Jump to content

Wit bultje op keelamandel

Recommended Posts

Ik heb regelmatig last van een wit bultje op mijn keelamandel.

Dit bultje zit steeds op dezelfde plaats, verdwijnt zo nu en dan en komt dan weer terug.

Iemand enig idee wat dit kan zijn?

Alvast bedankt :)

Is het daadwerkelijk een bultje of meer een uhm vlekje ofzo?

Ik weet niet, maar toen ik pfeiffer had, had ik witte vlekjes zeg maar op mn amandelen en in mn keel. En als ik nu weer mezelf helemaal zou overmoeien enzo, zou dat zeker weer terug komen.

Maar ik heb geen idee wat jij hebt, beste is toch ff langs de huisarts gaan.

ja daar dacht ik ook al aan, maar dan is het toch gek als het steeds terug komt? (een ontsteking)

Hmm, eigenlijk heb je wel gelijk. Ik kan het beste gewoon even naar de huisarts gaan, maar dat doe ik nooit zo snel, misschien toch maar doen

Edited by -Dewi-

Ik zou als ik jou was gewoon naar de dokter gaan, misschien is het wel iets kwaadaardigs. Waarom zou je het risico nemen? Voel je je dan ook moe?

Edited by Milaa.

Dat is angina (oftewel keelontsteking).

De dokter heeft er wel medicijnen tegen, maar het gaat vanzelf over.

@ Dewi: als je eenmaal een keer angina hebt gehad, blijft het terugkomen. Ik heb toen ik klein was wel een keer een kuur gevolgd (met een heel ranzig drankje) en toen heb ik echt tien jaar geen last meer gehad.

wat is agina precies en hoe kun je dat oplopen , heb jij dat gehad maressa?

Ja, dat heb ik gehad. Het is in principe besmettelijk, al zou ik zelf niet weten van wie ik het ooit kreeg.

En gezond eten is altijd goed, want dat helpt je weerstand verbeteren.

Guest MoompJ

Uhmm,, ik weet niet of je er nu nog wat aan hebt :P .. maar ik had ook eerst een wit bultje, zeg maar op de zijkant. maar bij mij was het ook dikker,, de huisarts die had gezegd dat het een keelontsteking was.. dus als je last heb met drinken doorslikken en het is dikker enzoo,, best kans dat het ook een keelontsteking kan zijn ^_^

• 14 years later...
Kilo alpha india

14 jaar te laat maar ik heb het ook , Gaat vanzelf over.

handig is om 3 dagen lang te spoelen met zout opgelost in water of mondspoelmiddel

• iCake locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...