Jump to content

Grote tieten topic

Recommended Posts

Ja bij H&M kon ik ook geen 70D vinden, wel in de onlineshop trouwens. Maar bij hunkemoller ben ik wel geslaagd, daar hebben ze sowieso ook wel 70C!

En idd Maxime! Ik kan nu met m'n armen omhoog zonder dat m'n bh omhoog floept haha

• Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• FruityForest

12

• Malibu

12

• JIL.

10

• mijke

9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Push-up misschien? Dan komen je borsten wat omhoog waardoor ze denk ik wel de bovenkant van de bh vullen.

Jaa maar tis ook vaak de naam. Soms dragen vrouwen een 75c en dan zeg ik dat een 70d beter is en dan is het neeee ik heb geen d. Ik vind het iig wel leuk om in te werken haha! Vandaag nog een vrouw

Daarom haat ik mijn lichaam, heb behoorlijk veel overgewicht, en mijn maat is, afhankelijk van de winkel en model 75D 80C. En vind ze, in verhouding met de rest van mijn lichaam echt te klein. Ben zo

Ja, ik had ook altijd een veeeel wijdere omtrek dan ik nodig had. Had laatst 75e en dat zat echt veel beter dan de bh's die ik hiervoor had. Moet alleen na de zwangerschap/borstvoeding even kijken in welke staat alles achterblijft en dan koop ik goedzittende bh's :P

Die dingen zijn alleen wel echt superduur! Moest er €85 voor betalen, pff :/

Ik had ook echt vaak dat mn borsten gewoon half uit mn bh vielen, zo irritant!

Na het wassen raken ze alleen vaak wel een beetje vervomd, hebben jullie dat niet?

Daar heb ik wel een tip voor! Je moet ze nooit zo in elkaar drukken zegmaar! Altijd gewoon 'uitleggen'.

Edit: ow en die maat hebben wij ook gewoon :P bij ons of 9 of 20 euro.. bij de bijen.korf rond de 40.

Huh echt? Zo goedkoop :/ dan ga ik daar wel eens kijken :D

En dat van het neergelegd drogen had ik ook gelezen, maar het lijkt gewoon alsof de cups met elke wasbeurt krimpen ofzo :/ heel vaag iig :(

• 2 months later...