Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Anhilina

het grote 'waar koop je dat' topic

Recommended Posts

stefanie.

Mepal fijn merk lekt niet blijft lang goed

Crush

IKEA heeft ook een fijn meervaks bakje!

Malibu

Thanks! Ga eens bij hema en mepal kijken :)

Nog een  vraag: ik zoek een zwart 'mooi' opstapkrukje voor de keuken. Nou heb je er eentje bij ikea voor een prima prijs, maar zijn er nog andere opties? Ik kom echt alleen maar lelijke plastic dingen tegen voor kinderen of hele dure van 100+ euro.

Yellkje

Een klein trappetje is te groot? Gaat het om formaat wc krukje?

Wij hadden vroeger een ‘stoofje’ in de keuken staan. Zo’n houten ouderwets ding. Ik zie ze op marktplaats staan,

heet idd een stoofje. Mss leuk om zoiets zwart te verven? Anders blijft ik bij een neutraal wc krukje ;)

MademoisellePapillon

Ik heb dat zwarte keukentrapje van Ikea (als nacht kastje) 

HAHA.wait what?

Misschien kunnen jullie mij helpen. Mijn oma is van het weekend jarig en als cadeau had ze het over een apparaat bij de kruidvat dat je gezicht masseert, reinigt maar ook kan ontharen.  Het was een 3 in 1 apparaat dat zogenaamd goed voor je rimpels is. Hij ligt af en toe in de winkels, maar zou dan snel uitverkocht zijn. Volgens haar was het apparaat nog geen twee tientjes. Hebben jullie enig idee over wat voor apparaat zij het dan heeft? Waarschijnlijk is hij nu niet meer te koop, maar dan kan ik kijken naar een alternatief.

Nina!

Bedoelt je oma misschien een 3in1 facespa? Ik weet dat braun ze heeft, maar niet voor twee tientjes. Zullen wel van meerdere van op de markt zijn. 

ikke87

Ik zou denken aan een gezichtsreiniger, maar die dingen scheren allemaal niet.

je kunt eens op Google onder afbeeldingen zoeken op ‘ voordeelmuis gezichtsreiniger’ 

dan vind je oude folder aanbiedingen terug.

HAHA.wait what?

Bedankt voor jullie reacties. Dat geeft mij weer wat zoekrichting. Ik vond haar omschrijving ook al heel bijzonder, maar goed ze wordt dan ook bijna 80 😛.

iCake

@HAHA.wait what? Ik heb een Braun silk epil epilator. Daar zat ook een aparte gezichtsepilator bij, die heeft ook opzetstukken voor reinigen van het gezicht. Mijn apparaat was wel duurder,

maar dat kom denk ik door de grote epilator (incl. massage- en reinigingsborstel) icm met de gezichtsepilator. 

https://www.bol.com/nl/p/braun-face-se810-epileerapparaat-wit/9200000030251832/?Referrer=ADVNLGOO002028-G-111123388068-S-918660387516-9200000030251832&gclid=EAIaIQobChMIgemcodzx6gIVV-vtCh3HUw9hEAQYAiABEgICu_D_BwE

misschien was hij in de aanbieding of net een ander merk. Er zijn ook duurdere varianten (gezocht op Braun silk epil gezicht)

• Like 1