Jump to content

het grote 'waar koop je dat' topic

Guest Anhilina

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• FruityForest

105

• ikke87

69

• Marlizz

56

• Appelsap

56

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Vast heel snel met een geweldige service

Maar wil je echt een jurk met een knoop op je kruis?

Haha dacht ik al ? Leg 't dan meteen uit . Maar durf 't niet te zeggen. Heb wel ooit kelim kussens gekocht tussen de 40 en 70e in een winkel op de lijnmarkt, mocht dat helpen.

Posted Images

Ben niet echt een ervaren sporter hoor.

Maar ik vond altijd een broek met touwtje bovenaan voor strakker trekken een must en hij mag ook absoluut niet doorschijnen of zo dun van stof worden bij de billen.

daarbij waren de hardloopleggings van Leontien (Kruidvat) nooit verkeerd. 

zwavelstokje

Ik heb er twee van fabeltics - super fijn en dik en niet doorzichtig. Als je je aanmeld voor hun VIP membership (en je ook meteen weer afmeldt haha) dan is het 2 voor £24 (weet niet precies hoeveel euro, maar zijn wel niet veel verschillen!)

Edit: Zie net op hun website dat het ook 2 voor 24 euro is :)

Edited by zwavelstokje
HAHA.wait what?

Ik heb eigenlijk alleen nog sport leggings van Nike Performance. Een van de weinige met touwtjes zoals @ikke87 beschrijft en een dikke stof. Nadeel is dat ze behoorlijk aan de prijs zijn. Misschien dat je met black friday een goede deal kunt scoren?

20 uren geleden, ikke87 zei:

Ben niet echt een ervaren sporter hoor.

Maar ik vond altijd een broek met touwtje bovenaan voor strakker trekken een must en hij mag ook absoluut niet doorschijnen of zo dun van stof worden bij de billen.

daarbij waren de hardloopleggings van Leontien (Kruidvat) nooit verkeerd. 

Ja die zitten ook heel fijn en met touwtje is ook een must 

Ik ben gek op de ribbed seamless van gymchamp, lekker hoog, stevig en schijnt niet door, 40 euro. 

Voor de rest heb ik alles van Ali, als je interesse hebt kan ik je nog wel linkjes sturen van mijn favorieten. (Die bestel ik steeds opnieuw).

2 uren geleden, Nookie zei:

Ik ben gek op de ribbed seamless van gymchamp, lekker hoog, stevig en schijnt niet door, 40 euro. 

Voor de rest heb ik alles van Ali, als je interesse hebt kan ik je nog wel linkjes sturen van mijn favorieten. (Die bestel ik steeds opnieuw).

Oh wil je mij die ook sturen? Mag ook via IG hoor

Ik ben uiteindelijk maar ff de stad in gegaan en heb eentje van nike performance gekocht (niet met touwtjes maar gewoon legging vorm). Vond de prijs ook wel meevallen vergeleken met gymshark enzo

Op 26-11-2020 om 14:15, Nookie zei:

Daar ben ik ook wel benieuwd naar! Maar als je ze steeds opnieuw stuurt - hoe lang doe je er dan mee?

• 2 weeks later...

@Sueno. mijn favoriet heb ik nu de derde van. Elke week zeker 2x aan dus ook zo'n 100x per jaar gewassen haha. Denk een jaar? En draag ze nog steeds hoor, maar de nieuwe zijn iets zwarter dan vind ik. Ze zijn nog steeds niet echt dun of vaal of kapot. 

• 3 months later...
Malibu

Iemand tips voor een fijne handcreme? Liefst zonder sterke geur (dus geen chemische watermeloen ofzo) en echt goed tegen uitdroging?

FruityForest

Ik gebruik de handcreme's van lush. Maar zijn wel duur en zitten in een pot dus niet handig om mee te nemen.

De tube's van The Body Shop vind ik ook fijn (de shea variant).

judith89

Ik heb gewoon dove. Smeer sochtends een keertje en soms smiddags ( werk in een lab dus was heel vaak mijn handen). 

Meeste hebben niet zo'n sterke geur en het is betaalbaar. 

heleen55

Ik heb bij bepaald weer altijd hele droge handen en dat ze ook scheuren / rode plekken krijg en ik ben uiteindelijk uitgekomen bij Kruidvat eigen merk handcreme, de 'intensive'. Ik heb het meeste baat bij deze crème en smeer het in tijden dat ik last heb van mijn handen elke avond voor het slapen in. Een betere handcreme heb ik nog niet gevonden en mooie bijkomstigheid is dat deze tube maar 3 euro kost.