Jump to content

Grote tieten topic

Recommended Posts

Endorphine

Meiden met grote tieten kom in opstand!

Snif, aanleiding voor dit topic is dat ik een nivea bikini heb gewonnen en die hoogstwaarschijnlijk mij niet past!

En in de winkels kan ik heel moeilijk leuke bh vinden. Alle leuke bikinis zijn de meeste van maat B.

En wat blijft voor mij over? :boef: Beige oma bh's.

Kom in opstand allemaal met grote voorgevel! We worden flink gedicrimineerd, alsof grote tieten een uitzondering zijn??

bra_big.jpg

• Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• FruityForest

12

• Malibu

12

• JIL.

10

• mijke

9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Push-up misschien? Dan komen je borsten wat omhoog waardoor ze denk ik wel de bovenkant van de bh vullen.

Jaa maar tis ook vaak de naam. Soms dragen vrouwen een 75c en dan zeg ik dat een 70d beter is en dan is het neeee ik heb geen d. Ik vind het iig wel leuk om in te werken haha! Vandaag nog een vrouw

Daarom haat ik mijn lichaam, heb behoorlijk veel overgewicht, en mijn maat is, afhankelijk van de winkel en model 75D 80C. En vind ze, in verhouding met de rest van mijn lichaam echt te klein. Ben zo

geef het door! B)

Nee maar volgens mij heb je er wel gelijk in, meestal gaan de leukste dingen t/m C. Voorm ij is dat geen ramp :P but I get your point.

Jah, kom ik thuis van vakantie, ligt de nivea bikini op me te wachten...

Wtf? Hoe denken ze echt dat ik daarin kom? Ook het broekje trouwens, maar vooral het bovenstukje.

Losers.

En waarom staat dit bij onzin......

Mja, maar een vriendin van mij heeft denk k DD ofzo, echt heel groot iig. En die heeft ook mooie BH's enzo hoor!

nja, dan moet je idd wel bij de dure winkels kijken, geloof dat zij wel BH's van 60 euro enzo koopt.

Ja 60 euro..

Terwijl je bij zo veel andere winkels gewoon een bh van 10 euro koopt....

Dus 6 ipv 1...

**StarletZ**

Hahahahah.

Als je was doorgerend Marta, had je nu minder tiet gehad :P

Mja,

Ik hoor hier ook thuis <3

met mijn hilarische actie laatst dat ik wel 'even voor de grap' een 70e ging passen.

en het ook nog goed zat :mellow:

Dit topic is wel aan mij gewijt!!

Laatst bijvoorbeeld:

Ik sta in de hunkemoller en zie echt een super leuke bikini, echt heel leuk.

Ik vol enthousiasme passen... hebben ze allen cup B/C!

Nou daar kom ik met me C/D niet in hoor!

En grotere maten beginnen met D/E ofzo en die zijn vet standaard!

Echt genaai, ik wil B!

@Zoรƒยซ, 70E is ook mijn maat :boef:

Maar je kan best mooie bh's vinden hoor, alleen je moet naar echte lingeriewinkels, dus niet de hunkemoller of de livera.. :) Alleen mooie bh's in D/E zijn wel duur, zo'n 40-60 euro, maar dan zit hij ook wel gelijk mooi.. :)

Ja een ramp is het!!

Ik kan echt nooit leuke bhs vinden, die ook nog goed passen en niet duur zijn! Bij de hunkemoller gaat het meestal maar tot de C/D. En ik heb E nodig.

En bikinis is helemaal een ramp ja! Er zijn nooit leuke die passen. Nu heb ik er een bij de Wehkamp besteld, dat was een halterbikini die je op cupmaat kon bestellen en dan ook een apart broekje erbij. Hij is niet superleuk, maar wel leuk genoeg :P

Tja; en t probleem is dat ze ook nog een beetje stevig moeten zijn :boef:

en stevige en mooie Bh's die kan ik nergens vinden :P

Dusjaa; dan maar een (hoe noemde je dat ook al weer *scrolt naar boven*) een oma-bh :P

IrishPride

Ik koop mijn BH's meestal bij een winkel bij ons in de stad, daar zijn ze wel superduur, maar tis de enige winkel waar leuke BH's hebben in 80D.

Maar ik heb ook wel een aantal leuke BH's van Hunkemoller ook in die maat, alleen dat is wel zeldzaam. En sowieso vind ik dat ze daar tegenwoordig alleen maar van die hele dikke opgevulde hebben.