Jump to content
Sign in to follow this  
*Metalsick*

Het Algemene Mobieltjes topic

Recommended Posts

Raspberry

Oh en als je nog snel bent, kan je bij hi een half jaar lang gratis smsen :P

*Metalsick*

ik heb hem net in een impulsieve bui gewoon gekocht! :D

hij is echt te mooi.

gratis gekregen bij een eenjarig abbonement van 40 euro per maand, nog korting gekregen ook :D

na een jaar kan ik dan simonly met die telefoon goedkoper bellen ofzo, snap het nog niet helemaal maar dat komt dan wel.

en hij gaat gewoon 8 mei in, en tot die tijd kan ik al wel er mee bellen, met de simkaart van mn oude telefoon.

en de verkoper heeft me een verzekering aangesmeerd, van 8 euro per maand. was aan te raden omdat het een dure telefoon is ofzo. heeft iemand hier ervaring mee? kan de verzekering nl. binnen 14 dagen nog annuleren, heb het nu gewoon gedaan omdat ik haast had..

anyway ben wel super blij hehe

Guest
ik wil de D900 heeft iemand daar ervarnig mee?

dehttp://www.mobilegazette.com/images/samsung/samsung-d900-open.jpg

Ja! mijn moeder heeft hem =D

echt super goede telefoon! maakt ook hele scherpe foto's maarje moet wel echt stil staan voor een foto anders beweeegt die. En nog een nadeel als je op het knopje drukt maakt die de fotoniet meteen maar ps naar 1 a 2 seconden. Ik heb zelf een klein zusje van 2 die is erg beweegbaar voor een foto met die telfoon. Maarja verder echt mooie en goede telefoon!!

Guest
en de verkoper heeft me een verzekering aangesmeerd, van 8 euro per maand. was aan te raden omdat het een dure telefoon is ofzo. heeft iemand hier ervaring mee? kan de verzekering nl. binnen 14 dagen nog annuleren, heb het nu gewoon gedaan omdat ik haast had..

anyway ben wel super blij hehe

Tja,, verzekeringen zijn niet alles. Soms laten ze je gewoon stiiken :boef:

Dancinggirl87

Ik heb sinds vrijdag deze:

Samsung_E500_White.jpg

Samsung E500

*Metalsick*
Tja,, verzekeringen zijn niet alles. Soms laten ze je gewoon stiiken :boef:

hoezo?

mja, het is 8 euro per maand extra aan kosten, weet niet of ik dat wel zo fijn vind. maar als dat ding kapot gaat, kan ik hem wel laten maken...

_Marloes

Jaa, maar ze weten heel snel manier om onder die verzekering uit te komen zodat jij toch voor de kosten meot opdraaien. Aan heel veel dingen geven ze de schuld aan jou. Tenminste, zo hoor ik het van iedereen. Ik zelf heb nog nooit problemen met deze telefoon gehad.

*Metalsick*

hmm oke. dat gevoel had ik al ja.

ga het nog met mn moeder overleggen, kan iig binnen 14 dagen annuleren dus dat is wel fijn.

vrijgezellige

@ leela.. wow 40 euro in de maand is wel veel.. terwijl jij het al zo krap hebt.. of iig.. je opend topics dat wij geld op je rekening moeten storten dus daar ga ik vanuit <_< verder post je supervaak nieuwe shirtjes enzo.. of iig dat lijkt wel zo.

maarjaa

*Metalsick*

haha. verwachtte niks anders dan zo'n reactie van jouw kant.

voor je geruststelling: al het gezeik met de ibgroep is rond, krijg morgen 1800 euro terug en voortaan max. stufi ipv min. dus wees gerust, ik werk mezelf niet meer in de schulden.

daarbij ging ik voorheen altijd over mn abbo heen, dus dit is alleen maar een betere keuze. en ik koop vrij vaak bij de hm, wat niet zo duur is.

vraag me af waarom ik dit nou tegen jou loop te verantwoorden, maargoed. -_-

Edited by Paars

vrijgezellige

neem aan dat je wel snapt dat ik me dat afvroeg.. mja als ik het zo hoor is er dus niks aan de hand.. Good for you!

Liez

Hm ik zou die verzekering niet doen, tenzij je bang bent dat ie gestolen wordt ofzo. Trouwens er hoort toch sowieso minstens een jaar garantie op te zitten? Mijn mob is nu ook stuk (heb hem 3 maanden -_- ), maar die wordt gewoon gratis gerepareerd vanwege de garantie die eropzit.

