Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Goudlokje

Boer zoekt vrouw

1,8k berichten in dit topic

Vooruit dan. We pakken de introductie ook alvast even mee. Omdat het Moederdag is. 

Remco is 28 en is fan van Normaal. Yvon zou het wel prettig vinden als Remco haar aankijkt tijdens het praten, maar Remco is met zijn gedachten al bij het aanstaande tentfeest. Daar komt dertienhonderd man. Machtig mooi. 

Rudie kan heel snel voeren. Hij doet trouwens alles heel snel. Aan wachten heeft Rudie een broertje dood. Dat bleek ook toen Yvon voorstelde om de open haard aan te maken. Duurt allemaal veel te lang. Rudi zet liever de cv een graadje hoger. Brievenschrijvers voor Rudi moeten trouwens wel zelf hun meubels meenemen, want die heeft ie nog niet gekocht. Druk druk druk.

Marnix houdt van dikbillen. Dan weet je dat. Hij woont in een soort museum met honderdduizend prijzen in de kast. Maar dat zijn alleen nog maar de eerste prijzen. Verderop heeft Marnix nog een huis met al zijn tweede en derde prijzen. Wie naar Marnix schrijft, moet wel een beetje meegaand zijn. Hij hoeft niet altijd zijn zin te hebben, maar 99 van de 100 keer liever wel. En hij houdt dus van dikbillen. Dan weet je dat.

Saskia is 53 en heeft een biologische geitenhouderij. En voor diegenen die niet weten wat biologisch is: dat betekent dat de geitjes direct na de geboorte worden ingepakt en met een klein beetje stro in een doosje met PostNL worden meegegeven. Nee hoor, gekkiggeit. Ik heb trouwens meteen geschreven. Kleine geitjes een flesje melk geven, wie wil dat nou niet.

Wim is 28 en heeft niets met dieren. Hij verbouwt namelijk aardappels en suikerbieten. Of suikerbie-hieten, zoals Wim dat zegt. Want hij hapert een beetje. Maar dat geeft niks. Als de aardappelsorteermachine maar niet hapert. 

Wilfred is 43 en heeft nog nooit met een vrouw geschilderd. Ja wel met zijn schoonzus, maar dat telt niet. Wilfred is vroeger vaak voor de gek gehouden en daar baalt hij van. Verder verstond ik er niet zoveel van dus wil ik KRO-NCRV verzoeken om deze boer in september te ondertitelen. 

Trouwens, bestaan er ook boeren die een moderne keuken hebben? Gewoon iets met hoogglans en greeploze laden of zo? Of zeg ik nu iets heel raars?

Steffie is hengstenfokker. Stel dat je ooit voor haar kiest en ze houdt 's avonds een doekje voor je neus, dan weet je hoe laat het is. Dan probeert ze je namelijk geil te maken zodat je op een kussen springt en je sperma doneert. Trap er niet mannen. 

Jan is de nieuwe Aad. Hij is een beetje streng. Hij heeft een muur vol tegeltjeswijsheden, waaronder 'blijf jezelf, er zijn al genoeg anderen', maar omdat de muur zo vies is, zijn die spreuken momenteel niet te lezen. 

Over Aad gesproken, uiteraard zit er ook nu weer een bloemenman bij. Jaap kweekt Bouvardia's. Dat zijn hele lelijke bloemen dus die gaan linea recta naar het buitenland. Als hobby heeft Jaap Shetlandpony's. Bloemen, paarden, het klinkt als een droomman. Maar helaas... Jaap woont op loopafstand van zijn ouders.

De laatste boer is Michelle. Ze kweekt champignons en Yvon wilde daar graag aan voelen. Persoonlijk denk ik dat heel veel mannen graag aan Michelle willen voelen. Ze wil graag tegen iemand aankruipen op de hoekbank. Lekker samen voor de tv een bakje champignons eten. De voorwaarde is dat je als man af en toe zegt: 'Mies, ik ben blij dat je er bent'.

In september zijn we er weer. Dan zien we dat Rudie, Marnix, Wim, Jan en Michelle de vijf populairste zijn en ons weer een heel seizoen laten genieten. Een fijne zomer gewenst!

*rickevers.nl

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0