Jump to content
Sign in to follow this  
xsummerlove

Mobiele Apps Topic

Recommended Posts

Eeeff

haha ik snap niks van pingchat! ik moest dus een gebruikersnaam intypen (marlous92) maar ik heb geen code ofzo?? maar kan ik daarmee naar BB pingen? (android-BB).

en whatsapp lijkt me super fijn maar hij zegt dat hij het alleen doet als ik mijn appkiller deïnstalleer terwijl dat echt zooo'n fijne app is.. stom! of doet ie het wel als ik daarna gewoon weer een appkiller installeer?

Waarom heb je die appskiller nodig?

Als je 2x op t toetsje onder je scherm drukt zie je ook alle programma's die aanstaan.

Als je dan even met je vinger op 1 icoontje blijft hangen zie je minnetjes verschijnen en kan je ze allemaal verwijderen.

Eeeff

Aaah beter!

Ik ben er echt fan van!

Alleen hebben niet zoveel mensen t :)

Mijn tante is op wereldreis en daar kan ik ook mee whatsappen, alleen moet ze steeds tegen mij gaan praten want door die verschillende landen wil t af en toe niet als ik tegen haar praat.

iCake

Gisteren even whatsapp geprobeerd en werkt leuk, nu nog mensen vinden die dat ook doen!

Ook Sleepcycle getest, ook grappig!

Vaporize

Ik ben echt verslaafd aan angrybirds. Heel erg :P

Aotearoa

Ik heb ook Whatsapp (en Ping), superchill!

Raspberry

ja! iig ik weet dat mn vriend een htc heeft en een andere vriend van hem een blackberry, en ze whatsappen gewoon samen!

dus met een nokia en blackberry kan t vast ook ;)

en @ marlous - ja het kan gewoon op een htc hoor!!

Moet je dan wel allebei whatsapp hebben? Of. Op de blackberry gwn met ping en. De andere telefoon whatsapp?

Raspberry

Oke! We hebben t nu gedownload,, alleen wij zijn elkaar enigen die dat hebben:p

En klopt het dat je niet offline ofzo kunt? Misschjien kan ik nu mn 1000 smsjes per maand wel afschaffen! Want zo is het gratis !

iCake

Marloes(of marlous?) dat vroeg ik me ook al af. Moet je het telefoonnummer hebben van degene?

En kan dat ding ook op de iPod touch als die verbonden is met Wi-Fi?

Melisvw

Je kan met een blackberry en een ipod wel whatsappen, maar ik geloof nog niet met een nokia? Volgens mij is dat geheel andere software, vandaar dat hij dan niet linkt.

Vinden jullie ping of whatsapp beter?

perle

ik heb nu ook whatsapp op mn nokia e72 en t werkt perfect!

maar volgens mij kun je ze alleen toevoegen op basis van telnummer vanuit je contactlijst ofzo?

ik weet t niet haha

ohja en weet iemand via wat voor verbinding ie gaat?

want als ik alles uitschakel (dus ook internet en hij vraagt altijd toestemming voordat ie verbinding maakt) ontvang ik t ook gewoon

net een sms bericht

prachtig vind ik t :D

Dobby*

geen idee via wat het gaat.. ik heb de laatste dagen wel wat problemen, met dingen die niet aankomen enzo. Maar dat schijnt aan KPN te liggen die wat aan het rotzooien zijn met hun verbinding? (heb HI, wat dus onder KPN valt). Maar voor de rest vind ik het echt ideaal, dat whatsapp.

NgiNeThemba

@ Janneke: ik zou er wel mee oppassen, kan zo zijn dat hij via een andere internet stroming gaat, en het kan dus zo zijn dat je extra moet betalen...

perle

ja heb onbeperkt inet maar ik heb nog ingesteld staan dat ie voor elke verbinding toestemming vraagt. Had ik voor de vakantie ingesteld haha maar t gaat volgens mij toch via inet. Want vanmiddag deed ie t niet zo goed e toen vroeg ie ook heel vaak om verbinding.

Ik heb trouwens niet die betaversie maar ik krijg wel meldinen,ook als ie niet op de achtergrond draait. Net als sms zegmaar

perle

sorry hele late reactie maar ik heb een nokia e72

maargoed het moet wel via internet gaan

maar verder werkt het prima :D

Vaporize

Instagram is leuk! Soort tumblr maar dan alleen voor eigen fotografie, met filters die je eroverheen kan gooien ook voor je het post. En het werkt in principe hetzelfde als tumblr verder. Is er in ieder geval voor ipod/iphone, verder weet ik niet.

Maresa

ik heb een goed alternatief gevonden voor sleep cycle! Smart alarm clock (is dus voor android).

doet in principe dus gewoon hetzelfde.. http://www.smart-alarm-clock.com/

heel veel HTC telefoons gaan alleen automatisch op scherm vergrendeling dus het werkt alleen als je hem in de oplader doet en dan moet je even naar instellingen > toepassingen > ontwikkelingen en dan de bovenste 2 (of iig die stand-by) aanvinken. maar dat staat ook hier uitgelegd: http://www.smart-alarm-clock.com/supported-phones

dus maresa, jij zocht er nog eentje voor je htc legend? deze werkt!

Die had ik, alleen werkte hij niet bij mij... maar ik ga hem opnieuw installeren en toch eens proberen met die uitleg erbij. :) Dankjewel!

Maresa

Bij mij had hij alleen het eerste uur gecontroleerd, de rest niet.

Op mijn iPad kan ik misschien de iPhone App doen, maar dan moet ik mijn iPad in bed leggen. :lol: (Stiekem heb ik hier al eens serieus over nagedacht. :ph34r: )

Appelsap

Is die app er ook voor de bb?

Maresa

haha nouja als je alleen slaapt heb je wat meer ruimte en kun je hem wel naast je leggen.. :P

even offtopic: hoe was australië? ik heb helemaal geen verhalen gelezen/foto's gezien of heb ik dat gemist?

Ik heb alles op Facebook gezet en nog niets geplaatst verder... Mmh, zal ik binnenkort eens doen in het fototopic anders. :) De vakantie was super, ook Hongkong was gaaf!

Ons bed is 1.80 meter breed, dus op zich zou het wel passen. Als het op die manier lukt zal ik het laten weten!

FruityForest

Misschien echt een stomme vraag maar ik heb net de app voor hyves gedownload. Kan hem nergens terug vinden op mijn tel. Hoe werkt zoiets??

En hoe gaan jullie met je telefoon op Go?

Is daar ook eens app voor?