Jump to content

Recommended Posts

Je libido is je zin in sex.

Als je vaak zin in sex hebt heb je een hoog libido en als je weinig zin in sex hebt een laag libido.

• Replies 2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• Nookie

96

• Leah

83

• Malibu

63

• Dobby*

61

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Op alleen ongesteldheid kun je ook niet altijd bouwen

nou een weekend met een jeukende punani is ook niet alles. Kzou daar echt schijt aan hebben.

Ik denk dat vrouwen tegenwoordiger veel zelfbewuster zijn over hoe het daar ruikt etc. Vroeger (in de oudheid ) werden mannen vast ook gepijpt met de restjes plas nog aan hun piemel (sorry, lekker sma

Heartbeat.

Ik ben nu sinds bijna een week aan een zwaardere pil (van microgynon30 naar 50) omdat ik last had van doorbraakbloedingen. Nu was het net over, en nu kreeg ik straks echt zo'n rugkrampaanval en nu heb ik er dus weer een.. Zou ik me zorgen moeten maken :P ?

Pfoe, sorry geen idee :P

Ik had eigenlijk ook nog een vraag..

Ik ben altijd heel erg lang ongesteld (vind ik dan).

Vaak wel een kleine 2 weken en vind dat zo irritant!

Zou ik dan een zwaardere pil moeten nemen of..?

Dat zou kunnen, maar ik zou het voor de zekerheid aan de huisartsassistente vragen.

@ Heartbeat: het zou kunnen dat je lichaam nu moet wennen aan de zwaardere dosis hormonen en dat je daardoor bepaalde klachten of symptomen kunt krijgen. Zou het gewoon afwachten.

bigtasty

Iemand ervaring met de 24plus4 pil?

Zag een foldertje bij de huisarts en het lijkt mij wel wat!KLIK

Ben benieuwd of iemand hier ervaring mee heeft!

Ik heb even een rare vraag. Net toen ik mijn pil innam, kwam ik erachter dat er een stuk van de buitenste laag van de pil was gebroken. Weet iemand misschien of hij nu nog wel goed werkt? :mellow:

Hoe krijg je dat voor elkaar om een pil voor een stuk te breken? ;) of was dat al zo? Voor de zekerheid zou ik er nog 1 pakken ja.

Haha ja hij zat er zo in.:P Kan het geen kwaad dan dat ik er nog een pak? Vind ik zo raar, heb ik er twee in mijn lijf ofzo.. Maar dan pak ik wel even een nieuwe!

nee, per pil is maar zo;n klein beetje hormoon, dat je beter het zekere voor hte onzekere kan nemen!! als je diaree hebt, en je weet niet zeker hoeveel uur dat was nadat je je pil in hebt genomen, adviseren ze je ook er nog een te nemen, omdat het geen kwaad kan een extra pil in te nemen.

Marielle*

okee ik weet dus niet meer of ik op vrijdag mn laatste pil voor stopweek had of op zaterdag maar het kan geen kwaad toch als k dan vandaag weer begin? ipv morgen

Een dag te vroeg beginnen is niet zo erg. Een dag te laat wel want dan is ie minder betrouwbaar. Zou hem dus nu wel pakken als ik jou was.

Marielle*

danku zoiets dacht ik ook al maar normaal ben ik heel braaf met onthouden welke dag mn stopweek begint enzo maar nu schoot dat er even bij in door de 4daagse van Nijmegen :rolleyes:

Heartbeat.

Nou, ik ben niet alleen nog steeds ongesteld door mijn pil heen, mijn haar valt met bossen uit. Ik moet maar eens naar de dokter omdat deze pil ook niet echt werkt :P

• 2 weeks later...

denk dat ze dan beter op dat moment gewoon haar stopweek in had kunnen laten gaan, maarja daar heb je nu niet zoveel meer aan naarja voor de volgende keer misschien ;)

maar is het niet zo dat je bij de map een bloeding krijgt om een evt eitje eruit te werken? In dat geval zou het wel logisch zijn dat er nu geen bloeding is. En anders is sowieso de hormoonhuishouding even flink op zn kop gezet denk ik, wat het ook wel zou kunnen verklaren dat er nu (nog) geen bloeding is

Denk gewoon dat dr lichaam van slag is en indd haar hormonen. Kans dat ze zwanger is is minimaal, eigenlijk wel 0. Dus ze word gewoon weer ongesteld.

nja ik zou me der niet te druk om maken. Denk dat het wel losloopt hoor. En als ze nu niet ongesteld wordt in haar stopweek dan de volgende keer wel. Dan komt het gewoon door die MAP waarschijnlijk.

Turningtables

Oke, even voor de zekerheid.

Ik was gisteravond mn pil vergeten. Was mn 10e pil van deze strip, dus in week 2. Er zat denk ik max. 13 uur tussen de tijd dat ik hem normaal neem, en nu. Het is nu nog wel veilig toch als ik in de week voorafgaand seks heb gehad, of een week hierna nog seks ga hebben?

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Similar Content

• veertjeX
      By veertjeX
      Hoi iedereen,
      Ik ben Vera van Veara en diydreamsx op youtube.
      Ik vind het persoonlijk altijd moeilijk op cadeau's voor iemand te verzinnen of om zelf cadeau's te vragen. Ik weet nooit wat en geld vinden veel mensen onpersoonlijk. Dus ik heb hier een aantal dingen. Cadeau's die je zelf kan vragen of voor aan je vriendinnen.
      Voor jezelf:
      1. Verzorgende producten. Ik vind de producten van I love... altijd super fijn. Je kan het kopen bij de douglas.
      Onder verzorgende producten vallen scrubs, hand crèmes, body Butters, boylotions en maskertjes voor je gezicht. Ook lipbalsems.
      2. Dingen die je nodig hebt voor je hobby.
      3. Boeken. Denk aan bekende schrijvers of een magazine dat je wilt hebben.
      4. Make-up. Van een oogschaduwpalette tot een lipgloss.
      5. Nagelproducten. Als je hobby (zie 2) nailart is kan je een nagelwiel vragen en nagellak.
      6. Parfum
      7. Spelletjes die je met je familie kunt spelen of met je vrienden.
      8. Haar en haarverzorging. Papilloten zijn bijvoorbeeld helemaal in. Dat zijn buigbare staafjes waarmee je je haar kunt krullen zonder te verhitten en ze zijn budgetproef.
      9. Bioscoopbon
      10. Kaartjes voor een concert of een pretpark ofzoiets
      11. Kleding
      12. Sieraden, sjaal en schoenen. De s,s & s.
      Denk niet als je een hele lijst geeft dat je gierig of hebberig bent. Mensen in mijn omgeving vinden het juist fijn dat ze zoveel keus hebben en je kan de lijst ook weer bewaren voor het jaar daarop. Denk erom! als je bijna jarig hebt en je ziet wat leuks. Zet het op je verjaardagslijst en koop het niet zelf. Anders dan weten andere mensen niet wat ze moeten kopen voor je. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben gehad en als je nog aanvulling hebt laat dat hieronder weten.
      Ciao
  • Create New...