Jump to content
Guest zeepsop

waar denk jij aan als je op de wc zit ?

Recommended Posts

Guest

Soms denk ik au

Kom je zelf net van de plee dan?? :P

Edited by Merché

Youknowme

ik denk, serieus, ' oh shit zit ik nou wel op de wc' ff zo een flitsje of ik niet per ongeluk ergens anders zit te pissen

Guest

hmm jewel xD

ze horen het waarschijnlijk toch niet ^^ en anders krijg ik wel reacties van :Martje, nu weetik de ramen zo gesprongen zijn.

Guest

Ik durf al niet hardop te zingen onder de douche, laat staan op de plee :P

BTW ik vind het wel een leuk topic hoor :P

ellenow87

Weet ik eigenlijk niet eens:p

Waarschijnlijk malen er genoeg dingen door mijn kop.

Mizz_Appiej

Meestal ben ik dan dingen aan het overdenken, 'van had ik het wel moeten doen?' :P

malou

of dat er wel pleepapier is als ik eenmaal bezig ben :P

angels_gurl

Meestal denk ik dan aan afspraken of dingen die ik nog moet doen op mijn werk ofzo, (totaal het verkeerde moment dus) want vervolgens ben ik ze weer vergeten alsik ze op kan schrijven of moet doen.

@ Spook. Bij ons hangt er een prikbord en mn moeder hangt daar af en toe een leuke column uit de krant of uit een tijdschrift op en die lees ik dan ook iedere keer. Gaat ook vervelen :P

Lea.

Haha, ik zong vroeger ook altijd op de wc, totdat ik ineens van mn buurmeisje hoorde dat ze me had horen zingen toen ze door de poort liep en sindsdien heb ik het nooit meer gedaan :boef: Wel jammer, want de acoustiek is op de wc gewoon écht goed :P

123456

Of er iemand op het idee komt, om dit topic aan te maken :P

Haha wat flauw van mij, maar ik denk eigelijks nergens na geloof ik

Guest

Wij hebben een scheurkalender in het toilet hangen van Peter van Straaten. Dus die lees ik dan meestal. Dat vind ik altijd wel leuke humor. Nu ik er over nadenk is het best raar om een kalender in het toilet te hangen :P.

Guest

Of ik niet op de wc deksel aan het plassen ben, dat heb ik één keer gehad bij me tante toen ik 9 was. Toen moest ik zo nodig dat ik gewoon ging zitten zonder te kijken en toen alles liep, had ik pas door dat ik op de deksel aan het plassen was. Pies op de grond, ik alles schoonmaken, want me tante is heel erg netjes en die zou doordraaien als ze dat zou zien :boef:

Sindsdien is dat het eerste waar ik aan denk, als ik op de wc zit.

Chaos
Wij hebben een scheurkalender in het toilet hangen van Peter van Straaten. Dus die lees ik dan meestal. Dat vind ik altijd wel leuke humor. Nu ik er over nadenk is het best raar om een kalender in het toilet te hangen :P .

Jaa die hebben wij ook. Ik ken 'm al uit m'n hoofd :rolleyes:

Aotearoa

Ik lees een tijdschrift, ga oude smsjes op m'n mobiel kijken...

of (echt debiel) ik ga kijken hoevaak ik een toiletpapiertje kan dubbelvouwen. Echt zo doelloos, doe ik altijd, dus onderhand weet ik het nu wel. Maar ik vind het gewoon zo leuk om te doen xD

alleen ik vind het zo zielig voor die persoon als ik een lief smsje lees op het moment dat de uitwerpselen eruit komen.

JIL.

Whahaha Maaike :P

Tja, ik zit nooit zo lang op de wc maar dan ga ik inderdaad ook oude smsjes lezen of alvast wc-papier opvouwen (tijdbesparend he ;) ). Vroeger hadden we ook een prikbord, die je natuurlijk al uit je hoofd kent, maar elke keer weer leest.