Jump to content

Kledingadviestopic #2

Monyet!

Recommended Posts

• Replies 1.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Raspberry

87

• bigtasty

77

• _Lins

70

• Tresnjica

50

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Huh, maar wie heeft er nou zulke lange ballen? Hooguit als je op de bank zit dat er soms perongeluk een klein stukje piemel onderuit floept, maarja je zit toch niet met anderen er bij op de bank in je

zo 1: Haha, nee ik zou gewoon eens kijken wat je leuk vindt en dat passen, dan zie je vanzelf wel of het mooi staat of niet

Dat riempje is echt verschrikkelijk inderdaad hahaha gewoon ieuw die hele schoen. Echt voor een 40+ vrouw die denkt een "lekker kek schoentje" denkt te hebben hahahaha.

Ik vind hem zowiezo apart.

Zegt hij tegen meiden dat ze te dik zijn en goed zijn voor "plus size model" moet je zien wat hij voor toeter voor heeft hangen haha.

Vind dat een kleding adviseur slank hoort te zijn. Of tenminste, minder dik dan hij :P

Haha, op google zoeken.

Maar op geen 1 foto heeft die normale kleding aan.

En dacht dit is grappig, is toch voorschut wat die draagt hahaha.

Wilde eerst een foto van Jan smit doen, omdat hij toch slechts geklede man is? :P

Ellentjah

Haha dat slaat nergens op :P

Kijk als hij nou afslankadviseur was ok haha.

Maar je hoeft niet slank(er) te zijn om verstand te hebben van mode en mensen daarin te adviseren ;).

Het lijkt wel zo'n dominee's toga *-)

Maar vind niet persee dat hij geen goed advies zou kunnen geven omdat hij zelf dik is. Kan toch zijn dat hij er alsnog kijk op heeft? En nja als een model wat dikker is (nog steeds niet dik, maar wel dikker dan de norm) dan mag hij dat best zeggen vind ik. Bovendien geven die meisjes zich zelf op voor die 'vleeskeuring' en ze zullen in hun modellen carriere wel meer negatieve opmerkingen te horen krijgen, dus ze kunnen er maar beter vast aan wennen. Niet dat ik het met hem eens ben ofzo, maar snap wel dat hij dat soort commentaar geeft.

onderkoffer_

@Marlou: Is Jan Smit echt de slechts geklede man :') ???

@Pauline: Zo denk ik er ook over, ze kiezen er toch echt zelf voor, en negatief commentaar krijg je hoe dan ook. Ik vind het altijd zo irritant dat ze diegene die het commentaar dan de grond in boren :P Net zoals Henk jan Smits, die geeft ook bot commentaar, maar men kiest er zelf voor om er aan mee te doen, dus kan je zoiets verwachten, je weet dat hij zo kan zijn, en je kiest zelf voor om voor zijn neus te gaan staan zingen. Dus medelijden oid heb ik niet met ze :P lekker crue !

Vorig jaar was Jan Smit het slechts gekleed :P

AMSTERDAM - Jan Smit is verkozen tot slechtst geklede man van het jaar. De Volendammer versloeg genomineerden als Leo de Haas, Ivo Niehe en Theodor Holman in de verkiezing, die jaarlijks wordt georganiseerd door tijdschrift Esquire.

ja ik snap dat echt niet trouwens.

ik heb hem nog nooit in kleding gezien waarvan ik dacht; jezus, dat kan echt niet hoor?!

en wie zijn Leo de Haas en Theodor Holman in godsnaam? :P

Theodor Holman is een schrijver/dichter/columnist, zoiets in ieder geval :P Heb hem paar x op tv gezien, idd niet heel stylish.

Haha niemand heeft nog kledingadvies nodig, lijkt wel het SHUT hier!

Charly om even terug te komen op het vorige topic, op je vraag. Ik ben zo'n 1.75

En ik vind sowiezo dat ik vaak al boven andere mensen uitsteek, ik voel me altijd mega groot. :P

Jaa dat zit ook wel tussen mijn oren en heel af en toe heb ik ook wel hakken aan omdat ik dat gewoon super mooi vind.

Veel mensen zijn gewoon veel te klein , haha als iedereen nou gewoon lang was :P

Ken ik niet, sorry!

Pf ik baal echt. Al die meiden uit mijn klas hebben zulke leuke kleding enzo. En ik weet wel dat zoiets mij niet staat maar ik wil gewoon een nieuwe kledingkast. :(

(vind ik ook wel een beetje hier passen :P)

Charly om even terug te komen op het vorige topic, op je vraag. Ik ben zo'n 1.75

En ik vind sowiezo dat ik vaak al boven andere mensen uitsteek, ik voel me altijd mega groot. :P

Jaa dat zit ook wel tussen mijn oren en heel af en toe heb ik ook wel hakken aan omdat ik dat gewoon super mooi vind.

Veel mensen zijn gewoon veel te klein , haha als iedereen nou gewoon lang was :P

Ik ben ook 1.76 maar ik heb daar echt schijt aan, draag lekker hoge hakken als ik dat wil.

Vind het ook sexy (voelen en staan.)

1.75 is toch helemaal niet lang? Ik ben 1.78 en ik voel me echt niet heel lang ofzo hoor, volgens mij is het vrij normaal ;) En hakken, ach, boeiend dat ik dan wel boven veel mensen uit steek, het staat mooi en ik vind het ook wel eens leuk! Ik zou dat soort dingen zeker niet laten omdat je vindt dat je dan te lang wordt ofzo, hoogstens omdat het gewoon niet staat - al ligt dat vaak meer aan de combinatie van kleding dan aan je figuur (denk aan: skinny twee maten te klein gekocht, iets te kort shirtje en dan hakken eronder. Nasty. Terwijl je het ook gewoon met een passende broek zou kunnen doen, dan staat het heus wel). Maargoed, Charly, als jij die laarsjes leuk vindt (en volgens mij vind je dat wel :P ) dan zou ik ze gewoon lekker houden en aantrekken op die dagen dat het niet zo'n enorm kutweer is als nu ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• Miszz-Bianca
      By Miszz-Bianca
      Wat doen jullie aan met kerst?
      ik zelf moet kerstavond en eerste kerstdag werken dus ik wil aan 2de kerstdag extra aandacht besteden, maar heb eig geen idee wat
      iemand een idee? hoe gaan jullie? sjiek, of gewoon zoals normaal?
      alvast bedankt
  • Create New...