Log in om dit te volgen  
Volgers 0
Mooz_

Het opleiding topic 2

2,0ae24b0b40c2e229b25408a2432f269bb berichten in dit topic

Spannend voor jullie. Hopenlijk valt het mee.

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Oef ja ook al zo strenge normering. Spannend! 

Ik doe het inderdaad in deeltijd, met 3 dagen ernaast werken. 

Thanks stefanie!

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Wat goed dat je dat toch bent gaan doen! Niet te snel opgeven hoor. Een tentamen zegt natuurlijk nog niks over een hele studie en je hebt inderdaad ook nog een hertentamen. 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Thanks!! Ik moet wat meer relativeren inderdaad haha maar had zo’n down gevoel en na een eerste toets zie je het toch liever anders ofzo 

Deel dit bericht

Link naar bericht
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Log in om dit te volgen  
Volgers 0

• Actieve Onderwerpen

• Gerelateerde inhoud

• mxiraq
      Door mxiraq
      ik wil orthodontist worden, maar ik doe nu havo zou ik na havo VWO  moeten doen en dan de opleiding voor orthodontist, of mag ik HBO doen en dan de opleiding voor orthodontist?
    • saarbrasil
      Door saarbrasil
      Hoi
      Ik ben nu nog in Brazilië op uitwisseling en wil eigenlijk nog helemaal niet terug naar Nederland. Maar deze zomer moet het dan toch echt.
      (Als je mijn blog wil lezen : https://sarahnobrasil.wordpress.com/)
      Wie heeft hier nog meer een uitwisselingsjaar gedaan? Ik ben benieuwd hoe jij het vond om weer thuis te komen. Ik weet dat mijn uitwisselingsorganisatie AFS heel veel activiteiten heeft voor returnees, dus dat is mooi. Maar ik ben benieuwd wie heimwee heeft gehad naar zijn/haar gastland. Ik vind Brazilie echt geweldig en ben bang dat ik heel veel heimwee ga krijgen naar mijn gastfamilie en vrienden.
      chau
      Sarah
    • Maresa
      Door Maresa
      Hier een nieuwe!
      Birdy nog: mooi gezegd, ik vind het ook altijd leuk om te lezen hoe iedereen verder komt!
    • Estrella.
      Door Estrella.
      Een nieuw topic, de andere zat vol!
      Ik heb meteen een vraag.
      Afgelopen augustus heb ik mijn HBO-opleiding afgerond. Nu wil ik per september weer gaan studeren aan de universiteit. Weet iemand hoe dat zit met stufi, of heeft iemand in een gelijke situatie gezeten?
      Ik wil Latijns-Amerikastudies gaan doen, iemand daar ervaring mee? In Leiden is dat.