Jump to content

Mobiele Apps Topic

Recommended Posts

Ik heb nu windows mobile en tsjah, echt leuke dingen zijn er niet voor en de nieuwe apps zijn altijd voor android en iphones eigenlijk. Maar het werkt wel goed ondanks dat het best lelijk is, en word/excel/powerpoint kan ook goed op m'n telefoon dus dat is wel handig onderweg. Maar de volgende keer pak ik wel android, alleen moet ik nog een jaar met m'n abonnement dus nog even geduld :P Ik heb wel een xperia, daarvoor kan je wel panels downloaden voor twitter en facebook enzo, dus dat is nog net wat boeiender dan 'gewoon' windows mobile! En je kan heel veel dingen kraken voor windows mobile haha, dat is met die andere systemen vaak net wat moeilijker :P Niet dat ik het nu zelf kan, maar vriendje wel :rolleyes:

• Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• FruityForest

11

• Maresa

10

• Raspberry

8

• perle

7

Ik heb sinds kort blackberry, en vind het heerlijk! Fijner dan alles wat ik heb gehad.. Ook veel leuke apps.. Email die automatisch word opgehaalt enzo, automatisch vergrendelen in het hoesje.. Super snel inet.. Gewoon super ding:p. Had hiervoor ook windows mobile, en dat willik nooit meer. Daarvoor had ik samsun pixon en weetniet wat daarop zat maar die was ook heel fijn! Heb ook exel enzo erop.. En je kan heel veel themas doen, das ook leuk

Leuk topic!

Heeft iemand nog een sleep tracker die ook werkt voor de HTC Legend?

Ik had eerst een goede, maar die houdt dus geen slaappatronen bij als je scherm uit staat - en het scherm gaat sowieso uit bij mijn telefoon. :(

Shazam heb ik ook ja, echt een goede app!

Over die applicatie van de Rabobank: je kunt in principe alleen geld naar rekeningen overmaken waar je al eerder geld naar hebt overgemaakt. Als het naar een 'nieuwe' rekening gaat, moet je nog wel de random reader gebruiken.

Ik weet niet hoe het met BB's zit maar voor iphones heb je itunes en voor Androids heb je androidmarket.

Met BB's heb je BBappworld op je telefoon en van daaruit kun je alle apps downloaden.

Wat houdt die sleep tracker in ? En shazam kost geld.. De gratis is maar 7 dagen te proberen! By jullie ook?

De intensiteit van je slaap wordt gemeten in een grafiek. :)

Bij mijn Shazam mag je wel altijd muziek opzoeken, maar er zit een limiet aan van een bepaald aantal nummers per week.

Jup! En Android is een van de besturingssystemen voor HTC telefoons.

Net vertelde iemand me over de app Bump voor de HTC en iPhone. Wat je doet is je legt twee telefoons naast elkaar, of tikt ze even tegen elkaar aan, en er worden dan via het 3G netwerk foto's, filmpjes, visitekaartjes en andere bestanden naar keuze naar de andere telefoon gestuurd. Superhandig!

shizzle

ik heb zooo iets vets van een collega gekregen.

Tis een schermpje wat je over je BB scherm heen plakt, en dan kan degene naast je je scherm niet zien. Hahaha is handig voor de diekers B)

• 2 weeks later...

Leuk topic!

Heeft iemand nog een sleep tracker die ook werkt voor de HTC Legend?

Ik had eerst een goede, maar die houdt dus geen slaappatronen bij als je scherm uit staat - en het scherm gaat sowieso uit bij mijn telefoon. :(

Heb je iets aan de vclinic sleeptracker?

Mijn favoriete Apps die ik (bijna) elke dag gebruik

Naam: Appie

Soort app? (toepassing/game): De applicatie van Albert Heijn

Voor welk besturingssysteem/toestel?: iPhone

Wat doet hij?: Boodschappenlijst (voer de winkel in waar je heen gaat en hij sorteert het op looproute van de winkel), Allerhande recepten, Bonus artikelen en meest gekochte artikelen

Naam: Weightbot

Soort app? (toepassing/game): Houdt gewicht bij

Wat doet hij?: Je gewicht bijhouden, aantal kg eraf, BMI en grafiek

Naam: Rabobank

Soort app? (toepassing/game): Mobiel bankieren

Wat doet hij?: Rekeningen checken door in te loggen met Rabofoon code, geld overmaken (naar eigen rekening of rekeningen in adresboek zonder random reader), werkt super goed!

Naam: Photobucket

Soort app? (toepassing/game): Foto's uploaden

Wat doet hij?: Met je photobucket account kun je foto's uploaden, vooral handig als je een foto van je iPhone op internet wil hebben

Naam: Angry Birds

Soort app? (toepassing/game): Spelletje

Voor welk besturingssysteem/toestel?: iPhone (ook op Android)

Wat doet hij?: Een super verslavend spel, vogeltjes schieten met een katapult op varkentjes. Klinkt stom maar is het verslavendste spelletje wat ik ooit gehad heb

ik zoek een leuk, simpel spelletje zoals mahjong voor op mn tel (nokia e72), maar ik kan niks vinden in de ovi-store

heeft iemand een tip?

ik kan nl alleen maar ingewikkelde spellen vinden, maar ik wil gewoon een simpel spel haha