Jump to content

de maakbaarheid van schoonheid

dolfijn_meisje

Recommended Posts

• Replies 58
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Sophisticated.

3

• ataraxia

2

• dano0n

2

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Oh wat gek! De link is slechts van 14 jaar geleden!

Wow! Je kunt iemand zo veranderen in een supermodel. Ik wist wel altijd dat er een beetje gekloot werd aan die foto's maar dat het zoveel is :o Ik vind het alleen maar goed dat Dove dit allemaal laat zien. Hopen dat het werkt en de meeste meiden weer een positief zelfbeeld krijgen.

ScatteredStars

Me vriend stuurde hem net. Opzich wel goed filmpje. Maar sommige modellen kunnen ook mooi zijn zonder make up of dat er aan gekloot word..

heel mooi gemaakt, denk dat dit ook veel veranderd in de manier hoe meisjes denken dat ze zoooo mooi willen zijn als meisjes bij dat soort dingen..

ik wel iig

vind het goed gedaan

Ik had hem ookal gezien in life & cooking. Ik heb er ook zo'n boekje over Truth & Dare ook van Dove. Ik vind het erg, dat ze de mensen niet gewoon in hun eigen schoonheid laten. Het helpt wel, bij het laten zien dat modellen ook maar net zo als ons zijn. En dat ze er heel wat aan moeten doen om haar echt super knap te laten lijken. Zelfs haar nek werd verlangt ;)

*crazy_lies*

Ik vind die campagne van dove echt goed, zij doen er tenminste echt wat aan om meiden meer zelfvertrouwen te geven en het beeld van wat mooi is te veranderen...

*Hopeless-Smile*
Maar het lijkt me toch wel vet om eens zo'n foto van mezelf te hebben (A)

Hm nou, ik vind dat je dan niet meer "jezelf" bent hoor. :P

Jaa bepaalde dingen zou je herkennen van jezelf in die bewerkte foto maar oke, snap wel wat je bedoelt, daar niet van.

Ik vind het ook een goed filmpje. :)

x_from_an_angel
Me vriend stuurde hem net. Opzich wel goed filmpje. Maar sommige modellen kunnen ook mooi zijn zonder make up of dat er aan gekloot word..

Ja tuurlijk zijn die er, maar het gaat er ook meer om om te laten zien hoe er gekloot wordt aan die foto's. Zodat je als je zo'n foto ziet niet denkt van "aaaa waarom ben ik niet zo mooi?" maar denkt van "voordat ze zo bewerkt was zag ze er niet zó mooi uit. Die foto's geven een irreëel beeld. Dat willen ze meer duidelijk maken. Denk ik.