Jump to content

Recommended Posts

Ik heb ook wel een verhaal van iemand die serieus niet wist dat ze zwanger was.. totdat ze bevallen was.

En als je dan inderdaad zoals Reshma ook, terug gaat kijken.. waren er wel tekenen.

Maar blijkbaar zo erg vertrouwd op de menstruatie.. en die kwaaltjes die je hebt niet koppelen aan een zwangerschap.

Ik test niet vaak, ik heb dan ook niet standaard seks.

Maar ik kan me wel voorstellen als je het wel doet.

Het zal echt een nachtmerrie zijn dat ik zwanger blijk te zijn en al zover dat ik niet de keuze heb om het weg te laten halen.

Op dit moment kan ik een kind NIETS bieden.. ik ben nog bezig met een opleiding en ik heb geen vaste relatie. Niet echt een stabiele basis om aan een kind te beginnen.

Nu moet je natuurlijk seks hebben om uberhaupt zwanger te geraken zoals jullie allemaal wel weten :P En aangezien ik dat op dit moment 0,0 heb.. hoef ik me geen zorgen te maken haha!

Overigens.. ik heb bijna 5 jaar een spiraal gehad en toen was ik ook niet bang om zwanger te raken... daarom heb ik ook niet super vaak getest..ik denk in al die jaren ongeveer 3 x.

Nu ben ik alleen nog maar aan de pil en ik vind dat toch wat riskanter omdat wanneer je bv. een avondje gedronken heb, ik heb dag erna vaak diarree.. Nu neem ik de pil wel 's avonds in.. ik denk wel dat dat scheelt :)

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

96

• Leah

83

• Malibu

63

• Dobby*

61

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op alleen ongesteldheid kun je ook niet altijd bouwen

nou een weekend met een jeukende punani is ook niet alles. Kzou daar echt schijt aan hebben.

Ik denk dat vrouwen tegenwoordiger veel zelfbewuster zijn over hoe het daar ruikt etc. Vroeger (in de oudheid ) werden mannen vast ook gepijpt met de restjes plas nog aan hun piemel (sorry, lekker sma

Toen die spastische darm ook nog eens door mn hele buik begon te bewegen, heb ik getest.

Hahaha Reshma ik schoot hier echt even door in de lach, het klinkt zo komisch! Maar jeetje dat was vast enorm schrikken voor je, dat je uit het niets zwanger bent eigenlijk voor je gevoel. Lijkt me heel raar en onwerkelijk.

Ik hoop zelf maar gewoon dat ik het nooit meemaak. Op het moment heb ik ook erg weinig seksleven, dat scheelt, maar toch. Met mijn ex deed ik het nooit met condoom. Ik ben heel trouw met de pil maar ja het kan altijd een keer fout gaan natuurlijk. Maar voordat ik weer een relatie heb zijn we nog wel even verder dus voorlopig zou ik het toch niet zonder condoom doen, en met dubbele bescherming zal het wel gaan allemaal lijkt me.

• 2 weeks later...
MademoisellePapillon

Pff... Vorige week donderdag heb ik een nieuwe nuvaring erin gestoken, en die kon ik zaterdag avond niet meer vinden. Ik denk dat hij er donderdagavond uitgekomen is, maar ik weet het niet precies. Gelukkig hebben we maar één keer seks gehad voordat ik erachter kwam, maar het is toch geen leuk idee... Nu gebruiken we tijdelijk condooms. Weten jullie wanneer de vruchtbaarste periode is als je de pil/nuvaring gebruikt? Ik heb hem ongeveer 12 uur ingehad voor ik hem kwijt geraakt ben. Twee dagen later heb ik een nieuwe ring ingebracht, dus nu ben ik sowieso 7 dagen verplicht een condoom te gebruiken.

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• veertjeX
      By veertjeX
      Hoi iedereen,
      Ik ben Vera van Veara en diydreamsx op youtube.
      Ik vind het persoonlijk altijd moeilijk op cadeau's voor iemand te verzinnen of om zelf cadeau's te vragen. Ik weet nooit wat en geld vinden veel mensen onpersoonlijk. Dus ik heb hier een aantal dingen. Cadeau's die je zelf kan vragen of voor aan je vriendinnen.
      Voor jezelf:
      1. Verzorgende producten. Ik vind de producten van I love... altijd super fijn. Je kan het kopen bij de douglas.
      Onder verzorgende producten vallen scrubs, hand crèmes, body Butters, boylotions en maskertjes voor je gezicht. Ook lipbalsems.
      2. Dingen die je nodig hebt voor je hobby.
      3. Boeken. Denk aan bekende schrijvers of een magazine dat je wilt hebben.
      4. Make-up. Van een oogschaduwpalette tot een lipgloss.
      5. Nagelproducten. Als je hobby (zie 2) nailart is kan je een nagelwiel vragen en nagellak.
      6. Parfum
      7. Spelletjes die je met je familie kunt spelen of met je vrienden.
      8. Haar en haarverzorging. Papilloten zijn bijvoorbeeld helemaal in. Dat zijn buigbare staafjes waarmee je je haar kunt krullen zonder te verhitten en ze zijn budgetproef.
      9. Bioscoopbon
      10. Kaartjes voor een concert of een pretpark ofzoiets
      11. Kleding
      12. Sieraden, sjaal en schoenen. De s,s & s.
      Denk niet als je een hele lijst geeft dat je gierig of hebberig bent. Mensen in mijn omgeving vinden het juist fijn dat ze zoveel keus hebben en je kan de lijst ook weer bewaren voor het jaar daarop. Denk erom! als je bijna jarig hebt en je ziet wat leuks. Zet het op je verjaardagslijst en koop het niet zelf. Anders dan weten andere mensen niet wat ze moeten kopen voor je. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad en als je nog aanvulling hebt laat dat hieronder weten.
      Ciao
  • Create New...