Ga naar inhoud
Log in om dit te volgen  
*Metalsick*

Het Algemene Mobieltjes topic

Aanbevolen berichten

Crush

Staat daar niks over op Tweakers? Mijn Huawei- android bevalt me heel goed iig!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
_Lins

Tweakers staat vooral vol met mensen die 'm zelf rooten of er andere ROMs op zetten ofzo. Erg flexibele telefoon als je zelf wat wil knutselen dus iig ;) Maar via collega's ook wat positieve ervaringen gehoord dus ik heb hem besteld, ben benieuwd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
reendje

Hebben jullie ervaringen met refurbished telefoons en aanbieders? Ik denk erover om er zoeen te kopen ipv nieuw omdat het duurzamer is, maar waar moet ik op letten? Merk en type maakt me niet zo uit, goede accu en veel opslagruimte vind ik wel belangrijk.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Intouchables

Ik heb jet 1x gedaan en dat was drama, was steeds iets anders kapot. Ik doe het nooit meer 😂

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Sabrina*

Ik heb ook slechte ervaring! Steeds wat kapot, kreeg steeds een nieuw toestel maar met allemaal was er iets mis. Zou er niet aan beginnen als jou was 😬

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
heleen55

O ik heb het 2 keer gedaan en nooit problemen mee gehad :)

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
ScatteredStars

Mijn moeder heeft het gedaan met een iphone. Maar die hebben we gelijk teruggestuurd omdat hij helemaal niet goed was. Volgens mij was er iets met de batterij en liep hij vast. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
heleen55

Bij los-toestel. Het waren samsungs, de laatste was een s4 mini als ik het goed heb. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Dieke.*

Consumentenbond heeft dit getest, en was niet echt een geweldig resultaat. Met name dat de accu's echt minder waren, en wat dat betreft de refurbished phones nog behoorlijk aan de prijs waren: ivm  nieuwe telefoons, en de kwaliteit van de refurbished toestellen.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
_Lins

Ik heb mijn nieuwe telefoon (Xiaomi Mi 8) inmiddels binnen en aan de praat en hij is echt top! Hij heeft ook een automatische pukkel wegpoets functie op de camera voor extra bonuspunten. En je snapt meteen hoe al die meisjes in Azië aan hun foto's sleutelen want je kan ook gelijk je neus en kin smaller maken en je ogen groter 😂😂 Ik moet wel weer ff leren typen maar dat heb ik altijd wel!

• Haha 2

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Linguine

Naar die telefoon ben ik ook benieuwd Lins! Past hij in je broekzak?

Ik moet een nieuwe omdat bij m'n Huawei het geheugen constant vol is. Te weinig intern geheugen (16 GB) en een SD kaartje lost het niet op omdat ik daar geen apps op kan zetten grr. Wil nu voor 64 GB gaan.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
_Lins

Eh misschien als je hele grote broekzakken hebt? In je kontzak zal wel lukken maar verder zou ik het niet eens proberen. Deed ik met m'n vorige telefoon ook niet trouwens... Ik heb hem met 128GB, android en alle bijbehorende apps worden steeds groter en er kan geen SD in. Waarschijnlijk is het nu overdreven veel opslagruimte maar dat kan geen kwaad 😅 Ben er tot nu toe erg blij mee, is wel nog maar een dagje natuurlijk maar hij werkt heel soepel!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
_Lins

Bij belsimpel, dag later in huis idd. Via Amazon was het een tientje goedkoper geweest (gaat niks boven tweakers pricewatch haha) maar vind klantenservice in NL wel prettig just in case. Alleen nog ff kijken of ik hem ga verzekeren en zo ja waar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
BigTasty

Ik heb een Nokia met androidone . Echt een heerlijke telefoon.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
Crush
1 uur geleden, _Lins zei:

Bij belsimpel, dag later in huis idd. Via Amazon was het een tientje goedkoper geweest (gaat niks boven tweakers pricewatch haha) maar vind klantenservice in NL wel prettig just in case. Alleen nog ff kijken of ik hem ga verzekeren en zo ja waar.

Heb je nog gekeken of hij nu nog goedkoper is? Ik heb daar toen gezeik mee gehad dus heb zelf slechte ervaringen met Belsimpel. Prijzen zijn dan aangepast aan de prijzen bij MediaMarkt ivm die BTW kortingen

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites
_Lins
1 uur terug, Crush zei:

Heb je nog gekeken of hij nu nog goedkoper is? Ik heb daar toen gezeik mee gehad dus heb zelf slechte ervaringen met Belsimpel. Prijzen zijn dan aangepast aan de prijzen bij MediaMarkt ivm die BTW kortingen

Deze is niet verkrijgbaar bij de MediaMarkt :) tenzij ze hem ineens wel hebben maar dat zal wel niet!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites