Jump to content

[GO] Update: De forum software is geupdate

Recommended Posts

Nina!

Ja, klopt! Ik dacht dat het aan mij lag en ik gewoon niet wist ‘hoe’. Door te zoeken op inbox krijg je het ook niet. 

Cocoverde

Het lukt mij ook niet om uit te loggen via mobiel. Kan nergens iets met accounts doen, idd ook een pb’s zien enzo.

Merk echt dat de gebruiksvriendelijkheid van GO sinds de laatste update zodanig is gedaald dat ik nog minder op het forum kom dan normaal. :( 

En ik snap idd wat je zegt Lins maar daar koop je toch niks voor als de vaste forumleden het niet meer gaan gebruiken.

• Like 1
  • Thanks 1
_Lins
6 uren geleden, Cocoverde zei:

Merk echt dat de gebruiksvriendelijkheid van GO sinds de laatste update zodanig is gedaald dat ik nog minder op het forum kom dan normaal. :( 

En ik snap idd wat je zegt Lins maar daar koop je toch niks voor als de vaste forumleden het niet meer gaan gebruiken.

Eh ja dat was ook meer een opmerking voor vlak na een update. Maar zou inmiddels wel graag wat oude functionaliteit terugzien - ik ging er eigenlijk vanuit dat dat gewoon nog even een paar fixes nodig had, dat is wel gebruikelijk 😅 

Linguine

Ik had ook niet gedacht dat het zo lang behelpen zou blijven idd, jammer! Ik mis vooral de normale lijst met actieve onderwerpen, waarbij je snel naar de laatste reactie kan.

Crush
Op 14-6-2021 om 10:10, Intouchables zei:

@Redactie: het is onmoooooogelijk om in je 'priveberichten' te komen via de webbroswer van iPhone (safari, maar ook Google Chrome). Weet niet of je daar misschien een oplossing voor weet haha?

Ik dacht al dat dit aan mij lag maar niet dus.. 

• 2 weeks later...
Crush

Ik krijg de laatste dagen ook de melding dat de website niet veilig is. Meer mensen last van?

sann..
Op 2-7-2021 om 13:36, L.auraa zei:

Wellicht het moment om over te stappen op discord 🙈

Misschien is die er al 😅

L.auraa
1 uur terug, sann.. zei:

Misschien is die er al 😅

Ah ja dan ben ik daar gewoon niet mee bekend 😜

Poolaapje
On 7/1/2021 at 3:17 AM, Crush said:

Ik krijg de laatste dagen ook de melding dat de website niet veilig is. Meer mensen last van?

Heb ik ook! Nu toch maar via 'onveilig' een kijkje nemen... maar lijkt alsof iedereen wegblijft?