*Metalsick*

ja hij is niet verzekerd voor diefstal, dat was nog duurder, alleen voor dingen die kapot gaan. ik snap er geen hol van. denk dat ik het idd maar gewoon niet doe ;)

hmm. ik snap de gebruiksaanwijzijng over de batterij niet helemaal.

voor de eerste keer dat ie in gebruik wordt genomen, moet ie 2keer geheel opgeladen en ontladen worden.

moet ik hem dan eerst dus helemaal opladen, dan niet gebruiken maar zorgen dat de batterijen wel op gaan en dan weer opladen en dan weer zorgen dat de batterijen leeg lopen en dan weer opladen, of is 1x helemaal goed opladen ook oke? :S

nouwja ik laad hem gewoon 1x helemaal op..

die is ook wel mooi, stephanie!

Edited by Paars

-kipkroket-

Ik kirjg toch een andere :P

prod1.jpg

Sony ericsson k75i.

Ik hoor veel positieve reactie's. Goede foto's en zo, maar het pookje is niet erg relaxt.. Mja, ik moet er maar voorzichtig mee omgaan, denk ik ;).

Ben wel vet blij, want met inruil issie maar 130€, terwijl ik op inet prijzen van rond de 200 euro lees!!

Guest *Nadine
Nokia_6111_Roze__555867.jpg dat is mijn mobiel, hy is wel stoer opzich, alleen er kunnen echt maar heel weinig liedjes op :(

Tranquillity

Ik heb een samsung s410i, maar ik heb hem al zo vaak laten vallen dat hij helemaal beschadigd is. <_<

Diamondgirly
ja hij is niet verzekerd voor diefstal, dat was nog duurder, alleen voor dingen die kapot gaan. ik snap er geen hol van. denk dat ik het idd maar gewoon niet doe ;)

hmm. ik snap de gebruiksaanwijzijng over de batterij niet helemaal.

voor de eerste keer dat ie in gebruik wordt genomen, moet ie 2keer geheel opgeladen en ontladen worden.

moet ik hem dan eerst dus helemaal opladen, dan niet gebruiken maar zorgen dat de batterijen wel op gaan en dan weer opladen en dan weer zorgen dat de batterijen leeg lopen en dan weer opladen, of is 1x helemaal goed opladen ook oke? :S

nouwja ik laad hem gewoon 1x helemaal op..

die is ook wel mooi, stephanie!

Je moet m één keer goed opladen dan gebruiken tot ie uitvalt zeg maar en dan wéér helemaal opladen..

Tenminste, zo begrijp ik t..

Bij mijn verzekering is t zo dat als t stukgaat -maakt niet uit wat er gebeurd- en ik de telefoon mee kan nemen (ookal issie helemaal in stukjes) dat ik dan een nieuwe krijg..

En mijn verzekering is 5 euro in de maand, dus zal dat bij jou ook zo zijn..

*Metalsick*

ja die van mij is dus duurder...ga hem annuleren deze week, doe wel gewoon voorzichtig met mn telefoon -_-

en ik had het inmiddels alwel begrepen ja met die batterij :)

wat nu nog maf is, is dat de oordopjes die er bij horen, met geen mogelijkheid krijg aangesloten op mn telefoon, ze passen niet ofzo, maar ga van de week toch terug naar de winkel voor die verzekering dus dan kan ik dat meteen vragen :)

Guest

@ Paars: zijn de foto's van de mobiel die je dan nu hebt, scherp (ook al interesseert het je geen fuck, zou je toch eens willen kijken :P?)? Want ik wil ook graag een nieuwe mobiel, maar wel met een scherpe fotocamera en ik weet niet of 2mp scherp is... 3mp wel (een vriendin van mij heeft de Samsung D900) en de laatste tijd ben ik veel met fotografie bezig...

Ik weet nog niet welke mobiel ik precies wil... Hetl iefst met een 3mp camera en mp3speler, maar er zijn nog niet zoveel mobieltjes met een 3mp-camera, behalve dan de Nokia N73, maar een jongen bij mij uit de klas heeft 'm ook en ik vind 'm nogal groot... Maar hij schijnt wel heel fijn te zijn enzo, dus ik weet nog niet...