Jump to content
Sign in to follow this  
Intouchables

Voor je site index [#68]

Recommended Posts

Intouchables

Mwuaha, ik doe dit ook al 2 jaar ofzo he :P Ik ben echt heel slecht begonnen :lol: 100000x slechter dan jullie ;)

Little Butterfly

Nou dat lucht me dan weer op :P Hoewel ik het eigenlijk ook al best lang doe (geen twee jaar, maar toch) maar ik had het een hele tijd niet gedaan, dus moet er weer een beetje inkomen...

Je hebt ook wel gelijk over die kleuren, ik zal eens wat anders proberen dan die vage laag eroverheen ;)

Youknowme

oke.

K weet niet of ik dat hier kan vragen maar ik kan dus helemaal niets, echt helemaal niets, maar het lijkt me leuk om van die foto's 'mooi' te maken.

Waar moet ik beginnen?

Intouchables

@Wendy; Hoe bedoel je mooi? Heb je een voorbeeldje? Ik zou beginnen met Photoshop te downloaden (er staat een link in de beginpost!) En dan eens op http://www.blendworld.tk te kijken en wat tutorials die daar op staan uit te proberen :)

Deze zijn bijvoorbeeld echt slecht :P

AngelinaJolie.jpg

KellyClarkson.jpg

En blenden/collage's maken is helemaaaaal een ramp :lol: En als je tips wil of iets wil weten, gewoon vragen hoor!

Edited by Jaraa

Dieke.*

Ja, ik wil eigenlij kook weer helemaal opnieuw beginnen.

Ik heb PSCS2, maar ik doe eigenlijk maar wat.

Deze heb ik al weer heel lang geleden gemaakt, maar hij is lelijk; huidskleur vind ik zo moeilijk :o

halleberrypaintsoberay9.png

------

Deze heb ik ingescand en vervolgens met de comp ingekleurd. Had er een tekst onder gezet, maar die hoorde er qua lijntype niet helemaal bij:

babydollisanundercoverbij6.png

KusLisette

Ik heb in photoshop van die hulplijnen 'uit het liniaal getrokken' en nu wil ik die weer weghebben, hoe moet dat ?

Just-Mii

Kan iemand mij uitleggen hoe ik bij mijn weblog een menu'tje boven aan de pagina kan krijgen? Met van die categoriën.

Want ik ben een beetje uitgekeken op mijn huidige lay-out. :lol:

(of mag dat hier niet?)

Clarissa

In de beginpost staat een link om de hele versie van photoshop te downloaden mét serie nummer..

Nu heb ik deze gedownload maar het serie nummer zit er niet bij,wat moet ik nu?

^_^

Clarissa

Staat ie niet tussen -_-

Daarom vroeg ik t :)

Guest

Hoe dan? want k snap dr echt nix van.. of weetje misschien waar tutorials opstaan voor cols met psp?

Little Butterfly

Ik heb weer een col gemaakt, maar dan niet met die "vage" kleuren (op tip van Jara :P ). Toch vond ik de laatste die ik had gepost mooier. ;)

colourizegirl4zu2.jpg

Intouchables

Nou ik vind deze lekker mooier :P Je had misschien nog iets met dat "water" kunnen doen ;)

Little Butterfly

Ja dat bedacht ik ook al, maar ik heb nog wat meer plaatjes uit die 'serie' en ik twijfelde eraan of het wel water was :\

Marriet

@ little butterfly - die laatste col is juist heel erg mooi!

Little Butterfly

Wheheh grappig hoe jullie allebei een andere mening hebben dan ik :P Maar toch bedankt! Hier nog eentje, nu wel wat met het "water" gedaan ;)

challenge15lm9.jpg