Log in om dit te volgen  
Volgers 0
*Metalsick*

Het Algemene Mobieltjes topic

1,7326322ec8ce85f98c3b921aaf8994e78 berichten in dit topic

Hallo, ik had al wat gezocht hier op go, maar kon geen algemeen topic vinden.

Dus open ik deze, omdat ik zelf losse topics over mobieltjes altijd wat onhandig vind..

Hier dus al je vragen als je een nieuwe mobiel wil gaan uitkiezen, je adviezen als je het desbetreffende mobieltje hebt en er iets over kwijt wil, alles over abbonementen en prepaid, nieuwste modellen etc. Gewoon, alles wat met mobieltjes te maken heeft dus ;)

Ik mag na 2,5 jaar een nieuwe telefoon uitkiezen, omdat mn abbonement eindelijk afloopt. Heb al wat rondgekeken op internet, maar eigenlijk vind ik een telefoon helemaal niet belangrijk als in dat je er radio/mp3s op kunt luisteren, fotos er mee kunt maken en weet ik t wat. Gaat mij gewoon om het bellen en smsen. Maar geloof dat iedere telefoon inmiddels wel een camera heeft, dus ging ik kijken welke telefoons ik mooi vind.

Ben bij de Nokia 7373 uitgekomen, deze dus, in het bruin (dat roze is niks voor mij ;):

nokia_7373_14698.jpg

Daar kan je schijnbaar van alles mee, maar ik vroeg me dus gewoon af of er meiden zijn hier die deze hebben (of dat vorige model die hier erg op lijkt). Alvast bedankt!

En verder als er andere meiden dingen willen vragen over mobieltjes, mooie willen posten, iets obver hun abbonement te vragen hebben etc, kan dat dus ook hier :)

1 persoon vindt dit leuk

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

In het roze vind ik hem er wel lief uitzien :P

Denk dat het wel een fijne mobiel is :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ziet er leuk uit ^_^

Mja verder dr geen ervaring mee

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die mobiel is echt heel traag. Heb hem ook, ietsje andere versie. Zit geloof ik ook geen bluetooth op, wat kut is, want als je een foto maakt kun je die dus nergens kwijt. Wel een leuke telefoon maar hij kan niet zo heel veel want het geheugen is ook snel op.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh ik heb net in het Hebbe Hebbe topic gereageerd. :P

Edit: er zit echt wel Bluetooth op. En hij is helemaal niet traag?

aangepast door :). Margit

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

dit zit er op volgens nokia:

Innovatief draaidesign, Helder QVGA-scherm , geïntegreerde 2-megapixelcamera met 8x digitale zoom en videorecorder, stereo music player, push-to-talk en Nokia Xpress Audio Messaging functies.

En er zit wel bluetooth op, maar geen infrarood.

het zegt me allemaal echt geen zak. zolang ik er maar mee kan bellen :P

maar hij bevalt dus prima? ayt. moet ik nog even een abbonement zoeken wat bij mij past en waar ik dat ding bij krijg.

iemand adviezen over abbonementen? ik heb nu hi25, 175 belmin. in de maand, of 350 smsjes. 2 smsjes = 1 belminuut nl.

weet niet of ik weer van hi wil, misschien een andere operator, mits er anderen zijn die belminuten en smsjes in 1 bundel aanbieden, en niet dat je dus een aparte smsbundel moet betalen.

aangepast door Paars

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

1 tip neem geen t-mobile hij is misschien goed voor aanbiedingen maar ik kon laats 3 maanden bij belstatus niet opvragen dus ik wist 3 maanden lang niet of ik over mijn maand heen zat!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ Jessie, das een vaag ding? Heb je dan nog een extra stukje met knopjes ofzo?

Ik heb een roze samsung schuifgeval

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ Leela, ik heb de gouden van de vorige versie..

