Jump to content
Sign in to follow this  
xsummerlove

Mobiele Apps Topic

Recommended Posts

Maresa

Heb je iets aan de vclinic sleeptracker?

Ik ga even kijken, dankjewel! :)

Edit: die werkt niet op de HTC Legend. :(

Maresa

Moet ik toch nog de iPhone van Stefan blijven stelen als ik mijn slaappatroon wil weten. :P

Ach, de apps zullen vast wel in ontwikkeling zijn.

Dobby*

Weet iemand of je die rabobank app ook voor nokia's hebt? Sommige nokia's kunnen namelijk met sommige apps werken.. Ik heb bijv. Whatsapp, een soort ping, maar dan ook voor Nokia's.

perle

hoe kom je aan die whatsapp dan kim?

ben ik wel benieuwd naar :D

Dobby*

Mja heeft een vriend van mijn vriend (volg je em nog? :P) voor me op mn telefoon gezet. Hij had dat ook net bij mn vriend gedaan (we hebben dezelfde telefoon) en ik zeg eej doe ook even bij mij :P nu ping ik heel de dag met mn vriend ;) haha.

Maar het is geloof ik wel zo dat je dan alleen kan pingen met mensen die ook Whatsapp hebben. Je kan het volgens mij via je telefoon gewoon downloaden op internet. Dat je ff op google zoekt op Whatsapp ofzo?

Tranquillity

ik gebruik ook what's app samen met mn vriend. Je kan het idd alleen gebruiken bij mensen die t ook hebben. Verder gewoon even via google op je telefoon downloaden en installeren en het werkt! Echt superfijn, scheelt een hoop gesms!

Loet

Ik heb zojuist de ALLERtofste app ontdekt voor mn Iphone.

Hipstamatic (check maar op google, super lijp foto/film programma echt exact lomography, suuuper tof. Heb meteen alle 4 (of 5) de extra lensen erbij gekocht.

je kunt echt eindeloos experimenteren, want je kunt allerlei soorten filmrolletjes en lenzen en flitsers combineren enzo.

echt helemaal te gek, ik ben er echt al een paar uur zoet mee nu haha!

(klein voorbeeldje, m'n eerste foto met deze app:

img0054bx.jpg

Maresa

Is WhatsApp hetzelfde als Ping? Dat heb ik nu, vind ik ideaal. :P

Ik gebruik Ping vooral om Lolcats-foto's te sturen naar Stefan. :lol:

Verdandi

Ik kan alleen een trial vinden van 90 dagen van Whatsapp.. Waar vind ik de volledige versie?

Dobby*

Ik heb een trial van een jaar geloof ik. En daarna zie ik wel weer verder :P maar weet dus niet waar vandaan want een vriend heeft whatsapp op mn tel gezet

Tranquillity

Ik heb een betaversie van Whats app. Daar zit volgens mij geen limiet aan. Kreeg laatst ook een update voor het programma. Ik heb hem op mijn telefoon gewoon via google gezocht!

Dit is de site waar je hem kan downloaden http://www.whatsapp.com/download/ .

Dobby*

Mja dat bedoelde ik eigenlijk ook, heb een betaversie ;)

Tranquillity

Oh oke, omdat je trial zei, kreeg ik het idee dat het een uitprobeerversie met een limiet zou zijn. Dan is de site misschien handig voor anderen!

Maresa

Maresa heb jij ping/whatsapp op je legend? Hoe??

PingChat! heet het, misschien dat je het daarop kunt vinden? Ik heb het gewoon kunnen installeren.

Verdandi

Op die website staat er ook bij dat het een limiet van 90 dagen is, en daarna 2 dollar per jaar, klopt dat?

Welcome to WhatsApp!

Please download the latest version of WhatsApp Messenger below and enjoy our service free for 90 days. During, or after free trial period you can purchase service for $1.99 USD/year.

shizzle

aah marlous betekend dat dat we kunnen pingen???

Vaporize

Is er nou ook een manier om te pingen met een blackberry-gebruiker via een ipod-touch? Heb wel pingchat en twijfel om whatsapp te kopen, maar dat wil ik alleen als je daarmee dat kan.

Tranquillity

Op die website staat er ook bij dat het een limiet van 90 dagen is, en daarna 2 dollar per jaar, klopt dat?

Oh ja, nu je het zegt! Shit, dat is wel heel jammer dat het dus toch een trial is.. Ik heb daarnaast ook Skype op mijn telefoon. Daarmee kan je ook chatten, dus dat zou ook nog een optie zijn (als het dus niet ook een trial is)..

PingChat kan niet op een toestel met Symbian draaien of wel? Dat is wel een beetje jammer!

Inge.

Ik heb ook PingChat op mijn HTC maar je kan niet pingen met BB, echt stom! Tenminste, is mij nog niet gelukt :P Whatsapp kan ik niet downloaden, hij vind 'm niet ofzo :huh:

Die gebruikersnaam die je hebt ingetoetst is je normale gebruikersnaam, bij PingChat tenminste.

Inge.

Ooh thnx!

Ik heb 't ff geprobeerd maar er staat; sorry, your current Android OS is not supported. Please upgrade to Android OS 2.2 if you can..

Ik heb 'n HTC Hero volgens mij, al 'n jaar dus heb wss een oudere versie ofzo. Nah wat stom :P