Jump to content

Grote tieten topic

Recommended Posts

Ik haat m'n borsten echt :s

75 F...soms zelfs G...verschrikkelijk!

Echt een ramp met bikini's, bh's, truitjes, jassen :S bah bah bah

Het schijnt dat er bij sommige V&D's nou wel een stukje lingerieafdeling is waar ze BH's verkopen van de Hunkemuller...en dat er ook grotere maten bij zitten..

Weet iemand hier meer vanaf?!

Sommige V&D's hebben idd een Hunkemullerafdeling, maar dat is de gewone Hunkemollercollectie, niet alleen grote maten oid. De grote maten die er dan bijhangen hebben ze waarschijnlijk ook in de gewone Hunkemoller.

De gewone lingerieafdeling van de V&D heeft trouwens wel vaak een apart rek grote maten (beautiful collectie, of iets in die richting). Sommige zijn echt heel truttig, maar er zitten ook wel leuke 'hippe' bij, voorgevormd en niet voorgevormd.

*werkt in de V&D bij de lingerieafdeling, en wij hebben toevallig net zo'n Hunkemoller erbij gekregen, vandaar :P *

Edit: de maten van de V&D gaan soms tot aardig groot, volgens mij heb ik er soms zelfs een H tussen zien zitten. Mja, ik weet het ook niet precies meer :P

Edited by Applejuice
  • Replies 246
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• FruityForest

12

• Malibu

12

• JIL.

10

• mijke

9

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Push-up misschien? Dan komen je borsten wat omhoog waardoor ze denk ik wel de bovenkant van de bh vullen.

Jaa maar tis ook vaak de naam. Soms dragen vrouwen een 75c en dan zeg ik dat een 70d beter is en dan is het neeee ik heb geen d. Ik vind het iig wel leuk om in te werken haha! Vandaag nog een vrouw

Daarom haat ik mijn lichaam, heb behoorlijk veel overgewicht, en mijn maat is, afhankelijk van de winkel en model 75D 80C. En vind ze, in verhouding met de rest van mijn lichaam echt te klein. Ben zo

**StarletZ**
Ja er is vrij weinig te krijgen in grotere maten. Ik heb 75E en nou sorry, maar zo ENORM zijn ze niet eens. Vroeger dacht ik altijd dat mensen met E van die mega turbo tieten hadden maargoed. Ze zijn wel wat groter maar niet echt in het oog springend groot gelukkig.

Jaa, de mijne ogen gelukkig ook niet huge!

Ook als ik naar marta's borsten kijk, dan zien de mijne er toch kleiner uit :P

Maargoed,

dat neemt niet weg dat een goede bh vinden nogsteeds moeilijk is. \

nja ik heb ook 70e en vind het echt niks aan,

zo groot zijn ze niet eens (iig dat lijkt zo)

en het bh's halen is het gewoon superkut..

ja hunkemoller indd heeft soms wel leuke maar daar blijft het dan ook bij.

en ik ga niet dure bh's kopen van 40 tot 60euro want ik kan nog groeien..

diam0nd-gurl

Hee ik doe ook gezellig mee hierzo!

Ik heb cup D en ik heb er een verschrikkelijke hekel aan veel denken dat ze niet eens echt zijn. Ja halloo ik kan er ook niks aan doen dat ik ze nou eenmaal heb en al die kerels maar kijken :lol:

Maar goed met bh's en bikini's kopen dat is echt een hel en ik stel dat graag zo lang mogelijk uit.

Even tussendoor die bikini's op de vorige bladzijde zijn echt gaaf maarja zoiets leuks kan ik toch nooit vinden <_<

Vlindertje.

AAAH wat een heerlijk topic.

hier heb ik altijd van gedroomd.

ik vind dat ze ons discrimineren

het is niet normaal dat ik naar de Hunkemoller ga en vraag: Hebben jullie misschien Bh's in 75E die wat lager uitgesneden zijn? (dus niet het formaat à la oma).

en meestal hebben ze niets, of ze komen aan met een bh die zo uit elkaar valt :P.

ik heb wel mijn bikini van de Hunkemoller en het is een ramp om er een te vinden.

grrrrrr. ik wordt gek.

heb ook redelijk nek en rugklachten...

