Jump to content

het grote 'waar koop je dat' topic

Guest Anhilina

Recommended Posts

Appelsap

Ik zou dan zo'n camera kopen die je ook in/onder water kan gebruiken. Leuk als je straks met de kleine naar t zwembad gaat :) Verder geen idee welke daarvan goed is hoor 😅

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• FruityForest

105

• ikke87

69

• Appelsap

56

• Marlizz

56

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vast heel snel met een geweldige service

Maar wil je echt een jurk met een knoop op je kruis?

Haha dacht ik al ? Leg 't dan meteen uit . Maar durf 't niet te zeggen. Heb wel ooit kelim kussens gekocht tussen de 40 en 70e in een winkel op de lijnmarkt, mocht dat helpen.

Posted Images

.Starlet

Ok het is hier wel eens eerder over gegaan, maar toch weer even de vraag: ik heb altijd last van schurende bovenbenen, en ga ruim een maand in 30+ graden zitten met een hele hoge luchtvochtigheid. Oftewel, schurende benen gegarandeerd ;)

ik gebruik wel vaker gewoon afgeknipte panty's, maar eigenlijk wil ik ook wel iets van katoen oid meenemen. Weet iemand toevallig waar ze, liefst dus katoenen, broekjes hebben die ik onder een rok/jurk kan dragen? Anders ga ik wel gewoon zoeken hoor! maar als iemand een briljante tip heeft hoor ik het graag.

#holographic

Bij zeeman verkopen ze elk jaar beetje in de lente/begin van de zomer van die korte katoenen broekjes. Maar ze zijn vaak snel uitverkocht, dus je moet er een beetje op letten.

Sloggi heb ik heel vaak voorbij horen komen, oa van Marjan geloof ik. Schijnen superfijne dingen te zijn als je daar last van hebt.

FruityForest

Bon prix heeft van die korte Leggings (boven de knie). Scapino ook (geloof ook online).

Heb zelf bandalettes online gekocht maar dit is geen katoen. Vind het zelf fijn zitten want een broekje kruipt bij mij toch altijd op.

.Starlet

Oh die van sloggi zien er idd wel goed uit, maar die zijn er pas vanaf maat 40. Discriminatie haha ;)

Thanks allemaal, ga eens een rondje doen in de stad met dit allemaal in mijn achterhoofd! Nadeel is gewoon dat ik eigenlijk niks te warms wil juist bij die hitte, lastig haha!

En ik kwam die bandalettes ook al tegen ja ff, bij jou werken ze wel dus? Grappig! Probeer ik misschien ook nog wel eens uit.

Edited by .Starlet

Ik heb vorig jaar ook korte broekjes bij h&m gekocht voor onder jurkjes. Gewoon van luchtig katoen, de zwarte hadden alleen een kanten randje onderaan, maar dat vond ik juist wel grappig. Denk dat ze die nu ook wel al hebben, ik had ze toen bij de rekken waar basic truitjes enzo hingen.

Summer vibes

Ik heb net ook bandalettes besteld! Ik heb er met heeel warm weer last van, maar eigenlijk alleen in buitenland met echt hoge temperaturen ofzo.

Ik heb bv wel zo'n broekje van hema in huis, maar doe ik toch niet aan, want dan vind ik t veeel te warm om er nog een laag onderaan te hebben!

Zag dat de bezorgtijden van die bandalettes heel kort zijn starlet, dus mss kan jij ook wel nog bestellen en dat je t dan op tijd hebt voor je weggaat?

Musicjunk

Bij zeeman zijn ze er nog niet, komt deze week ook niet binnen ;). Scheelt het je daar weer kijken. Mits filialen de voorraad van vorig jaar er weer in hebben en die broekjes nog hebben. Indd ik heb ook weleens een mannenboxer aan!

Edited by Musicjunk
shizzle

ik heb in de zomer op vakantie altijd een klein flesje bodylotion in mn tas zitten. Als ik het insmeer dan heb ik nergens last van. Die broekjes lijken me helemaal niks.

Appelsap

Bij zeeman zijn ze er nog niet, komt deze week ook niet binnen ;). Scheelt het je daar weer kijken. Mits filialen de voorraad van vorig jaar er weer in hebben en die broekjes nog hebben. Indd ik heb ook weleens een mannenboxer aan!

Zou jij willen laten weten wanneer Zeeman die broekjes weer verkoopt? 😊