Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Goudlokje

Boer zoekt vrouw

1,8k berichten in dit topic

Hee!

Wie kijkt er allemaal nog meer elke zondag trouw BzV?

Wie is je favoriete boer? Welke vrouw vind je het leukst? Wie maakt uiteindelijk de beste match?

Ik ben benieuwd

X

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ja ik kijk het braaf.

Heb me vandaag helemaal kapot gelachen toen Sietske op de vraag of hij een ochtendhumeur heeft, antwoordde: "Ja, ik praat 's ochtends niet zoveel."

Verder heb ik niet echt een favoriet.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Sietske? Wietse bedoel je :lol:

maar daar heb ik ook om gelachen ja. ik zou echt gek worden van een man als Wietse haha.

ik vind Hanneke en Peter zo leukk samen, ik hoop echt dat dat wat wordt.

en ik vind die Cynthia van Wim zo'n doos, echt vreselijk. bij hem vind ik Astrid 't leukst denk ik.

Hans vind ik echt een watje en Jos een patser.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wraaah, jaa Wietse is echt...Ik weet niet of dat wat wordt met hem hoor. Ik zou het in ieder geval niet met zo'n man uithouden.

Hanneke en Peter vind ik wel een goede match, maar ik vind haar zo naar. Weet niet wat ik aan haar zie, gewoon een beetje raar hoofd+stem.

Bij wim vind ik Els het leukst, maar dat is vooral omdat ik Cyntha en Astrid beiden niets vind.

Hans vind ik juist héel schattig; hoop dat het wat wordt met Audrey.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Ohja Wietse natuurlijk. Ik ben een beetje moe geloof ik.

Maar Peter en Hanneke vind ik ook echt bij elkaar passen, misschien komt dat ook wel een beetje door het accent wat ze beiden hebben.

En Hans is inderdaad heel schattig, alleen die vader een beetje vervelend..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oh mijn god ja, ik zou me zooo stom voelen als hij ineens zou gaan huilen om zijn vrouw, en ik had net een kwartier geleden kennis gemaakt. Dan voel je je toch ook lullig. Niet dat hij daar echt iets aan kan doen natuurlijk, maar toch.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Geweldig programma!

Ik verheug me der elke keer weer op. Ah ik krijg echt de kriebels als ik naar Wietse zit te kijken, verschrikkelijk dat er niks gezegd wordt, zou me zo ongemakkelijk voelen. Maar die meiden lijken er niet echt problemen mee te hebben ofzo :P.

Ik vind Jos alleen niet echt een boer :P Al die boeren bevestigen al mijn vooroordelen (sorry) maar Jos niet, maakt het ook wel weer grappig.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

aah ja de vader van Hans vond ik wel echt superzielig, aahw. :(

en ik vind Els van Wim echt op Rita Verdonk lijken. dat denk ik elke keer als ik haar zie :P

ik ben ook echt zwaar fan van het programma haha.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

mijn dispuutsgenootje doet mee aan BZV - ze is neeltje bij de boer van wietse! ze wil echt helemaal niks zeggen maar ben zoo benieuwd!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik vind Neeltje echt totaal niet bij Wietse passen trouwens. echt 2 totaal verschillende types uit totaal verschillende werelden vind ik dat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Eigenlijk vind ik niemand bij Wietse passen :P Gewoon zo jammer dat hij zo weinig zegt. Ik zou daar echt niet mee om kunnen gaan. En Neeltje lijkt me heel spontaan en gezellig enzo en ik denk dat een wat spontanere jongen beter bij der zou passen (A).

Maar goed, we zullen zien!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Nee idd! Wietse zegt gewoon niks, ik snap echt niet dat hij bij de laatste 5 zit!

Ook zo lomp, wordt er aan hem gevraagd: Heb je een ochtendhumeur? Zegt hij: Nee ik zeg alleen niet veel..

Pff wanneer wel :huh:

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik denk serieus dat Wietse bij de laatste 5 zit omdat hij paarden heeft, hij kreeg ook veel paardenchicks op zich af, net als Peter. beetje sneu vind ik dat.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Pff, ik vraag me echt af hoe sommige vrouwen op types als Wietse vallen. Die kerel zegt niks, heeft geen zelfvertrouwen enja, dat is al genoeg reden vind ik.

De enige waarbij ik me voor kan stellen dat je er op valt is Jos. De rest vind ik echt helemala niks maargoed.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

hahahaha idd die Wietse, mennn daar kun je het toch niet mee volhouden.

Die Neeltje vind ik wel echt heel leuk, maar ze is denk een beetje over the top voor hem. Ze heeft 10 jaar lang alleen maar gefeest en dan zou ze nu vriendin van een boer worden?

dat lijkt me een te groot cultuurverschil haha maarja

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

ik snap wel wat die vrouwen in wietse zien, hij heeft iets sexy's ofzo ik weet niet. maar hijs indd dodelijk saai, ik bedoel als die nu a lniets aan tafel zegt, hoe moet dat dat als je met hem samen bent. is het gewoon altijd stil! my god wat een verschrikking

ik ddenk dat hij neeltje het leukset vind, alleen maar omdat ze knap is. Maar zij passen echt neit bij elkaar ik bedoel sown studentikoos kind met sown saaie gast?? dat word niets.

ik denk dat die ene met die paarden met die blonde gaat, hanneke ofzo? die passen echt goed bij elkaar

en indd die ene vrouw bij die wim lijkt fuckin erg op rita verdonk haha

kvond het zo zielig dat die ene vrouw gign vertellen dat ze nog nooit een vaste relatie had gehad!!

en die bloemen gast gaat met die ene met dat korte haar denk ik. ook een beetje een doos, maar ze passen wel leuk bij elkaar.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Jaa die Peter moet idd met die Hanneke gaan want ik vind die 2 saskia's echt niks. Die lange al helemaal niet, heb echt het idee dat die niet helemaal 100 is :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha mijn vader (heet zelf ook Jos) zei vanaf het begin 'die Jos, die deugt niet' :P is wel een beetje zo'n foute verleider, maar nu ik hem op zn boerderij zag vond ik hem al wat leuker, sowieso met die dochter erbij! Ik vind Dycke bij hem t best passen.

Wietse is echt sneu, aah kan er niet tegen om ernaar te kijken, krijg helemaal plaatsvervangende zenuwen! Bij hem vind ik niemand passen, tenzij hij ineens nog wat meer los komt, maar sorry, op deze manier kan hij geen normale relatie beginnen.

Wim, euh, ik zou het die Cynthia gunnen omdat ik het idd ook zielig vond dat ze zei dat ze nog nooit een relatie had gehad, maar weet niet of die nou echt bij hem past... (omg, trouwens, bij hem zat bij die speeddates met 10 vrouwen pas een eeeecht zielige (A) die in de regen zat)

Hans vind ik juist lief, en Audrey lijkt me leuk bij hem.

Peter matcht wel met Hanneke ja! De 'grote' Saskia heeft echt zo'n paardenboekjes-meisjes-hoofd :P

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Haha, ja ik word ook helemaal kriebelig van Wietse, zo zielig. En hij lacht ook steeds als hij iets zegt :rolleyes:. Ik snap ook niet waarom hij zich heeft opgegeven..

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

pfff inderdaad die wietse... hij had ook echt geen eten en liet dat meisje haar koffer naar binnen spelen, hoe zwaar hij ook was. best sneu.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0