Ga naar inhoud
Belangrijke mededeling als je je wachtwoord eerder niet kon resetten! Lees meer... ×
Log in om dit te volgen  
*Metalsick*

Het Algemene Mobieltjes topic

Aanbevolen berichten

sunrise

Ik heb ook zo’n Windows surface gehad, vond hem eerst heel fijn maar al heel snel werkte het touchscreen steeds minder. Ook het toetsenbord werkte niet meer en hij deed gewoon heel kut. Uiteindelijk kon hij ook niet gerepareerd worden en was de garantie net verlopen, zou hem totaal niet aanraden :P heb er misschien 1,5 jaar plezier van gehad. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
_DRUNK

Ik zou sowieso gaan voor een iPad!

als mijne kapot gaat (gebruik ‘m dagelijks!) zou ik gelijk weer een nieuwe aanschaffen! 

Ik heb hier nog zo’n toetsenbordje liggen waar ik niks mee doe! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
iCake

Je hebt ook de iPad Pro, daar kun je ook meer echte programma’s opzetten geloof ik. 

Al heb ik geen idee wat de prijs is. Ik heb zelf liever een MacBook (of andere laptop) dan een iPad, want dat werkt gewoon wat fijner. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
perle

Ik heb van het werk zo’n windows ding, tablet die je dan in een toetsenbordje kan klikken. Werkt echt wel goed, alleen zou m prive nooit aanschaffen vanwege de windows omgeving.

ik zou ook voor een ipad gaan met een toetsenbordje erbij! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Crush

Heeft iemand hier een Huawei P10? Ik neig naar overstappen namelijk.

Ik heb nu nog een iPhone 6, maar die begint steeds trager te worden, vaker vast te lopen etc. Na bijna 3 jaar tijd voor een nieuwe dus.. En een nieuwe iPhone vind ik gewoon echt TE duur geworden, dat vertik ik. Maar ik heb al jaren iPhones gehad en ben wel fan van iOS en een beetje huiverig voor Android haha. Maar ik lees dus wel veel goede dingen over de Huawei P10!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Monyet!

Geen ervaring mee sorry.

Ben zelf overgestapt van iPhone naar Samsung en ben ik nu na bijna 2jaar nog heel blij mee. 😁 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Terabithia

Nee ook niet!

Maar de eerste pagina's van dit topic zijn echt grappig haha

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dobby*

Ik heb een P9 die denk ik wel vergelijkbaar is, ik ben er heel blij mee. Fijne besturing, maarja ik zweer bij android, haha. Geen idee hoe het is ten opzichte van een iphone. Nooit gehad

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
sann..

Ken wel mensen die de p10 lite hebben en goed tevreden zijn. Qua hardware is de huawei sterker dan iphone blijkbaar.

Ik krijg volgende week mn nieuwe, moto g5s plus. Goedkoop en helemaal prima, ben er nog altijd blijer mee dan ik was met mn samsung voor ik de 3gs had.

Volgende week zijn trouwens bt.w dagen bij de m.ediam.arkt dus kortingg, mocht je m los willen kopen

aangepast door sann..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marlizz

Mijn moeder heeft Huawei p10 lite en vind hem superfijn maar zij is ook alleen Android gewend. Ik ben ook alleen Samsung gewend maar vind die Huawei wel fijne telefoon en snel en mooi beeld enzo. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Crush

Ok Thanks, denk dat ik de gok maar ga wagen!

ja mediamarkt had ik gezien, alleen is de telefoon bij verschillende sites online nu al €80 goedkoper en kan de telefoon op de zaak van m’n vader kopen dus dan is hij online nog veel goedkoper. Het verschil is echt groot: bij Belsimpel is het toestel los 479 en bij mediamarkt 549, verbaas me daar wel beetje over! 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Crush

Nou slechte ervaring met Belsimpel! Telefoon nu toch maar bij Bol.com besteld voor iets meer maar hopelijk betere service.

Bij Belsimpel was de prijs ineens met €40 gezakt terwijl ik net 2 dagen ervoor de telefoon bij hen besteld had. Ze zijn niet telefonisch bereikbaar, ik kreeg via de mail een totaal ander antwoord dan waar ik om vroeg en tenslotte willen ze het niet compenseren. Enige oplossing was annuleren terugsturen en opnieuw bestellen. Ja daag, dat is geen service. 

Nu kost het ze nog meer: 2 keer verzendkosten en een klant die niet meer terug komt en waar ze niks aan verdienen. Ik snap niet dat bedrijven zich nog zo gedragen (vooral zo’n toch redelijk bekend bedrijf) 

dus: afrader 🙄

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marlizz

Oh dat is wel een domper idd! Ik vond belsimpel altijd super fijn. Maar dit slaat nergens op. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
zwerver.

Yes iphone 8 onderweg!!

iemand tip voor goed&mooi hoesje? Max 30 euro en niet zo lomp ajb 😁

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Marjan*

Sinds vanmiddag wil mijn telefoon niet meer opstarten, zo irritant!

Ik heb echt geen idee hoe dat nou weer kan..ik had de telefoon aan de lader, toen ie vol was, er weer af. En toen ik even wilde kijken of ik nog meldingen had, ging ie ineens uit en wilde niet meer aan. Ik kom niet verder dan het patroon invullen. Blijft hangen bij het XPERIA scherm..

Vet irritant...en laat Jan nou ook eens niet thuis zijn..die weet meestal wel trucjes..

Ik had ook al gegoogled, en wat dingen geprobeerd maar niet gewerkt..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  

• Actieve Onderwerpen

• Gerelateerde inhoud

• samira123
      Door samira123
      Ik twijfel nog een beetje tussen de 2 telefoons. Is de Galaxy S4 echt veel beter? Het scheelt wel veel in de prijs namelijk.. De Samsung Galaxy S4 heeft aan de andere kant wel wat betere specificaties heb ik gelezen.. Wat vinden jullie? Is het een € 100 meer waard voor een 2 jarig abonnement??
    • Jo-An1990
      Door Jo-An1990
      Nu heb ik een ipad,maar ik wil er graag apps opzetten, kan dat alleen via itunes? Want dan moet je een account aanmaken met creditard, is er geen andere manier om apps te downloaden? Zoja, hoe?
    • -Aaa
      Door -Aaa
      Hey, ik ga deze mobiel waarschijnlijk kopen: http://www.bol.com/nl/p/elektronica/blackberry-curve-wit/9005000008250159/index.html .
      er staat simlock vrij bij, dat betekent toch dat ik mijn eigen simkaart erin kan doen en dat ik gewoon het zelfde abbonement behou als dat ik nu heb? En wifi, kost dat gelf of is dat gratis? Dat is toch dat je op internet kan, dus dat kost vast weer extra geld? Haha sorry voor mijn onwetendheid.
      Groetjes
    • quinty97
      Door quinty97
      hallo,
      ik zoek een blackberry batterij cover van louis vuitton.
      maar ik kan hem nergens vinden, weet iemand misschien waar je die kan kopen ?
      batterij cover = klepje voor je batterij.
      alvast bedankt x
    • DDJZ
      Door DDJZ
      Hallo,
      Ik Heb al best lang een HTC Desire Z alleen ik kan nog steeds niet hoe je een trema of andere teken op een letter zet ik Ben het snel nodig HELP!
      Xx Danique