Jump to content

Recommended Posts

hee, misschien kan iemand mij helpen.

ik heb vanmorgen een morning after pil gehaald omdat ik mijn pil was vergeten.

nu kan ik nergens vinden of ik gewoon moet doorgaan met de pilstrip, of een week ofzo moet stoppen?

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

96

• Leah

83

• Malibu

63

• Dobby*

61

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op alleen ongesteldheid kun je ook niet altijd bouwen

nou een weekend met een jeukende punani is ook niet alles. Kzou daar echt schijt aan hebben.

Ik denk dat vrouwen tegenwoordiger veel zelfbewuster zijn over hoe het daar ruikt etc. Vroeger (in de oudheid ) werden mannen vast ook gepijpt met de restjes plas nog aan hun piemel (sorry, lekker sma

Vind het een beetje raar dat je de MAP hebt gehaald. Heb je gisteren seks gehad? In welke week ben je de pil vergeten? Aan de hand daarvan kun je bepalen of je moet stoppen of door kunt gaan.

Hier is de bijsluiter van de pil (microgynon30):

PDFje klik!

Daarin staat wat je bij welke week moet doen als je de pil bent vergeten.

ja, ik heb seks gehad, anders zou ik geen MAP halen lijkt me.

In de eerste week en heb geen zin om risico te lopen.

Zal de bijsluiter wel even bekijken..

edit; zat trouwens 24 uur tussen dat ik er achter kwam dat ik em niet had gehad.

thanks

heb apotheek gebeld. moet gewoon doorgaan met afmaken van normale pilstrip.

was goed dat ik em had gehaald zei ze omdat het toch risico was aangezien het de eerste week van de pil was en meer dan 12 uur tussen 2 pillen inzat..

NgiNeThemba

Maandag heb ik een telefoonafspraak met mijn arts voor een lichtere pil. Ik hoop echt dat het helpt want de zin in seks is totaal weg :(.

Ik ben gisteravond de pil vergeten, deze ochtend ontdekte ik dat en heb ik die van gisteren genomen. Als ik nu deze avond en morgenavond ze gewoon neem, ben ik dan nadien opnieuw beschermd? Want ik was wat verward door de uitleg van de dokter :)

sunshine_girl

Gisteravond was ik mijn pilstrip kwijt... Hoe ik het voor elkaar krijg, No Idea.

Dus ik blij dat ik op tijd al nieuwe strips heb geregeld, kon ik daar mooi mee verder.

Maar vond het wel erg van mezelf, de eerste keer in ongeveer 7 jaar dat ik mijn hele strip kwijt ben!!

Kan hem nu nog steeds niet vinden.

• 2 weeks later...
Dobby*

Vanmiddag kwam ik er achter dat ik gisterenavond mijn pil vergeten was. Ik heb hem alsnog wel genomen maar zat niet meer binnen mijn 12 uur. Vorige week zondag ben ik weer begonnen na een stopweek, dus officieel is dit dan toch mn 2e week en maakt het niet uit he??

Sowieso ga ik langer slikken dan de 3 weken die je normaal moet (nu voor de 2e keer, op aanraden van mn huisarts omdat ik te veel last van mn stopweek heb) dus dan maakt het niet uit qua veiligheid enzo toch? Ik ga namelijk komend weekend met mijn vriend een weekendje weg en vermoed dat er wel het een en ander zal gaan gebeuren (A)

Als het je tweede week is dan maakt het inderdaad niet uit :) Sowieso schijnt 1 pil vergeten eigenlijk niet uit te maken als je de nieuwste inzichten moet geloven, hoewel ik daar zelf toch altijd wel een beetje voorzichtig mee ben. Maar als je voor het vergeten minstens 7 dagen de pil wΓ©l goed geslikt hebt en het daarna ook weer minstens 7 dagen goed doet, dan is er niets aan de hand ;)

oooh die doktersassistentes

ze moeten ze echt afschaffen

ik kreeg WEER een andere pil mee

nou na lang zeuren kreeg ik eindelijk mn gewone

'ja die wordt dan niet vergoed door uw verzekering'

ja wat schijt jou dat, ik moet m sowieso betalen, geef dat ding gewoon

en DOM dat ze doen mennnnnnnnnnnn

edit: ze hoeven alleen maar de domme dozen hier in de praktijk te verbannen hoor, er zitten hier vast ook hele normale assistentes, die mogen wel blijven haha

nou ik betaal 32 euro per jaar. eerst uit mn eigen risico, nu gewoon los

dus per saldo maakt het voor mij nu helemaal niks uit

ik vind t altijd zo suf dat ze dan zeggen 'ja maar hij is helemaal hetzelfde hoor'

er is heus wel IETS anders, anders was ie wel even duur en zou de verzekering ze allebei vergoeden.

