Jump to content

Mobiele Apps Topic

Recommended Posts

onderkoffer_

Hyves moet als het goed is tussen je menu staan, bij mij iig. Alleen werkt het bij mij niet, of 't werkt wel, maar ik ga er liever via internet heen,

voor GO heb ik geen app (is er ook niet gok ik?) doe ik ook via internet.

Ja logisch via internet :P maar je snapt me vast wel.

• Replies 139
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

• FruityForest

11

• Maresa

10

• Raspberry

8

• perle

7

haha het is echt heel lame! Maar ik bene cht mn mobiel aan 't herondekken! Ik wist helemaal niet dat ik ook heel veel app's op mn nokia (n97 mini) kan zetten! Echt super relaxed!

Ik heb nu:

- Whats app

-Doodle Jump

- NOS teletekst -> heel relaxed!

- NS reisplanner

- Twitter 60 + een twitpic progamma

en de rest ben ik nog een beetje aan 't uitzoeken ^^

ik heb nu ook whatsapp op mn nokia e72 en t werkt perfect!

maar volgens mij kun je ze alleen toevoegen op basis van telnummer vanuit je contactlijst ofzo?

ik weet t niet haha

ohja en weet iemand via wat voor verbinding ie gaat?

want als ik alles uitschakel (dus ook internet en hij vraagt altijd toestemming voordat ie verbinding maakt) ontvang ik t ook gewoon

net een sms bericht

prachtig vind ik t :D

Hej,

Hoe heb jij whatsapp gedownload op een nokia? Via welke site moet je dat doen?

Of weet iemand anders dit antwoord??

Welke app gebruiken jullie voor Twitter op de iPhone?

Ik heb nu Echofon, maar die vind ik irritant, als ik op de computer wat lees dan wordt dat niet bijgewerkt op mijn mobiel en moet ik eerst een heel eind scrollen voor ik de laatste tweet zie (en vervolgens niet zie wat ik al gelezen heb en niet).

• 1 year later...
Intouchables

Wat ik veel gebruik: Instagram, Spotify, Facebook, Twitter, Buienalarm, Pathé app, Rabobank, Camera Zoom, Zaklamp, Nu, Telegraaf, Pixlr-o-matic, Netcounter, Photobucket, Youtube, Albert Heijn, 9292, Sudoke, Hanging with Friends, Fruit Shoot, Ruzzle, Pou (haha), Where's my Water?, Where's my Perry? en Cut the Rope (alledrie al uitgespeeld)

imdb voor films, micoach voor hardlopen, tvgids, ja er is zo veel haha. Opera mini next kan ik echt aanraden iig, dat is een browser die je dataverbruik enorm vermindert.

Ik heb nog wel een goede tip! "App van de dag", hij is er in elk geval voor op de iPhone. Als je deze app installeert, kun je elke dag een betaalde app 24 uur lang gratis downloaden. Die kun je dan ook gewoon gratis blijven gebruiken :) Apps zijn niet elke dag even leuk, maar ik heb al een heleboel leuke kunnen downloaden die anders echt duur waren!

Voor go is geen aparte app. De kosten voor het ontwikkelen van zo'n app zijn behoorlijk hoog, terwijl je op een app niet heel veel meer leren dan wat mogelijk zou zijn via een mobiele website. Overigens heeft go een aparte mobiele website wat je vanaf je mobiel automatisch terecht zou moeten komen.

Punt met app s is ook dat je dan ook een app voor allerlei besturingssystemen moet maken zoals iPhone en Android en BlackBerry. dan is een mobiele website veel efficiënter!

Verder heb ik vooral de NS app whatsapp en google maps op mijn telefoon....

FruityForest

Huh niemand vroeg toch iets over een go app?

Volgens min werkt go op mijn mobiel niet helema goed.

Ik mort steeds op actief duwen, dan op more en dan het vinkje weghalen bij items i follow ofzoiets, dan kan ik een topic aanklikken en lezen. Als ik dan naar een ander topic wil moet ik weer eerst actief aanklikken, vinkje weghalen en zo steeds opnieuw.

Hij laad de actieve topics dus niet vanzelf.

Edited by FruityForest

Ik vind go echt ideaal werken op mijn phone.

Hoef er ook echt geen app voor.

Staat gewoon altijd bij mijn internetpagina's, dus zit er met 1 klik op.