Vlindertje.
Ja er is vrij weinig te krijgen in grotere maten. Ik heb 75E en nou sorry, maar zo ENORM zijn ze niet eens. Vroeger dacht ik altijd dat mensen met E van die mega turbo tieten hadden maargoed. Ze zijn wel wat groter maar niet echt in het oog springend groot gelukkig.

Ik koop altijd BH's van 60-80 euro, vind ik eigenlijk veel te duur.. Maar ze zitten wel goed en ik heb geen last van mijn nek dan. Dat is ook wel wat waard.

Bij de leuke lingeriezaakjes gaat het altijd maar tot D,af en toe word ik daar echt schijtziek van. Cup E is echt niet meer zeldzaam :)

aaah dat dacht ik ook altijd.

en zo'n jongen een keer in mijn klas.. ooh als je dubbel D hebt dan komen ze er zeker aan de achterkant uit.

ik dacht ook altijd wooo als je E of F hebt dan hangen ze zowat op de grond (om het maar te overdrijven).

er zijn zoveel mensen die grotere borsten hebben. echt stom dat ze nog allemaal maatjes A B C zoveel hebben.

Dat is ook beetje met schoenen. ik kwam laatst in een winkel hadden ze met korting 2 "kasten" 37 .... 3 "kasten" met 38 ..... 3 "kasten" met 39 ..... 2 "kasten" met 40 .... en 1 "kast met 41" ...

ik heb dus 41.. dat vind ik echt stom.. er zijn veel mensen met 42 die naar speciale winkels moeten."

* .. "kasten" zijn van die houten schappen met 10 planken boven elkaar ofzo :P

ach ja.. het leven is nou een maal hard :P

herkenning.

soms moet ik echt als ik dit soort dingen lees, aan die vrouw die zingt: "my boobs, my boobs, my boobs are ok" (wanneer er weer eens een vent aan je vraagt hoe het met je gaat en niet naar je gezicht kijkt, maar enkel naar je borsten)

nou, grote ook hoor. (gediscrimineerd)

in een liedje "er zijn chickies met dubbel d's in de tent"

Anyway, je mag wel een kilo borst van mij :P

• 2 years later...

Hmm lastig... Misschien bij wat luxere lingeriezaken?

Ik heb zelf cup E en me bikini maar online besteld. Heb even voor je gegoogled en op deze site staan veel bikinis in meerdere maten http://www.farfallina.nl/

Weet niet hoe oud je bent? Maar borstverkleining is wel hele ingreep. Kennis van mij heeft het laten doen en heeft er een groot litteken van overgehouden en na 2 jaar zijn haar borsten weer net zo groot als voor de operatie...

Moet je naar een goede lingeriewinkel gaan :P betaal je er alleen wel wat meer voor :shiftyninja:

En zo raar is het trouwens niet dat je een borstverkleining wil, ik heb E en zit er al over na te denken :whistle:

Ja je bent sowieso meer geld kwijt aan een goede bikini. H&M'tje of hunkemoller zit er vaak niet in.. Mja moet je maar zien als een goede investering denk ik zo. Denk dat je in grote steden zoals amsterdam wel speciaal zaken zitten..

Heb je verder ook klachten doordat je borsten groot zijn? Rugklachten etc? Dan heb je meer kans dat je in aanmerking komt voor borstverkleining

Kijk, als je er nou echt van afwilt, kan stoppen met de pil ook helpen.

Ik had 75D/70E en dat was inderdaad soms wat lastiger met bikini's en bh's.

Toen ben ik gestopt met de pil (niet daarom hoor) en nu heb ik 75C/70D. Wat dus alles een heel stuk makkelijker maakt. :D

(mn vriend is er alleen iets minder blij mee maar dat is zijn probleem :P)