-
Similar Content
-
By veertjeX
Hoi iedereen,
Ik ben Vera van Veara en diydreamsx op youtube.
Ik vind het persoonlijk altijd moeilijk op cadeau's voor iemand te verzinnen of om zelf cadeau's te vragen. Ik weet nooit wat en geld vinden veel mensen onpersoonlijk. Dus ik heb hier een aantal dingen. Cadeau's die je zelf kan vragen of voor aan je vriendinnen.
Voor jezelf:
1. Verzorgende producten. Ik vind de producten van I love... altijd super fijn. Je kan het kopen bij de douglas.
Onder verzorgende producten vallen scrubs, hand crèmes, body Butters, boylotions en maskertjes voor je gezicht. Ook lipbalsems.
2. Dingen die je nodig hebt voor je hobby.
3. Boeken. Denk aan bekende schrijvers of een magazine dat je wilt hebben.
4. Make-up. Van een oogschaduwpalette tot een lipgloss.
5. Nagelproducten. Als je hobby (zie 2) nailart is kan je een nagelwiel vragen en nagellak.
6. Parfum
7. Spelletjes die je met je familie kunt spelen of met je vrienden.
8. Haar en haarverzorging. Papilloten zijn bijvoorbeeld helemaal in. Dat zijn buigbare staafjes waarmee je je haar kunt krullen zonder te verhitten en ze zijn budgetproef.
9. Bioscoopbon
10. Kaartjes voor een concert of een pretpark ofzoiets
11. Kleding
12. Sieraden, sjaal en schoenen. De s,s & s.
Denk niet als je een hele lijst geeft dat je gierig of hebberig bent. Mensen in mijn omgeving vinden het juist fijn dat ze zoveel keus hebben en je kan de lijst ook weer bewaren voor het jaar daarop. Denk erom! als je bijna jarig hebt en je ziet wat leuks. Zet het op je verjaardagslijst en koop het niet zelf. Anders dan weten andere mensen niet wat ze moeten kopen voor je. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad en als je nog aanvulling hebt laat dat hieronder weten.
Ciao
-
Recommended Posts