Het enigste nadeel vind ik het geheugen dat is echt te weinig.. maar bij dat model die je daar op jou plaatje hebt staan zag ik dat je geheugen er bij kon kopen.. die zou ik er dan wel bij kopen want als je een paar 'foto's opwil slaan is het geheugen zo vol!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee, er zit gewoon nog een klepje achter het eerste deel zeg maar, die voor de mp3 is. dat klepje kan je gewoon nog open maken. Dat zie je bij die zwarte telefoon?

Of leg ik het nu heel dom uit ? :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Die bruine/zwarte van de beginpost zou ik ook pakken, roze gaat heel erg vervelen, ik heb een Motorola V220, een roze;

v220-pink-mobile-phone.JPG

Maar ben er niet echt bepaald tevreden mee, vooral niet tevreden met Orange.

aangepast door Imke.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Deze krijg ik van mijn papa:

samsung_sgh_x680.jpg

Samsung X680.

Er zit een camera op, mp3 speler, bluetooth en je kunt ermee filmen.

En bellen en smsen ;).

jajaa

Issie goed?

aangepast door freestyle

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik wil de D900 heeft iemand daar ervarnig mee?

dehttp://www.mobilegazette.com/images/samsung/samsung-d900-open.jpg

aangepast door alix0x

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
1 tip neem geen t-mobile hij is misschien goed voor aanbiedingen maar ik kon laats 3 maanden bij belstatus niet opvragen dus ik wist 3 maanden lang niet of ik over mijn maand heen zat!

Helemaal waar! Echt klote.. <_<

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ik vind t-mobile juist wel goed. Althans, voor prepaid. Met abbonement heb ik geen ervaring.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

@ Leela --> Over abonnementen: Neem geeeeeeeeen T-mobile! Als er een keer wat met je telefoon gebeurd duurt het echt jaren voordat je hem weer heel terug krijgt (oke 2 maanden in mijn geval). Ook moest ik gewoon door blijven betalen toen mijn telefoon werd gemaakt. Ik ben totaal niet tevreden over de service en de klantvriendelijkheid van T-mobile.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Een vriendin van mij heeft die in het roze!!

Hij is opzich wel leuk, alleen je kan er maar 2 nummers op zetten :P enn bij het sms schermpje krijg je maar telkens 1 regel te zien..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Actieve Onderwerpen

• Gerelateerde inhoud

• samira123
      Door samira123
      Ik twijfel nog een beetje tussen de 2 telefoons. Is de Galaxy S4 echt veel beter? Het scheelt wel veel in de prijs namelijk.. De Samsung Galaxy S4 heeft aan de andere kant wel wat betere specificaties heb ik gelezen.. Wat vinden jullie? Is het een € 100 meer waard voor een 2 jarig abonnement??
    • Jo-An1990
      Door Jo-An1990
      Nu heb ik een ipad,maar ik wil er graag apps opzetten, kan dat alleen via itunes? Want dan moet je een account aanmaken met creditard, is er geen andere manier om apps te downloaden? Zoja, hoe?
    • -Aaa
      Door -Aaa
      Hey, ik ga deze mobiel waarschijnlijk kopen: http://www.bol.com/nl/p/elektronica/blackberry-curve-wit/9005000008250159/index.html .
      er staat simlock vrij bij, dat betekent toch dat ik mijn eigen simkaart erin kan doen en dat ik gewoon het zelfde abbonement behou als dat ik nu heb? En wifi, kost dat gelf of is dat gratis? Dat is toch dat je op internet kan, dus dat kost vast weer extra geld? Haha sorry voor mijn onwetendheid.
      Groetjes
    • quinty97
      Door quinty97
      hallo,
      ik zoek een blackberry batterij cover van louis vuitton.
      maar ik kan hem nergens vinden, weet iemand misschien waar je die kan kopen ?
      batterij cover = klepje voor je batterij.
      alvast bedankt x
    • DDJZ
      Door DDJZ
      Hallo,
      Ik Heb al best lang een HTC Desire Z alleen ik kan nog steeds niet hoe je een trema of andere teken op een letter zet ik Ben het snel nodig HELP!
      Xx Danique