Marjan*

Maandag heb ik een telefoonafspraak met mijn arts voor een lichtere pil. Ik hoop echt dat het helpt want de zin in seks is totaal weg :(.

Heb je al een andere pil?

Heartbeat.

Ik heb nu een zwaardere pil meegekregen, omdat ik last bleef houden van doorbraakbloedingen tijdens mijn strip. Nu weet ik dat ik eigenlijk mijn strip af moet maken, maar ik vraag me af of ik niet gewoon met de nieuwe kan beginnen? Ik moet nog 7 pillen van deze strip.

Turningtables

Ik krijg steeds pillen van een ander merk :wacko: Dacht de vorige keer dat dat merk gewoon was overgenomen, want de hoeveelheden enz. waren precies hetzelfde, en de hele verpakking en bijsluiter leken precies op elkaar. Maar nu heb ik ineens weer van dat oude merk gekregen! Kan verder geen kwaad qua betrouwbaarheid dan lijkt me toch?

zwavelstokje

Ik ga als ik verhuisd ben denk ik maar vragen voor een andere pil, want ik slik de microgynon dan iets van 5/6 maanden en het maakt me echt een beetje nuts. Heel vervelend, soms herken ik mezelf gewoon niet terug dus ik hoop dat het met een andere pil wat opgelost wordt. Heb een beetje gegoogled en veel vrouwen beschrijven precies hoe ik me (soms) voel, dus dat is wel fijn haha

Ik ben echt zo tevreden over die goedkopere microgynon, echt heel gek. Ik voel me veel beter en heb echt het idee dat m'n libido vet omhoog is gegaan.

Vreemde zaak, omdat het bij iedereen juist andersom is ;)

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• veertjeX
      By veertjeX
      Hoi iedereen,
      Ik ben Vera van Veara en diydreamsx op youtube.
      Ik vind het persoonlijk altijd moeilijk op cadeau's voor iemand te verzinnen of om zelf cadeau's te vragen. Ik weet nooit wat en geld vinden veel mensen onpersoonlijk. Dus ik heb hier een aantal dingen. Cadeau's die je zelf kan vragen of voor aan je vriendinnen.
      Voor jezelf:
      1. Verzorgende producten. Ik vind de producten van I love... altijd super fijn. Je kan het kopen bij de douglas.
      Onder verzorgende producten vallen scrubs, hand crèmes, body Butters, boylotions en maskertjes voor je gezicht. Ook lipbalsems.
      2. Dingen die je nodig hebt voor je hobby.
      3. Boeken. Denk aan bekende schrijvers of een magazine dat je wilt hebben.
      4. Make-up. Van een oogschaduwpalette tot een lipgloss.
      5. Nagelproducten. Als je hobby (zie 2) nailart is kan je een nagelwiel vragen en nagellak.
      6. Parfum
      7. Spelletjes die je met je familie kunt spelen of met je vrienden.
      8. Haar en haarverzorging. Papilloten zijn bijvoorbeeld helemaal in. Dat zijn buigbare staafjes waarmee je je haar kunt krullen zonder te verhitten en ze zijn budgetproef.
      9. Bioscoopbon
      10. Kaartjes voor een concert of een pretpark ofzoiets
      11. Kleding
      12. Sieraden, sjaal en schoenen. De s,s & s.
      Denk niet als je een hele lijst geeft dat je gierig of hebberig bent. Mensen in mijn omgeving vinden het juist fijn dat ze zoveel keus hebben en je kan de lijst ook weer bewaren voor het jaar daarop. Denk erom! als je bijna jarig hebt en je ziet wat leuks. Zet het op je verjaardagslijst en koop het niet zelf. Anders dan weten andere mensen niet wat ze moeten kopen voor je. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad en als je nog aanvulling hebt laat dat hieronder weten.
      Ciao
  • Create New...