Jump to content
Sabrina*

Wat is het liefste dat iemand vandaag tegen jou heeft gezegd? #9

Recommended Posts

JIL.

Lief om te horen. Weet je al wat je volgend jaar wil doen? Persoonlijk ben ik wel voorstander van verschillende scholen proeven.

stefanie.

Mijn maatschappelijk werker: Je bent echt heel goed bezig ! Wees daar trots op.

Vaporize

@JIL. nee, weet ik echt nog niet. Sowieso nog een beetje de vraag hoe ik het volgend jaar allemaal ga doen want ik heb het nu megadruk en ik verdien erg weinig. Dus ik wil eigenlijk een andere baan, zowel vanwege het inkomen als vanwege werktijden. Dan is iets in het onderwijs natuurlijk wel een logische volgende stap, maar ik moet nog bedenken of ik dat al wil. 

Vaporize

Vandaag op het werk twee leuke dingen met leerlingen:

Ik had nog een keer de regels voor werkwoordspelling uitgelegd en toen zei een leerling uit zichzelf (dat gebeurt niet vaak): bedankt mevrouw, ik snapte het nog niet echt, maar nu wel!

En een andere leerling in een andere klas: vorig jaar stonden echt heel veel leerlingen uit de klas een onvoldoende voor Nederlands, maar nu we u hebben staat iedereen een voldoende!

Edited by Vaporize
  • Like 2

Marjan*

Moeder van een vriendje van Steven had het even moeilijk vanmorgen. Ligt in scheiding, kinderen zijn soms opstandig. Even gepraat. Ze vond het zo fijn dat ze bij mij terecht kon zonder een oordeel te krijgen en gewoon haar hart te luchten ❤️ vond ik lief! 

• Like 1

Loesoe

Ohh dat is superlief!!

Mavi

Het liefste dat iemand tegen mij heeft gezegd is dat ik een super aardige zus bent, humoristisch bent en heel lief en leuk bent. 

Ookal zijn er dingen die minder leuk zijn aan mijzelf, maar ik kan omgaan met kritiek en ontvang graag feedback. De feedback die ik ontvang, neem ik mee in mijn dagelijkse leven.