Jump to content
Green*Eyed*Chick

Filantroop of misantroop?

Recommended Posts

Aotearoa

Ja dat kan wel, maar als dat zo is dan is ze er niet goed in :P

peeteke

Absoluut een filantroop.

Ik werk in de verzorging en verzorg mensen heel graag.

Ik heb nog nooit in mijn hele leven iemand gehaat (haten staat voor mij gelijk aan dood willen).

Tuurlijk erger ik me soms aan mensen, maar vaker niet dan wel :P

123456

Ik ben toch meer een Filantroop

Ik hou gewoon van de mensen om me heen

Maar sommige mensen zijn wel dom bezig, of ik erger me dood aan hoe mensen doen,maar echt haten doe ik niet. Vindt het ook een vreselijk woord :) Maar ik ben soms té goed voor de mensen om mee heen en dat is wel weer minder.

Raspberry

Ik irriteer me meer aan de mensen dat dat ik ze haat.

K weet niet wat ik ben

Stephanie.
@ chaos: er komt wel een hele grote ramp in amerika daar zit een giga vulkaan onder de grond en als die uitbarst is zowat heel amerika dood!

maar ze weten nog niet wanneer het komt.

Maargoed wij mensen van europa hebben daar geen last van.. maarja this een begin :P

Als je het over Yellowstone hebt, en daar moet je het wel over hebben, dan zijn wij hoogstwaarschijnlijk allemaal dood. De gehele mensheid. Door de uitbarsting, tsunami, de as in de atmosfeer etc etc. Just for the record :P

Ik heb overigens voor misantroop gekozen, ik haat mensen niet, maar ben op het moment nou niet bepaald fan van ze (ja oké, ik ben er ook eentje, detail :P). Met al die oorlogen enzo.

Guest

ik zie mijzelf niet als een mensenhater of een mensenlover, sterker nog, volgens my zit ik er tussenin.

Dusz eigenlijk ben ik van beide een deel.

Guest

Ik heb nog nooit iemand gehaat ofzo, net zoals Petra, haten staat voor mij idd ook 'tzelfde als doodwillen!

En oja, ik erger me groen en geel aan mensen soms en komen ze me soms de strot uit.

Maar nee ;p heb geen hekel aan mensen!

Anniee

Filantroop.

Ja duuh dat ik me af en toe kapot erger aan mensen en dat ik het met sommige mensen gewoon echt niet kan vinden.

Maar toch, ik heb wel graag mensen om me heen. En over het algemeen heb ik ook echt geen hekel aan mensen!

Guest

Ook al vind ik sommige mensen gewoon leuk, ik kan om niemand meer zo enthousiast worden als ik vroeger kon.

Toen reageerde ik echt spontaan op mensen, en dat heb ik nu niet meer.

Sinds het voortgezet of MBO heb ik de neiging om misantroop te zijn.

Loesoe

Jeutje, wat veel misantropen :blink: Dat had ik eigk niet gedacht..

Ik ben denk ik toch echt wel een filantroop, kan vaak echt genieten als ik veel mensen om me heen heb. (niet zoals op een feestje ofzo dan he. nouja dan ook wel, maar daar gaat het niet om)

Soms heb ik natuurlijk ook wel zo iets van''wáár gaat het heen met de wereld?'', maar dat is meestal alleen nadat er weer een aanslag is gepleegd, of een moord ofzo.

reendje

ten eerste, hulde voor het topic

ten tweede, filantroop uit keuze, ik heb besloten tot naïviteit en geloven in het goede in de mens. ik weiger te accepteren dat de mensheid in zijn geheel (of het grootste deel) slecht/dom/watdanook is.

Crush
Volgens mij ben ik beide niet..

Ik heb geen gigantische liefde voor de mensheid..zo geweldig vind ik ze niet..

maar om er nou een hekel aan te hebben..

dat heb ik ook. maar heb toch maar op filantroop gestemd. ik lief de mensheid eerder dan dat ik haar haat, vandaar.

SweetTieniej

Filantroop, omdat ik geloof dat mensen goed zijn en niet slecht zijn geboren. En je ziet misschien op tv veel slechte acties van mensen, maar de meesten zijn gewoon net zo als wij, vrij normaal. En de mensen die arrogant doen of stomme opmerkingen maken, zitten daar gewoon zelf mee, ik vind dan niet gelijk de hele mensheid stom ofzo. Ik ben juist best wel dol op mensen. Gelukkig maar, want anders zou lerares worden niks voor mij zijn.

Edited by SweetTieniej

Spoiled Whore

Ik ben een misantroop, dan maar.

Ik heb een hekel aan de mens in het algemeen.

En de maatschappij.

Edited by Spoiled Whore

weg

De uitersten liggen bij mij eigenlijk heel dicht bij elkaar.

Beroepsmatig moet ik zeggen dat ik wel een filantroop ben en MOET zijn.

En ik kan ook niet zonder andere mensen om me heen, ik ben een enorm sociaal gezelschapdier :lol: Mensen zijn er in alle kleuren en maten en dat vind ik fantastisch.

Maar af en toe ben ik een gigantische misantroop, dan kan iedereen lekker stikken :P

Ik heb toch voor filantroop gekozen omdat dat het grootste deel in mij is :rolleyes:

Leafs

filantroop.

ik kan niet zonder mensen. Ook al doen we het niet altijd goed

*Mangachick*

Dan val ik toch wel onder de categorie misantroop.

Ik kan wel echt genieten van onder de mensen zijn, maar ook alleen maar als dat mensen zijn die ik goed ken, ik kan bijvoorbeeld echt niet tegen drukke winkelstraten/H&M's.

En ik heb er ook totaal geen problemen mee om alleen te zijn, wat tegenwoordig iets heel eigenaardigs schijnt te zijn.

Edited by *Mangachick*

partii_b

beide denk ik.

Ik hou wel van bepaalde mensen maar niet van de hele mensheid.

Maar de mensheid haten doe ik ook weer niet, ben er zelf ook een.

beetje rare vraag eigelijk.. :P

Edited by Miesjelle.