Jump to content
Sign in to follow this  
xsummerlove

Mobiele Apps Topic

Recommended Posts

Malibu

Ik speel ook supervaak Mindfeud en Ruzzle

Malibu

Haha daarom vind ik apple ook zo kut he, je moet voor zoveel apps betalen die voor Android gewoon gratis zijn. En je betaalt je al echt scheel aan dat toestel alleen haha

flabbergasted

Jaa indeed en hetzelfde met kabeltjes en onderdelen enzo. Zo stom, al zijn er wel veeel meer leuke hoesjes en covers.

Crush

Whatsapp wordt straks ook betaald voor android, dus wie weet volgen er nog wel meer apps.

Tis wel gek, maar m'n iPhone is wel zo fijn dat ik t wel accepteer haha. Scheelt ook dat ik voor de mijne bijna niks heb hoeven bijbetalen en ook niet qua accessoires ofzo.

123456

Ik heb een iPhone en het kabeltje voor het opladen is al wel 3 x stuk gegaan, maar ik koop hen gewoon bij een onderdelen winkel voor 4 a 5 euro. Verder ben ik wel tevreden over Apple. Waar halen jullie leuke achtergronden vandaag voor de iPhone. :)

HAHA.wait what?

Je hebt in de Appstore gratis apps met 1000 achtergronden. Als je die download kun je deze achtergronden doorbladeren. Als je een leuke achtergrond hebt gevonden dan kun je deze opslaan en komt die bij je foto's te staan. De app die ik heb heet WallpaperHD.

_Lins

Bij Apple moet je idd wel vaker betalen voor apps, maar dan zit er ook geen reclame in, terwijl je daar bij android mee doodgegooid wordt. Ik stoor me niet zo aan die reclames, maar het scheelt wel dataverbruik als je dat niet hebt.

jekentmewel

Op die app staan tot er een kruisje onder komt dan wat je bij elkaar wilt op elkaar slepen!

Musicjunk

Ik haal vaak achtergronden van de app we heart it. Kun je zelf een trefwoord intikken en vind ie (vind ik :P) best leuke/mooie plaatjes!

Fantasy

Oh die app heb ik gisteravond nog even gedownload Musicjunk, bedankt voor tip! Leuke plaatjes staan erop inderdaad.

Musicjunk

Ja leuke app wel hè ;)

Reshma

Ik gebruik de pinterest app vaak. Gewoon lekker kijken en repinnen en leuke dingen ontdekken :D

Die app bezorgt me gewoon urenlang vermaak :P

Leah

Ja de pinterest app! Ben sinds een week aan het pinnen en ben al helemaal verslaafd!

Malibu

Ik snap pinterest dus echt nog niet? Wat heb je eraan? Ik begrijp de hype niet?

Leah

Het is gewoon een online prikbord, ik gebruik het nu heel veel om inspiratie voor mijn nieuwe huis op te doen!

jekentmewel

Ja ik hou sowieso van plaatjes kijken van... van alles eigenlijk haha. Ga die app ook downloaden!

Malibu

Haha ja oke, dan snao ik dus wel wst het is, maar totaal niet waarom iedereen er zo lyrisch over is. Mja ik heb sowieso niks met die verzameldingen, of dingen uit tijdschriften knippen enzo haha

Reshma

Ja idd, ook veeeel creatieve dingetjes. Superleuk :D

Ook met kerst echt veel daar vanaf gehaald.

Mag meehelpen met het organiseren van de babyshower van mn nicht, dus daar ga ik binnenkort ook pinterest voor afstruinen.

flabbergasted

Ja sinds gister ook aan t pinteteresten, geweldige app!