 2021 (edited) Software updates horen erbij, en kudos voor de @Redactie dat er maar een paar kleine tweaks nodig zijn voordat alles weer soepel werkt zoals voorheen! Even een tegengeluid ladies, ik werk in software development en upgrades zijn een bitch. Ben allang blij dat de boel nog werkt. We betalen er niet voor met z'n allen ofzo De dingen die nog niet zo lekker werken zijn usability improvements, en die upgrades moeten echt even af en toe voor o.a. beveiliging. Voor je eigen bestwil Als je op het sterretje/bolletje naast de topicnaam klikt kom je trouwens ook bij de nieuwste post! Edited April 11, 2021 by _Lins 7 Link to post Share on other sites
Estrella. 483 Posted April 12, 2021 Report Share Posted April 12, 2021 Je hebt ook eigenlijk helemaal gelijk Lins Link to post Share on other sites
Intouchables 674 Posted June 14, 2021 Report Share Posted June 14, 2021 @Redactie: het is onmoooooogelijk om in je 'priveberichten' te komen via de webbroswer van iPhone (safari, maar ook Google Chrome). Weet niet of je daar misschien een oplossing voor weet haha? Link to post Share on other sites
Recommended Posts