Jump to content

1 jaar samen vieren

Recommended Posts

Binnenkort ben ik 1 jaar samen met Stefan (Jeay!!) en ik ben een paar dingen aan het bedenken wat we zouden kunnen gaan doen.

Stefan zegt dat hij er niet zo goed in is (??) dus ik ben van plan een hele lijst te maken en dan samen iets leuks eruit te zoeken.

Ik heb al wat ideetjes;

een dagje...

naar amsterdam

madame tussaud

dierentuin

waddeneiland

en dan zouden we er eventueel * net hoeveel we eraan uit willen geven * een goedkoop hotelletje of iets kunnen zoeken om de nacht door te brengen.

Maar ook simpelere dingetjes zijn leuk;

uit eten

of de bioscoop ofzo

-

Maar eigenlijk wil ik nog wel wat meer op de lijst hebben staan :)

Duss meiden; wat hebben jullie samen met je vriendje (of vriendinnetje natuurlijk) gedaan?

Of wat zou je graag willen doen?

Of ken je iemand die iets heel erg leuks heeft gedaan?

Tell me ^_^

Edited by Jelkje.
  • Replies 79
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Yellkje

15

• Sabrina*

7

• CLM*

6

am a girl and you?

mijn stefan is er niet als we een jaar hebben.. weten jullie misschien iets wat ik kan doen om te vieren zeg maar...(beetje oftopic)

@topic: ik vind de dingen die je hebt bedacht wel leuk. je kan ook dagje naar het strand erbvij zetten maja licht eraan wat voro weer het is. dagje amsterdam klinkt heel leujk en dan in hotelletje :wub: zou ik zeker niet erg vinden maar goed ik heb niet veel ideen die je er nog bij kunt zetten.

Zijn die nog open rond deze tijd eigenlijk?

Dan is het wel leuk :)

Ooh we gaan op 23 oktober, dat is een maandag

Dat is de enige dag rond het hele jaar dat hij kan

@ hierboven; bij een waddeneiland zit per definitie een strand ;)

Edited by Jelkje.
Guest Dr. Daan

Ha, hoe grappig, ik was net alvast ideeen aan het opdoen wat wij samen konden doen (ook binnenkort een jaar :P)

- Weekendje/dagje Antwerpen

- Weekendje/dagje Parijs

- Ballonvlucht

- Chique uit eten & daarna nachtje in hotel

- Pretpark

- Dierentuin

- Tandemfietsen op de veluwe :P

Dit had ik tot nu toe verzonnen

Hmm.. Wij gaan niks speciaals doen als we een jaar samen zijn. Ik hecht er niet zoveel waarde aan, hij wil wel graag uit eten, dus daar blijft het bij.

Hmm.. naar de Waddeneilanden is wel leuk ja. Maar misschien uitstellen naar een warmer seizoen? Tenminste, dat zou ik doen.

Immortal-Scars

Dit is ook wel een handig topic voor mij, Maarten en ik zijn over een kleine 2 weken ook 1 jaar samen :).

Ik heb pas 1 idee. Dus die zal ik je geven, dan kun je die ook aan je lijstje toevoegen: samen een dagje naar de sauna, lekker relaxen met z'n 2tjes ;).

lovergirl14

tuurlijk wel, heerlijk relaxxen met ze 2e :P

haha nee hoor :)

wij hebben dat gedaan toen wij 1 jaar hadden, en vonden het echt heel lkkr :)

maar vrij prijzig, mjah...

Guest ierebier

madame tussauds kan ik je echt aanraden, heb ik ook gedaan toen we 1 jaar samen waren, was super leuk! Een dagje naar Antwerpen of Gent. Candle light cruise in amsterdam (dat is 's avonds op een rondvaart boot met kaarsjes enzo, echt heel leuk) Naar Boom Chicago (comedy cafe waar je dan ook eet in amsterdam) dagje naar een kuuroord, als hij dat ook lekker vind.

Jaa daar twijfel ik dus aan

maar zet hem ongetwijfeld op de lijst :)

Wauwh, jullie zijn super :lol:

Edited by Jelkje.

Ik had afgelopen zaterdag dag een jaar met mijn vriend, en toen gingen we naar scheveningen uit eten & daarna nog even het strand op :) en ik had hem een kadootje gegeven.

Pff ik weet ook nog niet wat we kunnen gaan doen als Sander en ik 1 jaar hebben (duurt nog 1,5 maand)... Dus ik kan je niet echt helpen, sorry :(