Jump to content

[GO] Update: De forum software is geupdate

Recommended Posts

Redactie

Je ziet een paar vreemde kleuren, dat komt omdat de forum software is geupdate. De komende dagen zullen we dit aanpassen.

Ellentjah
57 minuten geleden, Leah zei:

Kunnen jullie ook het lijstje met actieve topics weer terug toveren?

Via mijn telefoon ging ik dan altijd naar t sterretje maar volgens mij is dat nu het kranten icoontje geworden

Malibu
57 minuten geleden, stefanie. zei:

En ik kom op de eerste pagina als ik iets open ipv van de laatste? 

Same!

bigtasty

Yes! Dat is vervelend en je ziet niet wanneer laatste post maar wanneer topic is geopend 

Assepoes

Oeh ff wennen! Idd lijstje met actieve topics gebruikte ik altijd daar onderaan

Estrella.

Argh na updates wil ik eigenlijk altijd stoppen met GO. Het zal ongetwijfeld beter zijn, maar ik zie het nooit haha

• Like 2
shizzle
1 hour ago, Estrella. said:

Argh na updates wil ik eigenlijk altijd stoppen met GO. Het zal ongetwijfeld beter zijn, maar ik zie het nooit haha

Dat is niet de spirit waarop we zitten te wachten!!! 🤪🤪

Marlizz

Nou alles werkt anders of ronduit @! #€ hoor maar misschien ligt dat aan mij 🤣🤣

Als ik naar nieuwe inhoud wil dus dat krantje aan tik krijg ik die topics wel te zien waar laatst gereageerd is maar ik kom dus telkens op de eerste pagina van dat topic 🤷🏼‍♀️

Raar overzicht is het ook. Is dit onze straf omdat we actiever zijn geworden? 🤣🤣🤣

• Haha 2
Crush

Haha inderdaad, werkt niet bepaald soepel meer helaas. Hopelijk kan het nog gefixt worden!

Linguine

Irritant inderdaad :( Is er nog een manier om de actieve topics te bekijken en gewoon op de laatste pagina uit te komen?

ikke87

Ja als je in de actieve lijst kijkt, moet je op het aantal Posts klikken, ipv op de titel. Je komt dan wel bij de laatste reactie uit, dus moet soms ff teruglezen. 

Zojuist, ikke87 zei:

Ja als je in de actieve lijst kijkt, moet je op het aantal antwoorden klikken, ipv op de titel. Je komt dan wel bij de laatste reactie uit, dus moet soms ff teruglezen. 

• Thanks 1
Estrella.

Ik erger me idd ook nog steeds kapot. Dat uitzoeken ineens weer, waarom moet dit veranderen? 

• 2 months later...
Intouchables

@Redactie: het is onmoooooogelijk om in je 'priveberichten' te komen via de webbroswer van iPhone (safari, maar ook Google Chrome). Weet niet of je daar misschien een oplossing voor weet haha?